2019-11-21, 15:13
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigfried.Staufen
Det positiva med Tinder, liksom med internetporr, r att en strre del av mnskligheten snart kommer trttna p sex illa kvickt. Detta r bra, fr d kan vi avancera frn 1 till 2 p en 100-skala av livsmening.

Nihilismens frontier inom rckhll.

Men den slutgiltiga linjen kan aldrig korsas, som Jnger freslog, bara besinnas genom att axla en djupare form av intighet, som Nietzsche och Heidegger insg.

Har funderat lite ver snt dr. Vad som kommer hnda nr mn genom VR och sexdockor kommer kunna knulla exakt vem de vill, hur de vill, nr de vill. Kommer bli vldigt kmpigt fr en viss typ av kvinnor iaf.
Citera
2019-11-22, 23:41
Medlem
Tinder har gtt lite FR segt fr mig. Matchar med en del men mycket rinner ut i sanden.
Ngon som kan hjlpa mig vlja ut bra bilder som tjejer gillar?
Citera
2019-11-23, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Har funderat lite ver snt dr. Vad som kommer hnda nr mn genom VR och sexdockor kommer kunna knulla exakt vem de vill, hur de vill, nr de vill. Kommer bli vldigt kmpigt fr en viss typ av kvinnor iaf.

Sexdockor kommer vara extremt verkliga bara inom ett par r. Och med all teknologi s kan man skert snart skapa sin egna tjej
Citera
2019-11-23, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfrey
Tinder har gtt lite FR segt fr mig. Matchar med en del men mycket rinner ut i sanden.
Ngon som kan hjlpa mig vlja ut bra bilder som tjejer gillar?

Om du matchar med en del, som sen rinner ut i sanden r det vl inte bilderna som r problemet?
Du borde isnnafall hitta bttre saker att skriva om till folk!
Citera
2019-11-23, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
'BeatenAndDamaged' lter onekligen som skadat gods och har heller inte helt ltt fr att skriva.

De flesta sunda personer lr ifrgastta varfr man anvnder appen om man swipar hger en gng p tvhundra och samtidigt, enligt egen utsago, sker serist. Frstr faktiskt inte varfr man utgr frn att killar r bittra nr sdana sjlvklarheter ppekas.

Mnga som intresserar sig fr den hr appen verkar helt jvla blsta.

Tinderappen har ocks gjort mnniskor till konsumtionsvaran med sjlv det dr slit och slng konceptet att swajpa hger eller vnster. Det behvs lite mer analys och eftertanke n s.
Citera
2019-11-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dovhjort
Om du matchar med en del, som sen rinner ut i sanden r det vl inte bilderna som r problemet?
Du borde isnnafall hitta bttre saker att skriva om till folk!

Ja det r faktiskt sant.
Varit extremt trkig mot dom.
Men det funkar inte att vara verdrivet try hard och komma p heta topics att prata om.
Det blir liksom inte soft och chill.
Det kan helt enkelt sl fel.

Men metoden jag anvnder just nu r inte bttre om jag ska vara helt rlig. Blir ju trkigt som sagt.
Men hjlp grna med bilder.
Citera
2019-11-23, 19:18
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ja det r faktiskt sant.
Men det funkar inte att vara verdrivet try hard och komma p heta topics att prata om.

Men metoden jag anvnder just nu r inte bttre om jag ska vara helt rlig. Blir ju trkigt som sagt.

Tjejer fr hundratals matchningar enkelt och mnga killar skriver och drmed svarar f p det man skriver. Har hrt att man ska undvika att ge komplimanger och skriva ngot om deras profil fr att ppna upp ett intressant samtalsmne och dylikt men det har helt rligt fungerat absolut noll gnger fr mig. De gnger jag har ftt napp, r de gnger d jag direkt skriver att deras leende fick mig att svepa hger och liknande floskler. Jag tror tjejer blir avskrckta om en kille skriver ett lngt frsta inlgg om hur ngon detalj i en bild de har lagt upp intresserade dem. Snlla, det enda man ser r en kvinna man vill stta p.

