Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. 500KR r vl rimmligt? Det nda hon kan p svenska r tjena tjena. Luktar hon fr jvligt s r det bara att g in p in och finn och kpa en AXE spreja det ver henne,
Om jag ger henne en rding sen tar med henne till ett solarium och knullar henne med gummi tror ni att hon kommer bertta det vidare till sin slkt eller polisen?
Knullar vad som helst nstan har krt en 54 r gammal krring 12 ringar ocks vad ska man gra? ver 20 och aldrig haft ett frhllande. Nr jag var 16 hade jag vldtkts fantasier.
Senast redigerad av ValSlSsSlsL 2014-06-10 kl. 20:05.
Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. Det nda hon kan p svenska r tjena tjena.
Om jag ger henne en rding sen tar med henne till ett solarium och knullar henne med gummi tror ni att hon kommer bertta det vidare till sin slkt eller polisen?
Knullar vad som helst nstan har krt en 54 r gammal krring 12 ringar ocks vad ska man gra? ver 20 och aldrig haft ett frhllande. Nr jag var 16 hade jag vldtkts fantasier.
Fan nu gav du mig ideer, solariet r ju inte alls en dum ide faktiskt finns ett obemannat nra mig samt en ganska sexig pskkrring i nra anslutning. Vilken summa r rimlig? 500 jag strcker mig fan inte ver 700 spnn
Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. 500KR r vl rimmligt? Det nda hon kan p svenska r tjena tjena.
testa dig fram men frvnta dig inga garantier att f ligga bara fr att hon r tiggare.
Citat:
Har ocks gtt i dessa tankebanor Finns en rtt st 25+ vid en mataffr dr jag brukar handla. Finns tyvrr inget solarium i nrheten, dremot en del buskage etc. en bit bort.
500 r rimligt. Sger hon 1000 s kan man ju frhandla sig ner och landa p typ 700.
Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. 500KR r vl rimmligt? Det nda hon kan p svenska r tjena tjena.
du lr bli slaktad av 15 pers, ta det frsiktigt med dessa tiggare frn Rumnien. Tro mig! Dessa r inte att leka med, ven om de framstr som det nr de tigger och ler. De r vrre n de svenska gngen som finns.
du lr bli slaktad av 15 pers, ta det frsiktigt med dessa tiggare frn Rumnien. Tro mig! Dessa r inte att leka med, ven om de framstr som det nr de tigger och ler. De r vrre n de svenska gngen som finns.
Inget som skrmmer mig. Fr ta ngra flunizar bladat med sprit d.
Har ocks gtt i dessa tankebanor Finns en rtt st 25+ vid en mataffr dr jag brukar handla. Finns tyvrr inget solarium i nrheten, dremot en del buskage etc. en bit bort.
500 r rimligt. Sger hon 1000 s kan man ju frhandla sig ner och landa p typ 700.
Dr ser man. Undra om det r rakade.. Har fantiserat en del om hur henne fitta ser ut, hon har inga hngande blygdlppar en tight pussy som ska knullas snder s hon fr squirt. Skulle knnas sknt att knulla i denna vrme. Bjuda henne p jger varfr inte en joint?
Inget som skrmmer mig. Fr ta ngra flunizar bladat med sprit d.
Du borde bli det, de kommer skert att hitta dig och d blir det mindre roligt. Tror dock inte du menar allvar i det du skriver. Men fr de tag i dig s r du krd innan du hinner blinka..
Du borde bli det, de kommer skert att hitta dig och d blir det mindre roligt. Tror dock inte du menar allvar i det du skriver. Men fr de tag i dig s r du krd innan du hinner blinka..
Driver du? Deras killar stimulerar handikapp. De borde sluta luta sig t hger de fr en vnster.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!