2018-08-31, 21:54
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Alltid kul med fn som ska g in i debatt med BrunoC. Jag tar alltid fram popcorn fr att lsa lite retorisk slakt.

...........................................

Sommaren till nda och snart brjar plugget. Har trffat en Tindertjej nu i augusti med vetskapen om att hon sticker p utbyte nu i hst. Lite synd fr hon var hrlig som f. Tog adj idag och hon erknde att hon var frlskad; hon r dock medveten om att det inte gr att fortstta. P nt stt knns det nd lite bra att kunna ha den effekten p en annan mnniska. ven om jag ocks kommer sakna henne en del.

Jo, fast du har vl informerat henne om att du inte kan binda upp dig p det sttet? Du har ju mngder med nyinkomna nu som ska dunkas p via Tinder!
Citera
2018-08-31, 22:08
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Jo, fast du har vl informerat henne om att du inte kan binda upp dig p det sttet? Du har ju mngder med nyinkomna nu som ska dunkas p via Tinder!

Not sure if serious...

Ja, det var en sommarromans som bda visste skulle ta slut. Det var liksom en nedrkning hela veckan. En fin sida av Tinder. nskar henne allt gott.
Citera
2018-08-31, 22:15
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Not sure if serious...

Ja, det var en sommarromans som bda visste skulle ta slut. Det var liksom en nedrkning hela veckan. En fin sida av Tinder. nskar henne allt gott.

S var det. Tinder har goda och fula sidor. Men det viktiga r att du hoppar tillbaka in i kortleken s vi fr hra hur lget r dr nere i Skne och hur ltt kvinnsen lggs p rygg efter ngra sjyssta mess.
Citera
2018-08-31, 22:20
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
S var det. Tinder har goda och fula sidor. Men det viktiga r att du hoppar tillbaka in i kortleken s vi fr hra hur lget r dr nere i Skne och hur ltt kvinnsen lggs p rygg efter ngra sjyssta mess.

Du har fel. Memar inte.
Citera
2018-09-01, 00:16
Medlem
kukflashs avatar
Nu vill Tinder att jag ska verifiera mitt konto genom att SMSa en kod till telefonen. Saken r att mitt nummer/mobil r bannad fr att jag gjorde en fake-profil p en kndis fr ngra veckor sedan. Vgar inte skicka ivg smset fr verifiering fr d kommer min tinder bli raderad. Har ver 450 matchningar och dessutom +10 likes som gillar mig.

Hur kan man skippa denna verifiering? Ngon som vet? Har frskt gra ett nytt konto med nytt nummer men blir avstngd direkt. Hjlp!!
Citera
2018-09-01, 00:32
Medlem
Besviken man blir nr man matchar med en st sdr petite tjej. Tajt kropp och ett stt utseende, exakt i min smak. Stark 7a i mina gon, och vi snackar p bra inga timmar mellan meddelanden osv. Gr vidare till snap fr att bda ska f "bekrftat" p att det r vi. S jvla mnga som tror man r en catfish lol.

S fr man en bild.. Och inte nog med att det inte ens ser ut som personen i frga.. S r personen verviktig jmfrt med bilderna. Och d var det inte ngra "good angles" bilder utan man sg att tjejen p bilderna var i form, och jvligt st. Oklar om personen r en catfish eller bara klmt fr mycket kalorier. Eftersom personen nd gav snap och s, s vore det konstigt om det inte var hon?
Gamla bilder?
Visst att man kanske vljer ut bsta bilderna och s. Men det var en brutal skillnad, vilket jag tycker r vldigt skumt och rtt aa.. respektlst. Ngon som varit med om liknande? Allts, det var som natt och dag.
Citera
2018-09-01, 01:23
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Har varit tveksam till Tinder hr ju.....
Och du fr mig inte mindre tveksam..
Verkar inte som man kan lita p att den man ev skulle matcha med verkligen r den man tror..
Snlla ngon.. du har spammat snder trden med dina inlgg om att du funderar p ifall tinder r vrt att prova eller ej. Det r fr helvete en vanlig dejting-app!! Knner du att det inte r fr dig s radera kontot. S svrt r det inte.
Citera
2018-09-01, 02:22
Medlem
NirvanAs avatar
Nybrjarboosten (bostad vid nytt omrde) mste vara aktiv fortfarande, var med om det sjukaste hittills...
Kom till en ny (liten) ort (har dock svept dr fr ett halvr sen p plats), slog igng tinder och valde aktuell plats, ngra timmar senare hade likes gtt upp rejlt, svepte 20pers, alla t hger bars fr att testa, fuck 18 matchningar haha (dock bara 5or och en 6a, s orkar inte bry mig)

Ni som hngt med har ju lst att jag aldrig r den som matchar utan tjejerna gr det alltid men jag mste boostats i omrdet rejlt och dr jag vanligtvis sveper s visas jag aldrig...
Citera
2018-09-01, 02:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Not sure if serious...

Fast om man r frlskad "p riktigt" r ju det det viktigaste i livet och allt annat nedprioriteras? Men jag antar hon var omogen < 25 r som mste fixa karrir/livet och kan inte binda upp sig n oavsett?
Citera
2018-09-01, 05:11
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Uppdatering, killen fortstter plja igenom brudarna, 15 ligg p 16 dagar nu,

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...ea&oe=5BF866C3

Nn som fortfarande frnekar 80/20 regeln?

Hahaha snubben sg ju inte ens bra ut. Man blir ju chockad ver dagens avsaknad av klass.
Citera
2018-09-01, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Nu vill Tinder att jag ska verifiera mitt konto genom att SMSa en kod till telefonen. Saken r att mitt nummer/mobil r bannad fr att jag gjorde en fake-profil p en kndis fr ngra veckor sedan. Vgar inte skicka ivg smset fr verifiering fr d kommer min tinder bli raderad. Har ver 450 matchningar och dessutom +10 likes som gillar mig.

Hur kan man skippa denna verifiering? Ngon som vet? Har frskt gra ett nytt konto med nytt nummer men blir avstngd direkt. Hjlp!!

Testat logga in via hemsidan? Lyckas det s se till att ta brudarna snap/messenger/instagram fr en bann r nog att vnta p det kontot ocks snart...
Gr som du tipsa mig annars, bestll halebop kontantkort s har du ett nytt nummer att verifiera med, funka svinbra fr mig

Det nya kontot som blev avstngt fr dig, anvnde du samma mailadress/Facebook fr det som ditt tidigare konto?
Citera
2018-09-01, 08:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fast om man r frlskad "p riktigt" r ju det det viktigaste i livet och allt annat nedprioriteras? Men jag antar hon var omogen < 25 r som mste fixa karrir/livet och kan inte binda upp sig n oavsett?

r vl rtt rimligt att vara rationell ven vid det stadiet. Hon ska bort ett r och r mogen nog fr att ha ngra sista trevliga kvllar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in