2020-01-30, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Det dr r en fejkprofil som figurerat lnge, jag knner igen bilden och den lnkar till ngon snapchat "bktjej" eller ngonting. S antagligen blev vl den raderad.

Tror inte det ndvndigtvis behver vara s att srskilt mnga av dem knner sig redo att trffa en kille.
Handlar nog lika ofta eller oftare om bekrftelse. Sg att de har blivit dumpade av deras alfa-badboy fr femtioelfte gngen, d frsvann pltsligt den tidigare kllan fr daglig bekrftelse.
S d skapas en profil fr att f massa virtuell bekrftelse utan att de fr den sakens skull r intresserade av att trffa nn annan n deras ex.

Det kan stmma. Jag tycker att de flesta jag skriver med r oerhrt omotiverad. Det mrks s tydligt p dem. De vill inte trffa ngon.
Citera
2020-01-30, 09:18
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Det kan stmma. Jag tycker att de flesta jag skriver med r oerhrt omotiverad. Det mrks s tydligt p dem. De vill inte trffa ngon.

Tja, man fr vl frska ta det fr vad det r och frska acceptera att det bara r s som den hr spelmarknaden ser ut idag och inte lta det gra en alltfr negativ och cynisk. I princip alla mn har nog liknande uppevelse s till vida de inte heter Justin Bieber, typ.

Kvinnan r ju en osker varelse och behver kontinuerlig bekrftelse. Sen har det vl frstrkts av hur samhllet ser ut nu i vst och alla sociala medier. Kvinnor jmfr sig med andra kvinnor de ser p Instagram och skit och till skillnad frn mn har kvinnor sllan ngot annat i livet som kan gra dem mer "grounded" och som deras sjlvknsla kan bindas till. Istllet definieras de utifrn hur stark drift mn har att stoppa in pitten i dem och att f matchningar och mn som skriver ger sdana dopaminkickar nd, s behovet av att trffa ngon sjunker. Fan, till och med jag kommer ihg nr jag frst startade mitt tinderkonto fr ngra r sedan att jag hll p att bli sn feminin tnt nr det droppade in matchningar droppade in och allt.
Citera
2020-01-30, 12:22
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Har ftt typ 30 likes tydligen men nr jag swipar fr jag knappt matchningar.??? Har ftt kanske 7 st

Trollar Tinder mig fr att man ska kpa guld??
Citera
2020-01-30, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Har ftt typ 30 likes tydligen men nr jag swipar fr jag knappt matchningar.??? Har ftt kanske 7 st

Tinder trollar fr dig. Du kan se den dr siffran stiga till 99+ och kanske f ngon enstaka matchning lngst vgen.
Citera
2020-01-30, 12:57
Medlem
Citat:

Ja, eller s har du svept vnster p tjockisarna som svept hger p dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Mottin
Tinder trollar fr dig. Du kan se den dr siffran stiga till 99+ och kanske f ngon enstaka matchning lngst vgen.

Kan vara oattraktiva paddor man inte sveper hger tillbaka p ocks.
Citera
2020-01-30, 13:56
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Ja, eller s har du svept vnster p tjockisarna som svept hger p dig.

Kan vara oattraktiva paddor man inte sveper hger tillbaka p ocks.

S gillningen frsvinner ej nr man swipar nej p nn som swipat ja?
Citera
2020-01-30, 17:52
Medlem
Citat:
S gillningen frsvinner ej nr man swipar nej p nn som swipat ja?

Nej. Kper du guld s fr du upp massor av personer du swipat nej p.
Citera
2020-01-30, 23:10
Medlem
Tinder, vilken frbannad jkla skitapp . Har anvnt tinder sen september och har ftt matchningar med en jkla massa fakeprofiler, senast idag. En tjej som verkade rtt trevlig hade jag en konversation med frst p tinder och sen flyttade vi ver till kik. Men pltsligt frsvann bde matchningen p tinder och konversationen p kik. Frmodligen var hon ocks fake. Nu kan man inte lita p nn jvel, knns som att alla r bluff. Jag knner mig helt paranoid.

Hur faan ska man kunna avgra om en person r kta eller fake?? Frmodligen har det hr redan diskuterats i den hr trden, men orkar inte lsa igenom den.
Citera
2020-01-30, 23:30
Citat:
Ursprungligen postat av Idyllen
Tinder, vilken frbannad jkla skitapp . Har anvnt tinder sen september och har ftt matchningar med en jkla massa fakeprofiler, senast idag. En tjej som verkade rtt trevlig hade jag en konversation med frst p tinder och sen flyttade vi ver till kik. Men pltsligt frsvann bde matchningen p tinder och konversationen p kik. Frmodligen var hon ocks fake. Nu kan man inte lita p nn jvel, knns som att alla r bluff. Jag knner mig helt paranoid.

Hur faan ska man kunna avgra om en person r kta eller fake?? Frmodligen har det hr redan diskuterats i den hr trden, men orkar inte lsa igenom den.

Facetime/skype (eller vad man nu anvnder). Ses p dejt.

Verkar som att du skriver en jkla massa med dessa tjejer utan att trffas. r inte det slseri med tid?
Citera
2020-01-31, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Facetime/skype (eller vad man nu anvnder). Ses p dejt.

Verkar som att du skriver en jkla massa med dessa tjejer utan att trffas. r inte det slseri med tid?
Trffa folk som inte existerar? Man mste ju hinna fresl en trff frst innan dom frsvinner. Dom flesta av ytterst f matchningar jag ftt det senaste halvret (under 10 stycken) har varit fake. En del s uppenbara att det inte varit lnt att skriva ett endaste ord till dom. "ge mig dina kontakuppgifter" var det frsta en tjej skrev till mig p dlig svenska. Jag svarade inte ens.
N fy faan, den hr appen dumpar jag snart.

Jag r arg just nu och vill bara avreagera mig lite
Citera
2020-01-31, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Hur oskn r den hr profilen p en skala 1-10?

https://imgur.com/a/UVAUiMe

Henne matchade jag med i fjol. Men hon var otroligt intetsgande i konversationen, s jag slutade messa henne.
Citera
2020-01-31, 00:49
Citat:
Ursprungligen postat av Idyllen
Trffa folk som inte existerar? Man mste ju hinna fresl en trff frst innan dom frsvinner. Dom flesta av ytterst f matchningar jag ftt det senaste halvret (under 10 stycken) har varit fake. En del s uppenbara att det inte varit lnt att skriva ett endaste ord till dom. "ge mig dina kontakuppgifter" var det frsta en tjej skrev till mig p dlig svenska. Jag svarade inte ens.
N fy faan, den hr appen dumpar jag snart.

Jag r arg just nu och vill bara avreagera mig lite

Haha, n det blir ju lite svrt att trffa en fejkprofil naturligtvis. Frstod inte att det var s illa faktiskt, frstr om du dumpar appen. Hoppas du finner bttre jaktmarker ngon annanstans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in