2018-11-07, 00:15
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Men vad r det fr typ av tjej? Hur ska jag veta att det r den typen av tjej? Jag vill ju uppleva krlek och det fanns verkligen noll indikationer p att hon var oseris. Noll. Hon var vldigt drivande och mn om att ses, jag knde mig ovanligt utvald med henne med tanke p att vi bor femtio mil bort och hon nd bemdade sig skriva frst, med gulliga meddelanden dessutom.

Jag kte till Stockholm fr att trffa henne. Avstndet gjorde att det kndes romantiskt.

Den typen som du fr omkull snabbt.vad trodde du? Snacka om att uppleva krlek med en total frmling? Hon sa vl det som behvdes fr att f som hon vill och du svalde betet. Lgg ner drama queen beteendet please.

Vill du ha ett lngvarigt krleksfrhllande s vnta med sexet tills ni knns som ett par.
Citera
2018-11-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Den typen som du fr omkull snabbt.vad trodde du? Snacka om att uppleva krlek med en total frmling? Hon sa vl det som behvdes fr att f som hon vill och du svalde betet. Lgg ner drama queen beteendet please.

Vill du ha ett lngvarigt krleksfrhllande s vnta med sexet tills ni knns som ett par.

Jag hade definitivt vntat med sexet om jag inte vore rdd fr att bli srad. Ska man bli dissad s kan man tminstone ta den bekrftelsen, menar jag. Patetiskt, men det r s jag knner.
Citera
2018-11-07, 00:17
Bannlyst
Citat:
Tack som fan fr input! Det r PRECIS det hr som r min analys. S fruktansvrt, outsgligt jvla vidrigt och tragiskt om det stmmer. I sdana fall vill jag ta mig fan inte ha flickvn i vilket fall som helst. Jag fr helt enkelt vlja mellan celibat och att knulla tjejer jag fraktar. Fyfan.

Det r tyvrr krt fr sna som dig mig som vill ha serisa frhllanden idag, kvinnor vill inte ha snt, dom vill ligga runt dom har typ 50-ligg vardera, minst, nr det kommer till unga tjejer.

Det r ett vidrigt samhlle vi byggt, sannerligen.
Citera
2018-11-07, 00:19
Bannlyst
Citat:

Sanningen r den att idag blir du dissar och satt i "fjoll-facket" som kille om du inte eskalerar snabbt med tjejen, de som eskalerar snabbt r players.

Dagens samhlle har ingen plats fr killar som vill ha ngot serist, helt enkelt. Det har blivit en spelplan enbart fr players och kvinnor, och alla kvinnor vill bara ligga en massor.
Citera
2018-11-07, 00:19
Bannlyst
Citat:
Jag hade definitivt vntat med sexet om jag inte vore rdd fr att bli srad. Ska man bli dissad s kan man tminstone ta den bekrftelsen, menar jag. Patetiskt, men det r s jag knner.

Precis, sanningen r den att flera andra mn har ftt omkull denna kvinna p frsta trffen, s varfr ska man sjlv vara den som r en "gentleman" och vntar? D blir man bara satt i facket som en mes.
Citera
2018-11-07, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geznor
Sanningen r den att idag blir du dissar och satt i "fjoll-facket" som kille om du inte eskalerar snabbt med tjejen, de som eskalerar snabbt r players.

Dagens samhlle har ingen plats fr killar som vill ha ngot serist, helt enkelt. Det har blivit en spelplan enbart fr players och kvinnor, och alla kvinnor vill bara ligga en massor.

Min hypotes r vl ungefr att den hr typen av beteende fortstter frn tjejers (mnga tjejers, inte allas) sida fram till dess att de vill bilda familj. D upphr det och de blir tillsammans med ngon lmplig kandidat som de lgrats av.
Citera
2018-11-07, 00:24
Medlem
Citat:
Precis, sanningen r den att flera andra mn har ftt omkull denna kvinna p frsta trffen, s varfr ska man sjlv vara den som r en "gentleman" och vntar? D blir man bara satt i facket som en mes.

