Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-20, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ok.. Anledningen till att jag frgar r att jag hrt att "muskelbilder" eller "gymbilder" r ntt som skrmmer kvinnor, allts ntt man br undvika. Nu lter det inte s p dig, vilket r intressant. Frvisso r det inte gym, men det r vl fortfarande vldigt lttkltt. Tror du att en gymbild kan funka om det inte r en spegelseflie? Jag trnar sjlv mycket styrketrning/fitness.

Din frga.
Vet inte vad snittet r. Men rent spontant lter dina resultat som grymma. Sett till helheten s har du nog bttre resultat n de flesta andra, ven om det finns folk som har bttre n dig.

Det beror ju lite p hur man presenterar bilden o hur snygg din kropp r. Positiva med en strand eller bild nr du solar r den r normalt av vara shirtless dr. Tror en spegelselfie kan funka om det inte r p en sunkig toa. Testa lite se om det fr lite mer likes n dina andra bilder. Du kan ju ha trningsbild eller klipp dr du kr pullups utan trja o ha en promt typ "can teach how to" bjuder p frsta rundan ifall du gr fler.
Men det mesta handlar ju om att se attraktiv ut. Bara fr att tjej presenterar sig sjlv bra s betyder det inte att jag likear ven om det hjlper mycket. Om en ass snygg tjej t.ex. har bilder dr hon stirrar dtt in i kameran s likear jag nog fortfarande men vill nog ta en date public
Citera
2024-11-20, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micropirre
Det beror ju lite p hur man presenterar bilden o hur snygg din kropp r. Positiva med en strand eller bild nr du solar r den r normalt av vara shirtless dr. Tror en spegelselfie kan funka om det inte r p en sunkig toa. Testa lite se om det fr lite mer likes n dina andra bilder. Du kan ju ha trningsbild eller klipp dr du kr pullups utan trja o ha en promt typ "can teach how to" bjuder p frsta rundan ifall du gr fler.
Men det mesta handlar ju om att se attraktiv ut. Bara fr att tjej presenterar sig sjlv bra s betyder det inte att jag likear ven om det hjlper mycket. Om en ass snygg tjej t.ex. har bilder dr hon stirrar dtt in i kameran s likear jag nog fortfarande men vill nog ta en date public

Det jag har hrt r att en relativt stor del kvinnor, frutsatt att de sjlva inte r aktiva inom fitness eller aktiv styrketrning, finner lttkldda kropps eller muskelbilder som motbjudande. Eller att det skulle vara ett tecken p att mannen i frga r en ytlig fuckboy.

Men du verkar ha andra erfarenheter hr jag.
Citera
2024-11-21, 00:07
Medlem
Citat:
Det jag har hrt r att en relativt stor del kvinnor, frutsatt att de sjlva inte r aktiva inom fitness eller aktiv styrketrning, finner lttkldda kropps eller muskelbilder som motbjudande. Eller att det skulle vara ett tecken p att mannen i frga r en ytlig fuckboy.

Men du verkar ha andra erfarenheter hr jag.
r ju skillnad p om bilden r "naturlig" eller bara r flex, typ om du solar eller nt. Sen ska du inte alltid lyssna p vad tjejer sger. Tjejer sger ensak o gr en annan haha

Fr mig hade varit nice om man tvingades av bild som i ett dataspel.
En front, en sido, en 3/4 , en p stranden(visar kropp) o en utan smink fr damerna o sen valfria
Senast redigerad av micropirre 2024-11-21 kl. 00:27.
Citera
2024-11-21, 00:12
Medlem
Banga topless bilder i spegeln skit. Blir bara sunkigt! men om det r p stranden s tycker jag det ger bra resultat!!! om man d har en tilltalande kropp frsts
Citera
2024-11-21, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Banga topless bilder i spegeln skit. Blir bara sunkigt! men om det r p stranden s tycker jag det ger bra resultat!!! om man d har en tilltalande kropp frsts

En vanlig bild frn gymmet d? Inte ngon spegelselfie dr man spnner sig p toa utan en bild frn dr man gr ngon aktivitet p gymmet?
Citera
2024-11-21, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micropirre
r ju skillnad p om bilden r "naturlig" eller bara r flex, typ om du solar eller nt. Sen ska du inte alltid lyssna p vad tjejer sger. Tjejer sger ensak o gr en annan haha

Fr mig hade varit nice om man tvingades av bild som i ett dataspel.
En front, en sido, en 3/4 , en p stranden(visar kropp) o en utan smink fr damerna o sen valfria

Kan mycket vl stmma att de sger en sak och gr en annan. Fr att det ska lta som att de inte r ytliga och att de inte uppskattar muskler och yta, utan att de ska framst som mer djupa och "vrdiga".
Citera
2024-11-21, 21:48
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
En vanlig bild frn gymmet d? Inte ngon spegelselfie dr man spnner sig p toa utan en bild frn dr man gr ngon aktivitet p gymmet?
Gymbilder r endast motiverat om du gr ngot imponerande skulle jag sga. Typ muscle-ups, jttehga box jumps eller tar 250+ kg i marklyft. Men inte avkltt frsts. Man har klder p gymmet.

Ska du vara avkldd tar du en bild i naturlig milj, p strand eller bt etc. Grna att du badar eller dyker ocks. St inte bara och posea som ett fn. Det ser tillgjort ut.
Citera
2024-11-22, 16:00
Medlem
Jag skulle tro att era gymbilder attraherar en viss typ av kvinnor samtidigt som de avskrcker en annan typ av kvinnor. Vilken typ av tjej r det ni vill attrahera, anklpps- botox- lshrsbrudar torde det fungera p och de har samma typ av bilder p sin profil.
Citera
2024-11-22, 16:02
Medlem
Av installerade appen fifan det r som att se en skrckfilm av lg kvalitets kvinnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in