2018-10-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Du ska veta att dom flesta p appen, inte alla men en stor majoritet r s.k betacucks. Som aldrig ens sagt hej till en oknd tjej irl. Fr dom d inget svar i appen, kan dom bli vansinniga och skrika rakt ut. Dvs, ignorera dessa och g vidare. Frvrigt bra gjort att du avinstallera appen. Sa som det var till en tjej som var kanske 6/10 irl att "installera inte tinder, du kommer bara bli knullad av dom snygga hunksen, sen ligger du grtande och undrar varfr dom inte ville ngot mer". Tinder r ingen bra vg att g om man letar efter ett frhllande som tjej, eller kille. Ntdejting verhuvudtaget r vrdelst ur det perspektivet.

Riktiga mten slr fortfarande allt, men Mainstream fortstter mla bilden av hur lyckliga vi alla blir av dessa internetdejtingappar, jojo. Frsk trffa ngon genom vnskapskrets eller g ut och dansa lite p krogen, kanske rtta snubben dyker upp. Who knows

Ja. Nu var det inte s att jag var ute efter ett frhllande nr jag skaffade appen, mitt problem var mest att jag inte riktigt har mjlighet att g ut p krogen utan att vissa mnniskor i min nrhet blir arga p mig. (Nej, jag r inget barn men vill inte g in p fr mycket detaljer )
Vissa av oss fr hitta ngon p annat hll helt enkelt!

Lgger till att jag nog mest hade appen fr att ligga lite utan att behva g ut p krogen, men sen ville jag knappast hamna ensam med ngon snubbe som hade varit frbannad p mig innan... Hehe.
Senast redigerad av kapuchina 2018-10-09 kl. 18:47.
Citera
2018-10-09, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapuchina
Ja. Nu var det inte s att jag var ute efter ett frhllande nr jag skaffade appen, mitt problem var mest att jag inte riktigt har mjlighet att g ut p krogen utan att vissa mnniskor i min nrhet blir arga p mig. (Nej, jag r inget barn men vill inte g in p fr mycket detaljer )
Vissa av oss fr hitta ngon p annat hll helt enkelt!

Du kan ju pma. Jag skulle sga, skit i "vissa mnniskor". Folk tycker det r patetiskt att jag gr ut som 30+ och raggar brudar p krogen. Samma mnniskor har frsts trffat sina respektive i skolklassen eller p ngot annat betacuck vis, dvs inte behvt vara mn utan kunnat varit passiva och mesiga och nd ftt till det pga tjejens initiativ. Fr dom var det "trygga alternativet" fr tjejerna. Eller hade ett frdelaktigt yttre
Citera
2018-10-09, 19:00
Medlem
Citat:
Du kan ju pma. Jag skulle sga, skit i "vissa mnniskor". Folk tycker det r patetiskt att jag gr ut som 30+ och raggar brudar p krogen. Samma mnniskor har frsts trffat sina respektive i skolklassen eller p ngot annat betacuck vis, dvs inte behvt vara mn utan kunnat varit passiva och mesiga och nd ftt till det pga tjejens initiativ. Fr dom var det "trygga alternativet" fr tjejerna. Eller hade ett frdelaktigt yttre

Nu r jag en bit under 30, men har alltid dragits till lite ldre killar. De flesta jag mter p krogen beter sig som tonringar, finns inget attraktivt fr mig dr. Trkigt bara!

Vet inte om jag r ute efter ett frhllande nu heller, egentligen. Knns mest som att man blir pressad till snt d folk bara tycker att man r en slampa bara fr att man gillar att ligga.
Tror att mitt problem skulle lsas bara jag flyttade till en strre stad dr man inte stter p samma folk hela tiden...
Citera
2018-10-09, 19:03
Medlem
Citat:
Nu r jag en bit under 30, men har alltid dragits till lite ldre killar. De flesta jag mter p krogen beter sig som tonringar, finns inget attraktivt fr mig dr. Trkigt bara!

Vet inte om jag r ute efter ett frhllande nu heller, egentligen. Knns mest som att man blir pressad till snt d folk bara tycker att man r en slampa bara fr att man gillar att ligga.
Tror att mitt problem skulle lsas bara jag flyttade till en strre stad dr man inte stter p samma folk hela tiden...

