Citat:
Du r faktiskt riktigt rolig. Ena stunden har du inget behov av att hvda dig och i nsta sekund s frsker du hvda dig nd.
Hr du inte hur dumt det lter med att bo i storstan ocks finns det, 30-40st som r vrda att stta p som du nu gjort..?
Hur rangordnar vi utseendet? Eller vad r det vi bedmer i bsta/smsta? Ligget i sig?
Oskerheten lyser s igenom frn dig, ingen speciellt smickrande egenskap s man undrar hur det egentligen ligger till med dina fina.
Du ser sex som ngot mellan tv personer medan jag ser det som en trevlig aktivitet dr man ska utforska hela spektrumet och det trivs jag vldigt bra med.
Jag undrar om det ligger ngot mer bakom att du inte klarar av tjejer med mycket erfarenhet. Antagligen handlar det om prestationsngest, att hon ska jmfra dig mot hennes tidigare ligg och lmna/jaga bakom din rygg.
Mste vara trkigt att leva i den vrld vi lever i fr enda chansen i att trffa en oerfaren kvinna ligger i om hon har hyffs att ljuga fr dig eller inte nr du kommer med dina omanliga frgor.
Hr du inte hur dumt det lter med att bo i storstan ocks finns det, 30-40st som r vrda att stta p som du nu gjort..?
Hur rangordnar vi utseendet? Eller vad r det vi bedmer i bsta/smsta? Ligget i sig?
Oskerheten lyser s igenom frn dig, ingen speciellt smickrande egenskap s man undrar hur det egentligen ligger till med dina fina.
Du ser sex som ngot mellan tv personer medan jag ser det som en trevlig aktivitet dr man ska utforska hela spektrumet och det trivs jag vldigt bra med.
Jag undrar om det ligger ngot mer bakom att du inte klarar av tjejer med mycket erfarenhet. Antagligen handlar det om prestationsngest, att hon ska jmfra dig mot hennes tidigare ligg och lmna/jaga bakom din rygg.
Mste vara trkigt att leva i den vrld vi lever i fr enda chansen i att trffa en oerfaren kvinna ligger i om hon har hyffs att ljuga fr dig eller inte nr du kommer med dina omanliga frgor.
Nej, handlar mer om att jag vill ha en tjej som ser p de p samma stt som jag.
Jag skiter vl i om hon legat med 40 pers.
Men nr en 22-ring haft 200 s fattar man ngot inte str rtt till. Och jag har dessutom ftt fram hon vart utnyttjad som ung, there u go.
Prestationsngest r det minsta jag har. Bryr mig inte ett dugg om tidigare ex fr en tjej, ingen av dom kommer knulla henne som jag gr nd.
Men bara fr de vill jag inte ha en spermahink till tjej, fr inte tala om risken fr knsjukdomar.
Du pratar om ytligt sex, jag pratar om relationer. Om jag haft ytligt sex (f gnger nr man va yngre) s skiter jag vl i va hon gjort innan.
Nu hade vi pratat mer serist, och sen slpper hon de. D blev jag ganska snabbt ointresserad utav henne om man sger s.