2019-03-28, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Du r faktiskt riktigt rolig. Ena stunden har du inget behov av att hvda dig och i nsta sekund s frsker du hvda dig nd.

Hr du inte hur dumt det lter med att bo i storstan ocks finns det, 30-40st som r vrda att stta p som du nu gjort..?

Hur rangordnar vi utseendet? Eller vad r det vi bedmer i bsta/smsta? Ligget i sig?

Oskerheten lyser s igenom frn dig, ingen speciellt smickrande egenskap s man undrar hur det egentligen ligger till med dina fina.

Du ser sex som ngot mellan tv personer medan jag ser det som en trevlig aktivitet dr man ska utforska hela spektrumet och det trivs jag vldigt bra med.

Jag undrar om det ligger ngot mer bakom att du inte klarar av tjejer med mycket erfarenhet. Antagligen handlar det om prestationsngest, att hon ska jmfra dig mot hennes tidigare ligg och lmna/jaga bakom din rygg.

Mste vara trkigt att leva i den vrld vi lever i fr enda chansen i att trffa en oerfaren kvinna ligger i om hon har hyffs att ljuga fr dig eller inte nr du kommer med dina omanliga frgor.

Nej, handlar mer om att jag vill ha en tjej som ser p de p samma stt som jag.
Jag skiter vl i om hon legat med 40 pers.

Men nr en 22-ring haft 200 s fattar man ngot inte str rtt till. Och jag har dessutom ftt fram hon vart utnyttjad som ung, there u go.

Prestationsngest r det minsta jag har. Bryr mig inte ett dugg om tidigare ex fr en tjej, ingen av dom kommer knulla henne som jag gr nd.

Men bara fr de vill jag inte ha en spermahink till tjej, fr inte tala om risken fr knsjukdomar.

Du pratar om ytligt sex, jag pratar om relationer. Om jag haft ytligt sex (f gnger nr man va yngre) s skiter jag vl i va hon gjort innan.

Nu hade vi pratat mer serist, och sen slpper hon de. D blev jag ganska snabbt ointresserad utav henne om man sger s.
Citera
2019-03-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
HahahHahqha!
100 dejter r samma som knulla 100?

Bryter ihop? Haha ah fan sitter hemma och grter, kunde inte ens jobba.
Du r ju serist grovt efterbliven.

Jag har en mer monogam syn p sex, ngot som uppenbart r vldigt udda idag.

Och du ska kallar mig cklig samtidigt som du blivit anmld fr vldtkt av ditt ex.
Gtfo eller hll dig till mnet.
Haha vad pinsam du r, snackar om kvalite fre kvantitet nr du sjlv r en riktigt manshora.
Inte ett dugg frvnad ver att du drar t dig den lgsta rangen av tjejer p tinder.

Btw har du varit p tinder i flera r utan att komma drifrn, skulle inte tro att du r i en sits dr du kan vara krsen och du fr helt enkelt nja dig med en spermahink som framtida mamma till dina barn.
Citera
2019-03-28, 18:36
Medlem
Flickpojkens avatar
Tinder appen r oplitlig. Jag knner en kille genom mitt kvllsjobb som fr massor av matchningar. Han r Iranier och ser lite halvkriminell ut p bilden. Han verkar attrahera unga tjejer ocks. Men nr man ser honom p riktigt s r han 175 lng, lnnfet och har en IQ p max 95. Trffarna verkar g sdr fr att uttrycka sej milt .
Senast redigerad av Flickpojken 2019-03-28 kl. 18:44.
Citera
2019-03-28, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Haha vad pinsam du r, snackar om kvalite fre kvantitet nr du sjlv r en riktigt manshora.
Inte ett dugg frvnad ver att du drar t dig den lgsta rangen av tjejer p tinder.

Btw har du varit p tinder i flera r utan att komma drifrn, skulle inte tro att du r i en sits dr du kan vara krsen och du fr helt enkelt nja dig med en spermahink som framtida mamma till dina barn.

Haha!
Fr jag har vldigt svrt att fastna och extremt hga krav. Hade kunnat haft flertal frhllande om jag velat vid de hr laget. Du r bra patetisk.
Citera
2019-03-28, 20:10
Medlem
Stockholmare..s avatar
Det r ju uppenbarligen ingen hr som kan svara p min frga om det r s att tinder har ndrat det senaste halvret att man inte kan betala tinder plus/gold med sitt google play konto.

Det enda som kommer upp nr man ska kpa Tinder Plus r att man ska knappa in sina bankkortsuppgifter, men nr man gr det s kommer det upp "hoppsan, ngot gick fel".. Liksom finns det ngon som kan frklara hur man ska g till vga? Ska man regga sitt bankkort ngon annanstans fr att det ska funka?
Citera
2019-03-28, 20:53
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattoys
Om man fr frgan: Varfr swipade du hger p mig?

