Igår, 07:28
Medlem
Jag har svept hger p mnga kvinnor jag skulle vilja ligga med, men inte ftt matchning. Nn mer som varit med om det?
Citera
Igår, 16:47
Medlem
Malapagoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag har svept hger p mnga kvinnor jag skulle vilja ligga med, men inte ftt matchning. Nn mer som varit med om det?

Ja 90% fr inga matchningar. Du kan lga ner det. De lurar dig bara p pengar. Varje kvinna du likar fr mellan 20-150 likes om dagen. Sluta vara en nt som prjsar skojare.
Citera
Igår, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ja 90% fr inga matchningar. Du kan lga ner det. De lurar dig bara p pengar. Varje kvinna du likar fr mellan 20-150 likes om dagen. Sluta vara en nt som prjsar skojare.

Jag betalar inte. Tycker det ska vara gratis att f ligga. Men jag fattar inte varfr alla sger att Tinder r en liggapp. Har inte sett rken av nt ligg.
Citera
Igår, 22:38
Medlem
Malapagoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag betalar inte. Tycker det ska vara gratis att f ligga. Men jag fattar inte varfr alla sger att Tinder r en liggapp. Har inte sett rken av nt ligg.

Jag hade ocks gratis i ngra veckor. Fick inga svar eller matchningar. Avslutade sedan kontot, inte fr att det behvdes fr man r ju osynlig och levande dd dr nd.

Du mste betala om du ska ha en chans. Glm gratis. ven om du betalar r sannolikheten att lyckas minimal. Fr 90% blir det ingen skillnad. Du kanske kommer kunna hitta en 🐷 om du har tur, men inget av vrde. Slsa inte din tid eller dina pengar.

Vill du bara knulla s finns enklare och bttre stt n Tinder. Kp sex. Ta en vecka i ntt land dr sexkp r lagligt och kr en ny brud varje kvll. Det finns en marknad fr snt av en anledning. dsla inte tid och pengar p Tinder. Tinder fungerade fr 5+ r sedan, idag r det dtt.
Senast redigerad av Malapagos Igår kl. 22:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in