Svara
2014-09-08, 15:41
Medlem
Spliffmeisters avatar
Finns ingen bättre drog att knega på än tramadol och en lågdos benzo, helst klonazepam eller oxazepam.

Fattar dock inte hur du fixar buprenorfin på jobb utan att nodda?
Citera
2014-09-09, 12:28
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Finns ingen bättre drog att knega på än tramadol och en lågdos benzo, helst klonazepam eller oxazepam.

Fattar dock inte hur du fixar buprenorfin på jobb utan att nodda?
Tycker bup ger ett flexibelt rus som är enkelt att styra, även som ganska opiatnaiv. Noddar om man slappnar av medan man blir pigg och driftig om man är igång fysiskt eller psykiskt.
Citera
2014-09-16, 11:39
Medlem
Jag har råkat få i mig någon amfetaminliknande substans en gång under arbetstid (nej det var inte meningen att få i sig det) och det gick sådär att jobba.
Det var dessutom den enda gången jag någonsin har rört amfetaminsläktet.

Fick mest superfokus på uppgiften för stunden men erhöll totalt tunnelseende gällande allt annat.
Så en rätt så bortkopplad superfokus blev resultatet, inget jag njöt av.

Jag har turen att ha ett jobb jag trivs med relativt mkt så jag känner inget behov av att vara påverkad på jobbet. Mina droger är dock främst CB, Svamp och MDMA, inget jag tror är direkt vettigt på en arbetsplats

Jag dömer dock ej folk som stoppar i sig under arbetstid; känner du att du har koll, du klarar av jobb och relationer så kör så det ryker
Citera
2014-09-16, 15:39
Medlem
dreggells avatar
Att ta tradolan på jobbet är nice.

Man jobbar på och tycker inte jobbet är särskilt tråkigt/jobbigt.
Citera
2014-09-16, 17:51
Medlem
getbusys avatar
Vem fan pallar jobba nykter egentligen? inte jag iallafall. Brukar slänga i mig lite Alprazolam eller Klonazepam på morgonen och så några koppar kaffe på det så är man med på det mesta. Enda problemet är att mitt redan slöddriga tal,förvärras. Men ingen som har påpekat/misstänkt något alls.

Välskriven rapport, du formulerar dig bra och skriver på ett sätt som gör det intressant att läsa vidare. 4/5
Citera
2014-09-17, 19:13
Medlem
Det har alltid funkat bra med opiater/opioider som kodein, sub eller morfin. Benso är lurigare eftersom man oftast är mer fluddrad än man tror. Vet inte om nån har märkt nåt, i så fall har de inte sagt nåt om det.

Men för mig är det en förutsättning att klara jobb/plugg att jag har nån drog i mig.
Citera
2014-09-18, 15:56
Medlem
getbusys avatar
Jag är nyfiken fall det är någon som provat att jobba påverkad av antingen LSD eller svamp? Det måste vara lurigt haha.
Citera
2014-11-02, 17:51
Medlem
KringExs avatar
Jag jobbade några gånger på små doser Buprenorfin förr. Funkade finfint! Ingen märkte nåt och jobbet blev betydligt roligare (Hade ett diskjobb)
Citera
2014-11-09, 02:08
Medlem
purplepotions avatar
Det händer att jag tar benzo vissa dagar innan jag beger mig till jobbet. Det gör helt klart att dagen rullar på men jag gillar inte när minnet sviker, då jag håller på med en del siffror och räkning så jag gör det inte så ofta.
Har även jobbat på väldigt låga doser tramadol. Det är speciellt och mysigt!
Citera
2014-11-09, 12:05
Medlem
Koljarovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Jag är nyfiken fall det är någon som provat att jobba påverkad av antingen LSD eller svamp? Det måste vara lurigt haha.
Jag gjorde missen att lova chefen att jobba övertid på en lördag.
Tyvärr ringde en polare och frågade om jag ville komma över och ta ett par öl och lite röka.
Det sluta med att jag tog fyra lappar LSD som jag trodde skulle hinna gå ur kroppen innan jag skulle börja jobba, det gjorde det inte...

Jag lyckades hålla masken i två timmar men sedan på frukostrasten upptäckte jag att jag sade allt jag tänkte högt och en plåtbit som var lackad neongrönt satte igång trippen igen så jag sa till arbetskamraterna att jag kände mig sjuk och åkte hem.
Citera
2014-11-09, 12:16
Medlem
Koljarovs avatar
Ska bara tillägga att när jag fick en extra stressig arbetsuppgift i 7 månader tog en liten dutt tjack på morgonen och fyllde på vid lunch.
Några år innan detta gjorde jag likadant fast med efedrin (helsingörspiliren om någon minns dom), dock var syftet då inte bara arbetsrelaterat utan främst att gå ner i vikt.

Annars har jag tagit Xanor på recept och treo comp utan recept, dom dagarna jag var utan dessa preparat kunde jag få panikångestattacker och paralyserades så i mitt fall jobbade jag oftast bättre drogad...
Citera
2014-11-09, 12:40
Medlem
Byggt upp ett beroende på bens och opiater, benson kan jag klara mignutan någon dag, bara att jag blir lite melankolisk typ, men utan opiaterna kan jag kanppt sköta mina två jobb. Ett riktigt helvete till situation man har suttit sig i...

Edit; nu när jag tänker efter så har jag inte haft en ren dag från benson på ca ett år, så blir smått melankolisk när jag bara har mina sobril som jag har på recept.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in