2015-08-15, 08:44
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDisciple
https://www.youtube.com/watch?v=TH7fl9Ymhos&t=2m47s

Jo da. Det r fan svrt att fokusera nu, ver en mnad sen jag knullade senast. ven fast jag sjlv avbrt det och inte vill g tillbaka s r det fan svrt att fokusera p nnting annat nu.

Du behver ingen fotograf. Bara anvnd sjlvutlsarfunktion i telefonen. Finns det inte bland kamerainstllningarma finns det gratis sjlvutlsarappar att ladda ner.
Citera
2015-08-15, 09:05
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Vad respekt!? Enda anledningen till att killen har krav r fr att han kan ha det. Han r frmodligen en manlig supermodell. Tror fan att alla killar skulle bli krsna som helvete om vi hade lika mnga intressenter som tjejer har. Dom flesta killar fr slnga alla krav genom fnstret om det ens ska finnas en chans till att hitta en tjej. Det r fan inte ens ltt d heller!

Alla kan ha krav p personliga egenskaper, srskilt om man r mer t det serisa hllet. Annars r det ingen id. Jag tycker sjlv det r avtndande med riktigt blsta eller struliga personer. Jag tycker det r rtt smart nr ven killar skriver typ "du ska ha ngot innanfr pannbenet och vara allmnbildad annars r det ingen id." Det blir lite omvnd psykologi liksom. "Oj, han har krav och vill ha smarta tjejer, han skiter i mina tuttar. Hoppas han tycker jag r tillrckligt smart"

Som sagt, om fler killar r krsna kommer tjejerna ha mindre att vlja p
Citera
2015-08-15, 10:38
Medlem
Skaffade nyss Tinder, har "tindrat" i tre dagar och ftt 0 matchningar. Man fr ju bara frsmrat sjlvfrtroende och lust att ge upp av sna hr appar. Kom fram till att det kan bero p att jag har lngt hr p min bild. Jag sjlv klickar bort alla tjejer som har kort hr eftersom att jag helt enkelt inte tycker att det r snyggt, kanske r det mnga tjejer som tycker samma sak fast om lngt hr.

Det roliga r att det verkar vara inne att ha hret uppsatt i knut som kille och det brukar jag oftast ha (sen ca 5 r tillbaka). Fr att ha hret uppsatt mste man ju ha lngt hr till att brja med men tjejer verkar inte tycka att lngt hr r snyggt? Aja, man kanske ska sluta frska frst sig p kvinnors logik och sluta gnlla istllet.

Ska prova med ny bild dr jag har hret uppsatt i knut vid tillflle s terkommer jag med update.

Bonusfrga: Har ni ngra speciella attribut ni nstan alltid klickar nej p? Sjlv klickar jag nstan alltid bort korthriga, tjocka, svarta, asiater och araber eftersom att jag helt enkelt inte attraheras av dessa. Araber mest fr att jag har vldigt negativa personliga erfarenheter med sdana, bland annat mordhot.
Citera
2015-08-15, 12:52
Medlem
Fargoths avatar
Provade fr frsta gngen precis. Tionde personen som kom upp var en kollega till mig. Uninstall.
Citera
2015-08-15, 13:00
Medlem
Laddade ner Tinder fr ett dygn sedan men har lurkat runt i den hr trden och fljt Linnros-mannens otroliga bravader och Argus-pojkens eviga dravel om 20/80. Tnkte posta lite av mina reflektioner shr lngt:

- Av 24 matchningar p ett dygn har det hittills varit endast tre av tjejerna som tagit frsta kontakt. Tv av dessa var komplimanger om mitt utseende och en var relaterad till min profiltext.
- Jag har aldrig sett s mnga duckfaces p s kort tid.
- Vad fan r grejen med piercingar? Framfrallt den dr tjurringen?
- Min fantasi kring ppningsrepliker r fan obefintlig. Testade den dr Pescass postade men fick svar som "haha wtf" och "hej rcker vl?".
- "Men hall prlan" funkade helt ok.

Mitt ventyr fortstter. Over and out.
Citera
2015-08-15, 13:59
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taurinus
Laddade ner Tinder fr ett dygn sedan men har lurkat runt i den hr trden och fljt Linnros-mannens otroliga bravader och Argus-pojkens eviga dravel om 20/80. Tnkte posta lite av mina reflektioner shr lngt:

- Av 24 matchningar p ett dygn har det hittills varit endast tre av tjejerna som tagit frsta kontakt. Tv av dessa var komplimanger om mitt utseende och en var relaterad till min profiltext.
- Min fantasi kring ppningsrepliker r fan obefintlig. Testade den dr Pescass postade men fick svar som "haha wtf" och "hej rcker vl?".

Vad har du fr profiltext? Sjlv har jag bara mina intressen dr och den r as trkig

Nr de sger sdr s tyder de p att de saknar socialkompetens och d r de bara lmna tjejen direkt.
Citera
2015-08-15, 14:19
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
antar att man mste ha igng sin sn '' plats / gps '' sak fr att folk ska hitta en p tinder?
Citera
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Provade fr frsta gngen precis. Tionde personen som kom upp var en kollega till mig. Uninstall.

Varfr? Swipa bara vnster eller vad r problemet?
Citera
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taurinus

Va i helvete? Medelsnygga killar plockar hem 1 match p 115 svepningar. Hur mnga har du sjlv svept och hur rankar du ditt eget utseende? Jag litar p den allvetande Speens som frser den hr forumdelen med viktig statistik.
Citera
2015-08-15, 14:22
Medlem
r det meningsfullt att anvnda Tinder om man bor i glesbygd? (Ej Norrlands inland men en av de mest glesbefolkade platserna i Gtaland.)
Citera
2015-08-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Du behver ingen fotograf. Bara anvnd sjlvutlsarfunktion i telefonen. Finns det inte bland kamerainstllningarma finns det gratis sjlvutlsarappar att ladda ner.

Men efter det da? det blir ju fortfarande bara en selfie.
Citera
2015-08-15, 14:56
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDisciple
Men efter det da? det blir ju fortfarande bara en selfie.

Inget fel p selfies om de r bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in