2025-01-09, 07:21
Avstngd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestTransport
Wow du tror att singlar som r ver 30 inte dejtar eller att alla dejtingappar r "knullappar"
Nej, jag vet inte Det var han som sa det. Och ja, tinder r en knullapp . Tror man fattar det ocks om man r 30+ att man inte kan anvnda ntdejting fr att hitta ngot mer serist. Det r lnlst.
Citera
2025-01-09, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Nej, jag vet inte Det var han som sa det. Och ja, tinder r en knullapp . Tror man fattar det ocks om man r 30+ att man inte kan anvnda ntdejting fr att hitta ngot mer serist. Det r lnlst.

En majoritet trffar tydligen sin partner p ntet. Du fr se till att sitta p rtt sida bara och ha en seris profil.
Citera
2025-01-09, 17:50
Medlem
Rdiss avatar
Om man vill prata vidare ngonstans dr man kan skicka bilder utan att byta telefonnummer med varandra, finns det ngot annat alternativ n snap?
Citera
2025-01-10, 20:21
Medlem
Genelkurmays avatar
Inte kul med dejtingappar den hr tiden p ret.

Kallt och mrkt. Sn och slask. Stormvindar. Tjejer som r mindre kta pga bristen p sol och D-vitamin.

Folk gr verkligen in i dvala nu. Det syns p den lga aktiviteten. Hur ska man ens trffas eller ens ha lust att trffas nr det r snt vderlek och tid p ret?

Vr och sommaren brukar det vara mer action p de hr apparna. Nu r allt stilla.
Citera
2025-01-11, 01:11
Medlem
Det negativa r att om man inte bor i Stockholm/gbg/malm s blir det vldigt svrt med denna app, logistiken r alltid s vrdels nr 90 % av alla brudar som man matchar med alltid bor 2-3 timmar bort s i verkligheten blir det alltid vldigt svrt att lyckas stmma en knulltrff. Och 80 % av alla match ligger oftast under en sjlv utseendemssigt utver det, oftast aldrig brudar man riktigt vill ha eller kollat in tv gnger p p stan.

Jag menar, om man inte lyckas f bruden hem till en sjlv fr att knulla blir det svrt. Absolut har det intrffat tidigare, men inte mnga brudar kommer vga/ha motivation till att ka hem till en frmmande snubbe som bor 2-3 timmar bort, no way. S det blir i slutet utav dagen att man bara fr ver brudarna till snapchat, sextar, runkar sen r det klart. Nsta brud. Helt vrdelst lol.

Gjort shr i ratal nu, sextat med s mnga att man tappat rkningen just p grund av logisitken.

Online dating r skrp, man mste kra IRL.
Senast redigerad av testingxrat3d 2025-01-11 kl. 01:16.
Citera
2025-01-12, 13:47
Medlem
Har ftt en del matchningar med snygga personer, men det knns som att trots man har tinder platinum s r det helt vrdelst? Man har svajpat p 100-tals men knappt ftt matchning?

P hinge fr man ju OTROLIGT mycket mera matchningar, ibland till och med p samma person men som man inte matchade med p tinder?

r man shadowbannad eller?
Citera
2025-01-13, 17:08
Medlem
Indian Bruce Lis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteffeLjung
Har ftt en del matchningar med snygga personer, men det knns som att trots man har tinder platinum s r det helt vrdelst? Man har svajpat p 100-tals men knappt ftt matchning?

P hinge fr man ju OTROLIGT mycket mera matchningar, ibland till och med p samma person men som man inte matchade med p tinder?

r man shadowbannad eller?

