Citat:
Ursprungligen postat av
HejaGAIS
Tja ngon hr som kan spekulera om varfr de gr s segt med matchningar p Tinder fr mig? r en ung kille p 22 r som ser bra ut, vltrnad, vlvrdat hr med en backslick fade och tatueringar
r 180 s r medellngd om man sger s
Raderade mitt gamla tinder konto och dr fick jag massa matchningar o valde att skapa ett nytt nu nr jag kunde fixa Tinder Gold via min Revolut helt gratis
Citat:
Ursprungligen postat av
HejaGAIS
Kan stmma till viss del att dem vljer en 30 ring, sen vet jag inte hur mnga 30+ hnger p Tinder om man kan sga s.
Skulle direkt inte sga att jag ser ut som en ungdom/pojk utan har en atletiskt byggnad och ser ut som 25 r minst utseende mssigt
Det handlar inte om dina pengar eller ditt utseende. Det finns massvis med killar som dig och nnu bttre som inte "lyckas" genom ntdejting. Det ni r inne p r inte ntdejting. Det sidor och appar som utger sig fr att vara ntdejting men syniskt bara vill t era bankkonton. Det r skojeriverksamhet. Du borde lmna det. Betala inte en krona. Deras upplgg r medvetet skapat fr att du inte ska hitta ngon och fortstta betala.
Har du aldrig frgat dig sjlv varfr du fr samma utdelning som en hemls och tandls dr fastn du r ung och snygg? De lurar er alla bara. De vill f er att tro att felet ligger hos er och ni mste frbttra er. Gra bttre profiler, vara snyggare och ha bttee bilder. Det r fr att ni r vandrande reklampelare och ni hjer nivn vilket lockar fler kvinnor och d fr Tinder mer pengar.
Sluta vara nyttiga idioter och sluta ntdejta. Tinder och de andra apparna har samma gare. De har monopol p ntdejting. S fort det kommer en ny app som r bra s kper de snabbt upp den fr att kunna bevara sin lga niv och fortstta tmma era bankkonton.
De som gr detta r fulare n en stor del av er, men har betydligt mer pengar och kvinnor n er. Detta p er bekostnad.