Tnk om vi bor grannar och man har det perfekta lget framfr sig! Pma stad
Mjo, hller med om det dr. Var sjlv ut i min hemstad och springer in i "milfmorsorna som vill ha lite kul". Sen att jag gtt p dejt med en av dom och bda tittar p varann och knner igen varann, bara nej. Frvrigt str det mig mest av allt. Dessa frbannade "nu ska vi ut och ha kul brudar". Sen har dom tre barn och man dr hemma. Fan, bara stanna hemma snlla
Gick p dejt innan de skaffade barn allts. Mnga r sen.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-10-09 kl. 19:06.
Citera
2018-10-09, 19:19
Medlem
Citat:
Tnk om vi bor grannar och man har det perfekta lget framfr sig! Pma stad
Mjo, hller med om det dr. Var sjlv ut i min hemstad och springer in i "milfmorsorna som vill ha lite kul". Sen att jag gtt p dejt med en av dom och bda tittar p varann och knner igen varann, bara nej. Frvrigt str det mig mest av allt. Dessa frbannade "nu ska vi ut och ha kul brudar". Sen har dom tre barn och man dr hemma. Fan, bara stanna hemma snlla
Gick p dejt innan de skaffade barn allts. Mnga r sen.

Jag kan inte skicka pm, men ja jag hller ju med dr, haha.
Citera
2018-10-09, 19:23
Medlem
Citat:
Jag kan inte skicka pm, men ja jag hller ju med dr, haha.

Ahh, du var ny p forumet. Tja, skriv p i lite trdar d s kan vi hras sen!
Nej, det r ju samma fr mn frvrigt. Det dr om att man inte kan ska bara ligg. ven om det hejas p av polare att gra snt, s r det ju inte uppskattat bland familj och vnner/mainstream folket.
Monogamin har spelat ut sin roll i det moderna samhllet. Jag tror att vi kommer att f s mycket mer ppna frhllanden i framtiden. Det kommer bli mer normalt. Just wait and see
Citera
2018-10-09, 21:08
Medlem
stastnys avatar
Citat:
Haha, gapskratt. Ja, nr tjejer frgar vart man bor, vad man gr, att dom har trkigt. D r det kodord fr "VILL DU SES TYP NU DIREKT". Det sorgliga r att vran gubbe antagligen kommer skriva till henne nu desperat och d har hon redan gtt vidare, sad but true.

Haha s r det, men roligare om tjejen fr jaga lite om du kollar andra bilden s frgar hon om jag ville trffas. Vilket jag sen gjorde ocks men sjlvfallet r det som du sger att dom vill ha ngon som kan nununu och r man fr sen r risken stor att dom har hittat ett bttre kap
Citera
2018-10-09, 22:10
Medlem
Om jag swipa hger och sen gr mig osynlig. Ser hon mitt foto d?
Om jag inte vill bli sedd av alla menar jag.
Citera
2018-10-10, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosscs2
Om jag swipa hger och sen gr mig osynlig. Ser hon mitt foto d?
Om jag inte vill bli sedd av alla menar jag.
I princip, nej. Men det kan ev. ske en viss frdrjning dock pga cache. Dvs du har pga din like redan laddats in i hennes "kortlek", frutsatt att hon gtt in fr att swipa relativt ttt inp din swipe, och beroende p hur hgt upp i hennes kortlek du hamnade vid swipen (beror p era resp ELO-ratings).
Citera
2018-10-10, 11:27
Medlem
Tips p en halvspnnande dokumentr om bla Tinder: Tinder: Sex eller krlek? Brittisk dokumentr frn 2015
Citera
2018-10-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Tips p en halvspnnande dokumentr om bla Tinder: Tinder: Sex eller krlek? Brittisk dokumentr frn 2015

-38:00 HAHAHAH
Antagligen drfr vran vn slavigrad eller vad han heter inte varit hr plnge
Citera
2018-10-10, 20:42
Medlem
Citat:
-38:00 HAHAHAH
Antagligen drfr vran vn slavigrad eller vad han heter inte varit hr plnge

Den dr med djurfrskring i brjan ska jag prova IRL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera