Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Nr man lser om tinder s verkar det som sjlva "swipandet/svepandet" r en stor grej av att "tindra".. betyder detta att den bara finns som mobilapp och inte som websida, det tolkar jag det som? Hur tnkte skaparna hr, r det inte bttre att ha hemsida som gr att man kan anvnde det nr man surfar hemma p datorn och sedan komplettera med en app om man nu absolut vill/mste anvnda den nr man r utomhus...
Som det r nu stller ju det krav att man ska ha en smartphone, visst kalla mig gammal (jag har dock smartphone) men det verkligen skriker icke-anvndarvnligt om tinder, nr det exempelvis stller krav p facebook och smartphone etc... integritetskrnkande i form av obligatorisk gps...
Ja man kan ung de flesta saker te.x skapa ett fejkfacebook konto, anvnda fejk-gps etc men som sagt...anvndarvnligheten...
De borde fixa s fler mnniskor har mjlighet att anvnda det...men antar de har profilerat sig p den dumma 90-tals generationen?
Haha, knns som att du r frn en helt annan tidsepok
En stor frdel med Tinder r just anvndarvnligheten, det r ju problemet fr till exempel Happypancake som inte har ngon app utan bara en webbsida, vem fan ska sitta vid en laptop och ragga? Det gjorde man ju fr 10-15 r sedan. Att lgga ner all krut p att f en s bra fungerande app som mjligt r det vinnande alternativet, och det frstod ocks Tinderutvecklarna och drav har de ocks lyckats s bra som de gjort.
Appen r ju otroligt enkel att anvnda och logisk. Du swipear grnt p de du vill ha, rtt p de du inte vill ha, vill bda s kr ni. Och du har alltid mobilen med dig. Anvndning av laptop har ju bara gtt ner de senaste ren. Nyhetssajter fr from 2014 tror jag det r fler besk frn mobilenheter n frn laptops. S att utveckla ngot fr laptop r bara baktstrvande. Jag knner flera som inte ger en dator, jag knner dremot inte ngon som inte ger en mobiltelefon.