2005-08-23, 09:40
Medlem
Nos4a2s avatar
Yes. Tänkte att vi istället för att låta den här tråden gå allt för långt Off Topic skulle starta en egen.
Denna tråd är exklusivt tillägnad diverse klanterier vi lyckats med när vi fyllt på pennor, blandat cans osv.

Så här:
Under min aktiva period på 90-talet när jag fortfarande bodde hemma lyckades jag:

* Tappa ut ca en halvliter Meto på heltäckningsmattan.
La en trasmatta över. Skitsnyggt

* Spreja ner merparten av loftgången utanför ytterdörren. "Just testing out my paint"

* Sparka ut en ruta på gamla tuben för att dra en utsida. Blev jättefläskigt och så, men märkte efter ngn timme att jag var helt prickig i ansiktet av svart Meto, då det varit motvind. Efter det körde jag alltid i motsatt färdriktning när jag drog sådana utsidor.

*Hade för vana att stasha pennan innanför byxlinningen, så man tenderade att alltid ha en färgfläck på magen. Kul att höra några år senare att Meton var cancerframkallande

....nästa skribent

EDIT: Morgonstavning
Citera
2005-08-23, 09:49
Medlem
moshkas avatar
Jag har skrivit Diverse klanterier i en annan tråd men jag kan ju ta och skriva dom här med.

*Lyckades spilla grog på morsan och farsan parkettgolv.

*Sen har min penna exploderat när jag skulle dra en tag. Jag fattar inte hur det hände men poff sa det, och sedan hade man färg över alla kläder och allt annat skit.

Mina klanterier.....
Citera
2005-08-23, 09:54
Medlem
Nos4a2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshka:
*Lyckades spilla grog på morsan och farsan parkettgolv.
Hur löste ni det? Gick det att slipa om?

Citat:
*Sen har min penna exploderat när jag skulle dra en tag. Jag fattar inte hur det hände men poff sa det, och sedan hade man färg över alla kläder och allt annat skit.
WTF? Skumt!
Påminner mig om ett mer sentida klanteri.
Jag brukar tro att jag är en ninja när jag är full så jag klättrade omkring och fyllebombade. Gravt berusad som jag var, lyckades jag drutta baklänges ner från ett staket och landa på pennan så att den gick i bitar. Som tur var så hade jag en till på mig. Det vara bara att klättra upp och köra vidare.
Citera
2005-08-23, 10:19
Medlem
moshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nos4a2
Hur löste ni det? Gick det att slipa om?

Som tur var var jag och brorsan snabb sm fan med aceton, lacknata och massa papper så ästan allt gick bort. Men det lilla som är kvar lägger man inte märke till.

[QOUTE=Noa4a2]WTF? Skumt!
Påminner mig om ett mer sentida klanteri.
Jag brukar tro att jag är en ninja när jag är full så jag klättrade omkring och fyllebombade. Gravt berusad som jag var, lyckades jag drutta baklänges ner från ett staket och landa på pennan så att den gick i bitar. Som tur var så hade jag en till på mig. Det vara bara att klättra upp och köra vidare.[/quote]

Jag fattar inte hur den exploderade men men, kläderna dumpade jag i en buske. Sen sprang en polare hem till sig oc hämtade kläder. Jag satt där naken i busken ett bra tag
Citera
2005-08-23, 10:33
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Har hällt några centiliter Grog innanför kalsongerna på en polare på fyllan. Nice black ass han fick.

Första gången jag fyllde på ink i en penna (en wide marker) tryckte jag dit filtspetsen när pennan var nästintill överfull. Det skvätte buffproof shit över halva badrummet, samt på mina nyinköpta glasögon. Såg i syne i flera år efter det...

Bäst var nog när polaren höll munstycket åt fel håll och fick nyllet fyllt med finfin chrome. Såg aningen misstänkt ut när vi åkte hem på tuben senare på dagen.

Och de otaliga gånger capsen fått fnatt ska vi inte ens tala om...
Citera
2005-08-23, 10:41
Medlem
ztorms avatar
Jag var på en liten fest, skulle igentligen ut och måla.
Jag hade med mig burkarna i en systembolagetpåse så klirret inte skulle väcka så mycket uppmärksamhet när nån går förbi.
Efter någon timma blev jag av med påsen och alla dyra burkar :/
Då jag hade lite bläck "spillde" jag det lilla jag hade på ställen i badrummet.
Citera
2005-08-23, 18:21
Medlem
Cummos avatar
Under en fyllebombningssession lyckades jag göra det klantigaste jag gjort med sprayburk. Vid ett tillfälle var belysningen så dålig att jag inte såg åt vilket håll hålet i capen pekade åt. I mitt fantastiskt berusade tillstånd tyckte jag inte att det gjorde så mycket. Jag borde vetat bättre, kan man säga.

Självklart lyckades jag trycka av en ordentlig laddning krom (ja, det var en fatcap) rakt i ansiktet på mig själv. Det sved ganska bra i ögonen, jackan blev helt förstörd och dessutom fick jag väldigt märkliga blickar av alla jag mötte. Väl hemma blev det ett gäng smärtsamma timmar med skotte-svamp framför badrumsspegeln.

Sweet.
Citera
2005-08-23, 18:22
Medlem
Cummos avatar
...och det är inte jag som är "blackie_lawless" polare, btw.
Citera
2005-08-23, 19:10
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Förutom det jag skrev i förra tråden.
- Rackad träbets, eller sprayfärg som skulle se ut som det, cpade ut totalt och bara PUMPADE ut, förstörde ett par skor och jeans. Färg över hela jävla kroppen. Varningen för färgen, den innehöll en hel del vatten och det var minusgrader..

- Chromade jävla monsterpiece i 10 minusgrader för 2, eller 3 vintrar sedan. Köldskadade fingrarna lätt, de kändes avdomnade i 2 veckor. Det var klantligt att skita i vantar, rann bokstavligen chromeärg över fingrarna. Polarn som jag körde med var ännu dummare, han målade i sina en dag gamla svarta husch-puppies i mocka. Dom var inte så fina efteråt..
Citera
2005-08-23, 20:55
Medlem
bollanders avatar
skulle ut efter en fest och bomba på natten me en polare och hade 2 burkar innanför byxorna, körde lite throwups här och där och sen när solen kom fram så märke ja att jeansen, tshirten, tjocktröjan och kalsipperna va helt ner kladdade..
Citera
2005-08-23, 21:02
Medlem
Evolution!s avatar
Kokade meto i föräldrarnas kök (7 år sen) & lyckades få den att koka över. Det var jääävligt pinsamt & extremt svårt att förklara...
Efter några veckor skulle jag försöka igen.
När jag hade kokat klart satsen så lyckades jag spilla ut hela skiten så diskbänken & golvet fick sig ett nytt fint lager över sig!
Det var så jävla pinsamt att jag trodde jag skulle dö!
Fick hitta på en historia att jag försökte göra färgbomber som gick åt helvete.
Citera
2005-08-23, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Kokade meto i föräldrarnas kök (7 år sen) & lyckades få den att koka över. Det var jääävligt pinsamt & extremt svårt att förklara...
Efter några veckor skulle jag försöka igen.
När jag hade kokat klart satsen så lyckades jag spilla ut hela skiten så diskbänken & golvet fick sig ett nytt fint lager över sig!
Det var så jävla pinsamt att jag trodde jag skulle dö!
Fick hitta på en historia att jag försökte göra färgbomber som gick åt helvete.

Hur kan sånt vara pinsamt? Jag hade snarare blivtit skiträdd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in