2014-06-11, 17:05
Avstängd
Vad är det som är så fel med en dialog. Är det därför ni vet att ni inte kan gå vinnande ur en debatt eller vad är det som får er att tro att ni ska kunna ta demokratin i egna händer?

Sist hörde jag något vänstertroll som sa att de genom att blåsa i visselpipor och slå i grytlock minimerar Sd. Nu kom svaret, Sd 11,3% cilket troligtvis innebär enligt Valu-beräkning runt 14%. Ni måste ju ha totala vanföreställningar, är ni höga dagligen?

Folk blir ju bara förbannande på er, fattar ni inte det. Det är ni som för Sd framåt. På min arbetsplats vara i stort sett alla illa berörda av er och här är vi Universitetsutbildade.

Det finns en yrkesgrupp som ni har med er bland de högskoleutbildade och det är lärarna, ofta folkhögskolor. Kan det finnas en koppling till de låga intagningspoängen till lärarprogrammen (0,2% Hp )mån tro?
Citera
2014-06-11, 17:12
Medlem
Tror snarare att lärarna inte röstar på någonting, möjligtvis. Att välja mellan Björklund och sossarnas turk är som att välja mellan pest eller kolera.

Glöm inte den respektabla och välutbildade delen universitetselever som består till majoritet av vänsternissar, de nobla genusvetarna
Citera
2014-06-11, 17:23
Medlem
miklons avatar
Jag håller med om att den metoden är kontraproduktiv och därför var det väldigt glädjande att inför EU-valet se den nya varianten med tyst motstånd. Jag var t.ex. med vid Jimmie Åkessons tal i Västerås, när det stod en stor folkmassa vänd med ryggen mot Jimmie hela talet. Där skötte sig i stort sett alla och det blev inga talkörer eller buanden förrän talet var slut, jag tror att det är ett mycket mer effektivt sätt att visa sin motvilja än genom att störa ut själva talet.
Citera
2014-06-11, 17:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Jag håller med om att den metoden är kontraproduktiv och därför var det väldigt glädjande att inför EU-valet se den nya varianten med tyst motstånd. Jag var t.ex. med vid Jimmie Åkessons tal i Västerås, när det stod en stor folkmassa vänd med ryggen mot Jimmie hela talet. Där skötte sig i stort sett alla och det blev inga talkörer eller buanden förrän talet var slut, jag tror att det är ett mycket mer effektivt sätt att visa sin motvilja än genom att störa ut själva talet.

Klart att det är. Problemet är att vänstersidan har så mycket våld och andra vanföreställningar där deras egocentriska drivkraft förstört trovärdigheten (om det nu funnits någon) för hela vänstersidan
Citera
2014-06-11, 17:46
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Klart att det är. Problemet är att vänstersidan har så mycket våld och andra vanföreställningar där deras egocentriska drivkraft förstört trovärdigheten (om det nu funnits någon) för hela vänstersidan

Våldet och mobbingen fungerar. SD hade varit mycket större om det inte vore för all propaganda och politiska kampanjer som ständigt förs mot SD.

Det är synd att det ska behövas ett parti som SD för det som SD står för borde vara lika självklart som mångkulturen sägs vara.
Citera
2014-06-11, 17:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Våldet och mobbingen fungerar. SD hade varit mycket större om det inte vore för all propaganda och politiska kampanjer som ständigt förs mot SD.

Det är synd att det ska behövas ett parti som SD för det som SD står för borde vara lika självklart som mångkulturen sägs vara.

Sd växer succesivt. Det är fakta. Det du tror är bara vanföreställningar. Du lever i en vänsterbubbla där ni intalar er själva, likt sekt, att det måste vara så här. Ge dig ut på arbetsplatser imorgon och hör vad folk tycker om er och du lär bli förvånad
Citera
2014-06-11, 17:53
Avstängd
Citat:

Ni som sätter demokratin ur spel är potentiellt 1000 ggr farligare för ett samhälle än vad Sd är.

Du Vänsterpucko!!!? Du anser att du har rätt till att avgöra vad folk ska rösta på?

Om Sd hade varit så mycket större om ni inte hade tystat dom eller tagit våld säger du, det innebär ju då att Sd har mycket fantastiskt att komma med då du anser att så fort de öppnar mun vinner de mängder med röster, intressant

Vet många som lämnat vänstern för att de skäms över alla rikspuckon som är med där, kriminella, våldsförbrytare o annat pack
Senast redigerad av jonte400 2014-06-11 kl. 18:00.
Citera
2014-06-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Det är bra att ni fyller ut torgen när SD talar och att ni vänder ryggen till, det signalerar trygghet och tillit och att Åkesson inte är tillnärmelsevis så farlig som vissa vill göra gällande. Att vända ryggen till en potentiellt farlig fiende vore ju dumt ifall han skulle ha en kulspruta under pulpeten. Om jag vore utomjording i tefat och fick syn på en dylik sammankomst skulle jag dra slutsatsen att Åkesson måste vara en oerhört viktig person eftersom både vakter och bortvänd publik bildar en järnring runt honom.
Citera
2014-06-11, 23:15
Bannlyst
Citat:

Man tycker ju att deras åsikter borde vara normen, men här i Sverige är vi lite instängda och lite för dåligt insatta i hur världen fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in