2017-01-05, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woord
Jag har en frga angende Tinder plus. Om man ndrar instllningarna s att man swipear i en annan stad n den man befinner sig i, kommer man fortfarande synas p den platsen man faktiskt r p?

Vet inte skert men, men du "ndrar" ju din GPS s att du befinner dig just i en annan stad och med tanke p det s br man ju inte synas p den faktiska platsen.
Citera
2017-01-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrahs
Vet inte skert men, men du "ndrar" ju din GPS s att du befinner dig just i en annan stad och med tanke p det s br man ju inte synas p den faktiska platsen.

Ja, iom detta s br han enbart finnas p den platsen.
Citera
2017-01-05, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubla.for.kerleken
Det r en gammal artikel. Ntdejting r idag det vanligaste.

Den ena artikeln var ifrn 2016. Det kanske r olika bland folk till folk. Men bland de jag knner s r gemensamma vnner nummer 1. Tinder r mindre vanligt.

Sg ven att 68% av alla anvndare p tinder var mn. Varfr r mn alltid verrepresenterade p dejtingsajter/appar? jag menar det finns ju ungefr lika mnga singelmn och kvinnor i vstvrlden.
Citera
2017-01-05, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Den ena artikeln var ifrn 2016. Det kanske r olika bland folk till folk. Men bland de jag knner s r gemensamma vnner nummer 1. Tinder r mindre vanligt.

Sg ven att 68% av alla anvndare p tinder var mn. Varfr r mn alltid verrepresenterade p dejtingsajter/appar? jag menar det finns ju ungefr lika mnga singelmn och kvinnor i vstvrlden.

Enda anledningen till varfr mn r verrepresenterade dejtingsajter/appar beror det p att mn har inte den sociala livsstilen som kvinnor. Kvinnor r alldeles upptagna med fredagsmys, tjejfika, tjejkvll, shopping, middag och annat trams.

Mn kan heller inte anamma den sociala livsstilen eftersom de skulle hamna i samma kategori som feminiserade metrosexuella killar.

Tjejer fr allts bekrftelse frn andra hll n bara Tinder. Enligt en underskning s blir tjejer mest aktiva p sociala medier efter kl. 23 p kvllen vilket tyder det p att de ligger i sngen och vill ha bekrftelse innan lggdags.

Samma sak blir Tinder lite aktiv vid kl.7 p morgonen dvs. nr de vaknat fr att ska ytterligare lite bekrftelse till.
Senast redigerad av bbnation 2017-01-05 kl. 19:11.
Citera
2017-01-05, 19:12
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbnation
Enda anledningen till varfr mn r verrepresenterade dejtingsajter/appar beror det p att mn har inte den sociala livsstilen som kvinnor. Kvinnor r alldeles upptagna med fredagsmys, tjejfika, tjejkvll, shopping, middag och annat trams.

Mn kan heller inte anamma den sociala livsstilen eftersom de skulle hamna i samma kategori som feminiserade metrosexuella killar.

Det dr frklarar ju ingenting.

Plus att det lter ju rtt tragiskt att mns inte skulle kunna vara social.

Men att mn ofta r mer ensamma finns det ju fakta p, och det r ju rtt sorgligt faktiskt.
Citera
2017-01-06, 00:43
Medlem
rimpoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Min Tinder i siffror.

Antal matchningar: 133 (dvs har rensat bort folk man har matchat med men aldrig skrivit till, s detta r 133 matchningar jag har haft/har konversation med)
Average age: 23.86
PM received: 300
PM sent: 251
PM Ratio: 1.2

Antal matchingar: 181, konversation med cirka hlften.
Average age: 27.07
PM received: 596
PM sent: 637
PM Ratio: 0.94
Citera
2017-01-06, 08:20
Medlem
nissethekings avatar
Nr man vl sitter p frsta daten, druckit ngra glas vin och det flyter p. Hur flikar man in frgan om att dra hem och knulla? Efter hur mnga timmar r det rimligt att frga och vad sger man?
Citera
2017-01-06, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nissetheking
Nr man vl sitter p frsta daten, druckit ngra glas vin och det flyter p. Hur flikar man in frgan om att dra hem och knulla? Efter hur mnga timmar r det rimligt att frga och vad sger man?

Typ shr: https://youtu.be/nY56sxXft8M
Citera
2017-01-06, 11:38
Medlem
Har snackat en del med en tjej p 30+ (jag r ngot under det) och hon verkar vara superhrlig och vi klickar iaf rtt bra nr vi skriver till varandra. Igr droppade hon "bomben" att hon har en dotter, jag har inte riktigt tnkt ngot kring de hr grejerna och lgger vl ingen direkt vrdering i just grejen att hon r en mor. Men det frndrar ju helt klart spelplanen en hel del. Vi har iaf bestmt att vi ska ses och sedan ta det drifrn (observera att jag inte anvnder Tinder exklusivt fr att ligga, utan har mer instllningen att det r kul att trffa tjejer och om det leder till ngot mer, m s vara). Ngon annan som trffat en singelmorsa via Tinder? Komplikationer? Kanske kokar en soppa av en spik hr men det hela knns p ngot vis... konstigt.
Citera
2017-01-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nissetheking

Beror vl helt p situationen? Du fr frska lsa av henne fr att se om hon ens r intresserad av detta. Om hon bara sitter och stirrar in i vggen r det nog krt, r hon vldigt flrtig s kan det g. Du kan ju alltid frska g till ett stlle som stnger hyfsat tidigt (00 snarare n 03) och nr det r dags att rra sig erbjuda en drink hemma hos dig. Tackar hon d ja har hon vl mer eller mindre tackat ja ven till att ligga.
Citera
2017-01-06, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Har snackat en del med en tjej p 30+ (jag r ngot under det) och hon verkar vara superhrlig och vi klickar iaf rtt bra nr vi skriver till varandra. Igr droppade hon "bomben" att hon har en dotter, jag har inte riktigt tnkt ngot kring de hr grejerna och lgger vl ingen direkt vrdering i just grejen att hon r en mor. Men det frndrar ju helt klart spelplanen en hel del. Vi har iaf bestmt att vi ska ses och sedan ta det drifrn (observera att jag inte anvnder Tinder exklusivt fr att ligga, utan har mer instllningen att det r kul att trffa tjejer och om det leder till ngot mer, m s vara). Ngon annan som trffat en singelmorsa via Tinder? Komplikationer? Kanske kokar en soppa av en spik hr men det hela knns p ngot vis... konstigt.
Nej varfr? Jag r singelmamma p deltid och har det visserligen skrivet bland det frsta i min text, fr att slla ut de som inte vill trffa en frlder, det respekterar jag att inte alla vill. Men bara fr det s betyder det inte att det fljer med apa hst och villa i "kpet" om du dejtar henne, haha, tvrtom s kanske hon inte alls r intresserad av det utan mer att du fr infon utifrn hennes begrnsningar till att ses emellant.

S trffas helt frutsttninglst tycker jag, min erfarenhet r att de jag dejtat (bde barn- eller icke barnlsa sjlva) och att de sjlva s smningom har velat lra knna mina barn ocks men dr har jag dremot backat, men det r nt annat
Citera
2017-01-06, 14:30
Medlem
Har nyligen brjat anvnda tinder och jag har ftt en matchning p 1 dag, r detta normalt som kille? Hade frvntat mig lite mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in