Ungefr s. Jag tyckte om henne och ville ha sex hellre n ingenting. Helst ville jag ha ngonting varaktigt, men det var ingenting jag kunde tro p med tanke p mitt track record. Har ftt omkull varenda dejt (som jag velat) senaste halvret men ingen av de jag visat genuint intresse fr har nappat.

Grejen r att den hr typen av tillflliga knull inte alls bygger upp en; de kar bara p mnniskofraktet.
Citera
2018-11-07, 00:25
Bannlyst
Citat:
Min hypotes r vl ungefr att den hr typen av beteende fortstter frn tjejers (mnga tjejers, inte allas) sida fram till dess att de vill bilda familj. D upphr det och de blir tillsammans med ngon lmplig kandidat som de lgrats av.

Ja, men sen gr dom slut nr ungen r typ 3-4 r gammal.

En av mina kompisar jobbar p en frskola, han r 28 r gammal. Han sade igr: "En sak jag mrkt av tydligt r .. typ INGEN av barnens frldrar r ihop lngre verkar det som? Inte ett enda barn i min klass kommer ifrn en sammanhllen familj .. ibland kommer plastfarsan och hmtar, ibland plastmorsan, ngra barns frldrar har till och med blivit ihop med andra barns frldrar :S".

Att skaffa en familj i dagens Sverige r i princip lnlst, kvinnan kommer att gra slut och splittra den.

Ja, man blir bitter.
Citera
2018-11-07, 00:27
Bannlyst
Citat:
Har ftt omkull varenda dejt (som jag velat) senaste halvret men ingen av de jag visat genuint intresse fr har nappat.

Grejen r att den hr typen av tillflliga knull inte alls bygger upp en; de kar bara p mnniskofraktet.

Precis som min player-polare d, han har typ blivit deprimerad av detta, han vill inget annat n att hitta en tjej att skapa ett frhllande med och kanske familj men INGEN tjej vill det, inte en enda, han har varit med hundratals.

Kvinnorna idag vill "knulla runt" tills det r av lder 35, sen skaffa hgst 2 barn, sen gra slut p det frhllanden nr dom r 42 och brja knulla massa unga hunkar igen som nr de sjlva var ung.

G in p happypancake dejtingsidan och skda de tusentals singelmorsorna i 40 rs ldern, det r fan sorgligt det som hnt med vrat land.
Citera
2018-11-07, 00:29
Medlem
Citat:
Ja, men sen gr dom slut nr ungen r typ 3-4 r gammal.

En av mina kompisar jobbar p en frskola, han r 28 r gammal. Han sade igr: "En sak jag mrkt av tydligt r .. typ INGEN av barnens frldrar r ihop lngre verkar det som? Inte ett enda barn i min klass kommer ifrn en sammanhllen familj .. ibland kommer plastfarsan och hmtar, ibland plastmorsan, ngra barns frldrar har till och med blivit ihop med andra barns frldrar :S".

Att skaffa en familj i dagens Sverige r i princip lnlst, kvinnan kommer att gra slut och splittra den.

Ja, man blir bitter.

Om s r fallet s fr man vl helt enkelt frska dda de romantiska tendenser man fortfarande har kvar i sig.
Citera
2018-11-07, 00:33
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

Man behver ju andra sidan inte g till extremer. Sex p frsta dejten kan vara helt okej under vissa omstndigheter med rtt personlighet. Men d jobbar man lite i uppfrsbacke fr att bygga upp en seriositet.
Citera
2018-11-07, 00:33
Bannlyst
Citat:
Om s r fallet s fr man vl helt enkelt frska dda de romantiska tendenser man fortfarande har kvar i sig.

Tyvrr, ja. Alternativt hitta en kvinna frn en kultur som fortfarande inte r shr dekadent och frstrd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in