Knns som dom tjejen bara fiskar komplimanger med den frgan, fick den frn en tjej som matchat med mig som ppningsfrga.
Du skulle svarat att hon hade tillrckligt bra bilder.
Citera
2019-03-29, 07:20
Medlem
Bussmongos avatar
Som ny p marknaden efter c:a 10 r i ett frhllande str jag hr nu fr frsta gngen infr appen och funderar om det r vrt att gra sig besvret.

Bor i en av Sveriges strre stder
r kille, 27 - 30 r gammal
Atletiskt byggd kropp
Skulle sga att jag r mellan 5 - 8 av 10 p utseendeskalan (beroende p vem man frgar)
Bra inkomst och vlutbildad
Egen lgenhet
Hyfsat social
Inga direkta hobbies

r marknaden mttad s att sga? r det ngon id att frska, eller riskerar jag bara att f det lilla till ego jag har krossat? r det bara en plats fr tjejer att f bekrftelse p?
Citera
2019-03-29, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmongo
Som ny p marknaden efter c:a 10 r i ett frhllande str jag hr nu fr frsta gngen infr appen och funderar om det r vrt att gra sig besvret.

Atletiskt byggd kropp
Skulle sga att jag r mellan 5 - 8 av 10 p utseendeskalan (beroende p vem man frgar)
Egen lgenhet
Hyfsat social
Inga direkta hobbies

r marknaden mttad s att sga? r det ngon id att frska, eller riskerar jag bara att f det lilla till ego jag har krossat? r det bara en plats fr tjejer att f bekrftelse p?

Snlla testa iaf och terkoppla hr hur det gick!
Du har inget att frlora p det. Se till att ha bra bilder bara fr att maximera dina chanser, grna helkroppsbild s kvinnorna ser att du inte r tjock, bra ansiktsbild och ngon socialbild.
Citera
2019-03-29, 08:54
Medlem
Waldschrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Tjejerna hr av sig sjlva och trots det knner du behovet av att sitta och ljuga fr dom om vissa saker? Ok

Gr det inte in i din hnsskalle, alla ljuger p Tinder, mer eller mindre. Och vem fan bryr sig verhuvudtaget. Vilket trkigt liv du mste ha att du skriver ngot snt idiotiskt verhuvudtaget.
Citera
2019-03-29, 11:50
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmongo

Atletiskt byggd kropp
Egen lgenhet
Hyfsat social
Inga direkta hobbies

Tnk lite shr? Du r en man som en kvinna har velat vara med i 10 rdet r ett bra betyg. Lyssna p blkdu har inget att frlora med att prova.

Att folk hller p och tramsar med dig(som en del gr p Tinder) betyder inte att det r nt fel p digde har kanske demoner de brottas med och tar ut det p andra s frsk att inte lta det pverka din syn p dig sjlv. Vissa sker helt enkelt ett tillflligt high genom att trycka ner andra s problemet ligger hos dem inte hos dig ven om de vill frska f dig att tro det. Att dissa har blivit mdrnt lixom ass.

Anvnd denna trd som ett skyddsnt och en station dr du reloadar. Jttemnga snlla och hjlpsamma mn hrinne.

Citera
2019-03-29, 12:00
Medlem
shorty81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Tnk lite shr? Du r en man som en kvinna har velat vara med i 10 rdet r ett bra betyg. Lyssna p blkdu har inget att frlora med att prova.

Att folk hller p och tramsar med dig(som en del gr p Tinder) betyder inte att det r nt fel p digde har kanske demoner de brottas med och tar ut det p andra s frsk att inte lta det pverka din syn p dig sjlv. Vissa sker helt enkelt ett tillflligt high genom att trycka ner andra s problemet ligger hos dem inte hos dig ven om de vill frska f dig att tro det. Att dissa har blivit mdrnt lixom ass.

Anvnd denna trd som ett skyddsnt och en station dr du reloadar. Jttemnga snlla och hjlpsamma mn hrinne.

Att tnka r inte samma sak som verklighet appen suger fett kuk r du 20 r narcissist eller hora s fungerar appen bra annars fungerar den inte det finns ingen normal mnniska dr.
Citera
2019-03-29, 15:52
Medlem
Bussmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice

Tack! Det vrmde ett fruset hjrta. Min oro r vl inte att inte rcka till i verkligheten. Utan snarare att bli ratad pga hur dynamiken i appen r. Dvs snedfrdelning av kn, ftalet aktiva ldre n 22ish, inte tillrckligt snygg i frhllande till vrigt utbud, krsenhet osv. Men det r bara mina egna farhgor, och egentligen allt som jag kan tnka mig kan g fel.

Men jag vet inte, hur ser verkligheten ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in