Sedan ska man ju sklart inte kommentera att hon har sexig rumpa eller fina brst, fr dr gr man frn smooth operator till oskuld p en sekund.
Citera
2019-11-23, 20:47
Medlem
Vad gr ni nr ni trffar p gamla strul, ex, vnner och kollegor ?

Vissa har man trffat p flera p olika dejtingsajter i 10-19r.

Det r en tjej som jag riktigt frtjust i, vi hade en kvll tillsammans efter det s dissa hon mig. Riktigt skum och jag har sett henne vid flertalet sajter genom ren. Hon r fortfarande sjukt vacker men jag antar killar dissa henne fr att hon r skum.

Nu trffa jag precis p en som det var nnu lngre sen sist. Som jag strulat med, denna r inte s vacker men hon var snll har jag fr mig. Tror inte hon swipa ja p mig men vi f se. Jag r mest nyfiken.

Hade en kollega som jag sg fr typ 2 veckor sen. Vgade inte swipa hger p henne, haha

Sjukt feg r jag, men gr chansningar ibland. Jag fick en match en gng p en kollega jag var kr i men nr jag frga om hon var intresserad att hitta p ngot s sa hon alltid nej, jag kunde allt om henne d eftersom vi prata djupt i hundratals timmar p jobbet och frgan r om ngon annan visste s mycket som jag gjorde om henne men nu r hon gift ☹️
Citera
2019-11-24, 00:34
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
De gnger jag har ftt napp, r de gnger d jag direkt skriver att deras leende fick mig att svepa hger och liknande floskler. Jag tror tjejer blir avskrckta om en kille skriver ett lngt frsta inlgg om hur ngon detalj i en bild de har lagt upp intresserade dem. Snlla, det enda man ser r en kvinna man vill stta p.
Du har allts ntt framgng (ska det tolkas som dejter?) genom att bermma utseendet? Imponerande. Som du sjlv skriver, de vet ju att killar vill ha sex med dem.
Citera
2019-11-24, 06:45
Medlem
Citat:
Ja det r faktiskt sant.

Frsta sllandet r swipandet, andra vad folket skrivet.

Spelar inte ngon roll hur snygg killen r om han r dryg, bara skickar ngon smiley - eller skriver en hel novell.
Finns ju mer intressanta som skriver nd, lagom lnga meddelanden.
Skulle satsa mer p innehllet i meddelandena om du fr matchningar🤷🏻‍♀️
Citera
2019-11-24, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dovhjort
Frsta sllandet r swipandet, andra vad folket skrivet.

Spelar inte ngon roll hur snygg killen r om han r dryg, bara skickar ngon smiley - eller skriver en hel novell.
Finns ju mer intressanta som skriver nd, lagom lnga meddelanden.
Skulle satsa mer p innehllet i meddelandena om du fr matchningar🤷🏻‍♀️

Kan bara hlla med!

Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vad gr ni nr ni trffar p gamla strul, ex, vnner och kollegor ?

Vissa har man trffat p flera p olika dejtingsajter i 10-19r.

Det r en tjej som jag riktigt frtjust i, vi hade en kvll tillsammans efter det s dissa hon mig. Riktigt skum och jag har sett henne vid flertalet sajter genom ren. Hon r fortfarande sjukt vacker men jag antar killar dissa henne fr att hon r skum.

Nu trffa jag precis p en som det var nnu lngre sen sist. Som jag strulat med, denna r inte s vacker men hon var snll har jag fr mig. Tror inte hon swipa ja p mig men vi f se. Jag r mest nyfiken.

Hade en kollega som jag sg fr typ 2 veckor sen. Vgade inte swipa hger p henne, haha

Sjukt feg r jag, men gr chansningar ibland. Jag fick en match en gng p en kollega jag var kr i men nr jag frga om hon var intresserad att hitta p ngot s sa hon alltid nej, jag kunde allt om henne d eftersom vi prata djupt i hundratals timmar p jobbet och frgan r om ngon annan visste s mycket som jag gjorde om henne men nu r hon gift ☹️

Ordsprket genom sig sjlv knner man andra har vl sllan passat in bttre..
Citera
2019-11-24, 14:45
Medlem
Bort med skiten, blocka instagram, Snapchat och Tinder i Europa s fr vi se vad som hnder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in