Man r shadowbannad p Tinder, det r min uppfattning.
Citera
2025-01-16, 13:30
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indian Bruce Li
Man r shadowbannad p Tinder, det r min uppfattning.
Man har allts svept hger p fr mnga personer? Gr det till s numera? Verkar isf ljligt.
Citera
2025-01-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaGAIS
Tja ngon hr som kan spekulera om varfr de gr s segt med matchningar p Tinder fr mig? r en ung kille p 22 r som ser bra ut, vltrnad, vlvrdat hr med en backslick fade och tatueringar

r 180 s r medellngd om man sger s

Raderade mitt gamla tinder konto och dr fick jag massa matchningar o valde att skapa ett nytt nu nr jag kunde fixa Tinder Gold via min Revolut helt gratis

Citat:
Ursprungligen postat av HejaGAIS
Kan stmma till viss del att dem vljer en 30 ring, sen vet jag inte hur mnga 30+ hnger p Tinder om man kan sga s.

Skulle direkt inte sga att jag ser ut som en ungdom/pojk utan har en atletiskt byggnad och ser ut som 25 r minst utseende mssigt

Det handlar inte om dina pengar eller ditt utseende. Det finns massvis med killar som dig och nnu bttre som inte "lyckas" genom ntdejting. Det ni r inne p r inte ntdejting. Det sidor och appar som utger sig fr att vara ntdejting men syniskt bara vill t era bankkonton. Det r skojeriverksamhet. Du borde lmna det. Betala inte en krona. Deras upplgg r medvetet skapat fr att du inte ska hitta ngon och fortstta betala.

Har du aldrig frgat dig sjlv varfr du fr samma utdelning som en hemls och tandls dr fastn du r ung och snygg? De lurar er alla bara. De vill f er att tro att felet ligger hos er och ni mste frbttra er. Gra bttre profiler, vara snyggare och ha bttee bilder. Det r fr att ni r vandrande reklampelare och ni hjer nivn vilket lockar fler kvinnor och d fr Tinder mer pengar.

Sluta vara nyttiga idioter och sluta ntdejta. Tinder och de andra apparna har samma gare. De har monopol p ntdejting. S fort det kommer en ny app som r bra s kper de snabbt upp den fr att kunna bevara sin lga niv och fortstta tmma era bankkonton.

De som gr detta r fulare n en stor del av er, men har betydligt mer pengar och kvinnor n er. Detta p er bekostnad.
Citera
2025-01-17, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rådis
Om man vill prata vidare ngonstans dr man kan skicka bilder utan att byta telefonnummer med varandra, finns det ngot annat alternativ n snap?
Instagram dm.
Citera
2025-01-19, 00:14
Medlem
rosaicakorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Det negativa r att om man inte bor i Stockholm/gbg/malm s blir det vldigt svrt med denna app, logistiken r alltid s vrdels nr 90 % av alla brudar som man matchar med alltid bor 2-3 timmar bort s i verkligheten blir det alltid vldigt svrt att lyckas stmma en knulltrff. Och 80 % av alla match ligger oftast under en sjlv utseendemssigt utver det, oftast aldrig brudar man riktigt vill ha eller kollat in tv gnger p p stan.

Jag menar, om man inte lyckas f bruden hem till en sjlv fr att knulla blir det svrt. Absolut har det intrffat tidigare, men inte mnga brudar kommer vga/ha motivation till att ka hem till en frmmande snubbe som bor 2-3 timmar bort, no way. S det blir i slutet utav dagen att man bara fr ver brudarna till snapchat, sextar, runkar sen r det klart. Nsta brud. Helt vrdelst lol.

Gjort shr i ratal nu, sextat med s mnga att man tappat rkningen just p grund av logisitken.

Online dating r skrp, man mste kra IRL.

Jaa det dr r s sant! Det r bttre och mer meningsfullt samt billigare att frska dejta IRL
Citera
2025-01-19, 21:35
Medlem
Var lite orolig nr jag skulle prva appen igen nu efter nstan 2 rs frhllande som tog slut om min lder skulle stta kppar i hjulet men faktum med att det varit tvrtom. Fr mer n ngonsin. Och d har jag nd stllt in s att de jag ser r 4-13 r yngre.

Om det r andra mn +30 hr som undrar sig s har ni inget att vara oroliga fr bara ni har tagit vl hand om er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in