Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-03, 19:00
Medlem
TerminalVelocitys avatar
Jag har sett några Bear Grylls avsnitt på Discovery i Extrem överlevnad serien. I varje avsnitt som jag sett skall Bear äckla sig med att antingen äta halvt magsmälta äpplen i björnbajs eller som rutin dricka sin egen urin. Detta inför kameror som sedan sänds ut på en sattelit-/kabelkanal globalt över världen.

Hur sjuk är denne Bear Grylls egentligen? Får han erektion av att veta att alla runt om honom vet han rutinmässigt dricker sin egen urin???

Kollade på programmet "Bears 25 bästa ögonblick" som nummer 2 var han i någon öken och hittade ett tomt ormskinn som han använde för att urinera i och sedan knuta ihop för att kuna avnjuta sin egen urin när han kände sig som mest törstig. Allt naturligtvis inför kameran. OK jag ligger i min säng och tittar sömnigt på programmet avtrubbad och utan reaktion av att Bear dricker sin urin, då jag vet vad serien går ut på och vad han brukar göra.

Sedan kommer nummer ett i top 25 programmet, ensam på en flotte mitt på Stilla havet "måste" Bear utföra ett lavemang på sig själv. Bear suger fram vatten från sin upphängda fältflaska och stoppar in slangen i röven, denna sjuka bilden och hela situationen gör att jag börjar gapflabba okontrollerat. Från denna stund kan jag bara se honom som en enormt sjuk parafilist som vill ha världsglobal publik i sin sjuka exhibitionist. Sjukare än så här blir det bara inte. Har gapflabbat ett antal gånger senare på dagen efter sett klippet på TV. Så djävla sjukt...

Är det några fler som sett Bear Grylls och undrat varför han vill visa sig utföra dessa perversioner inför hela världen???
Citera
2014-07-03, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TerminalVelocity
Jag har sett några Bear Grylls avsnitt på Discovery i Extrem överlevnad serien. I varje avsnitt som jag sett skall Bear äckla sig med att antingen äta halvt magsmälta äpplen i björnbajs eller som rutin dricka sin egen urin. Detta inför kameror som sedan sänds ut på en sattelit-/kabelkanal globalt över världen.

Hur sjuk är denne Bear Grylls egentligen? Får han erektion av att veta att alla runt om honom vet han rutinmässigt dricker sin egen urin???

Kollade på programmet "Bears 25 bästa ögonblick" som nummer 2 var han i någon öken och hittade ett tomt ormskinn som han använde för att urinera i och sedan knuta ihop för att kuna avnjuta sin egen urin när han kände sig som mest törstig. Allt naturligtvis inför kameran. OK jag ligger i min säng och tittar sömnigt på programmet avtrubbad och utan reaktion av att Bear dricker sin urin, då jag vet vad serien går ut på och vad han brukar göra.

Sedan kommer nummer ett i top 25 programmet, ensam på en flotte mitt på Stilla havet "måste" Bear utföra ett lavemang på sig själv. Bear suger fram vatten från sin upphängda fältflaska och stoppar in slangen i röven, denna sjuka bilden och hela situationen gör att jag börjar gapflabba okontrollerat. Från denna stund kan jag bara se honom som en enormt sjuk parafilist som vill ha världsglobal publik i sin sjuka exhibitionist. Sjukare än så här blir det bara inte. Har gapflabbat ett antal gånger senare på dagen efter sett klippet på TV. Så djävla sjukt...

Är det några fler som sett Bear Grylls och undrat varför han vill visa sig utföra dessa perversioner inför hela världen???

Har faktiskt inte tänkt på det du skriver om , men håller med om att han verkar gilla att stå i centrum . han gör ju pengar på sitt namn nu, bl.a. med knivmärket gerber.
Citera
2014-07-03, 19:28
Medlem
rayraviolis avatar
Kramar han inte ur juicen ur en elefantbajs och dricker med god aptit också? Jag tror du kan vara på rätt spår.

Edit: Jo! Men han var inte så förtjust i smaken. Klipp: http://www.youtube.com/watch?v=R25Eflr0oJ8&feature=kp
Senast redigerad av rayravioli 2014-07-03 kl. 19:31.
Citera
2014-07-03, 19:36
Medlem
TerminalVelocitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayravioli
Kramar han inte ur juicen ur en elefantbajs och dricker med god aptit också? Jag tror du kan vara på rätt spår.

Edit: Jo! Men han var inte så förtjust i smaken. Klipp: http://www.youtube.com/watch?v=R25Eflr0oJ8&feature=kp

Man kan ju alltid låtsas man inte gillar smaken. Med tanke på filmningen och den globala spridningen njuter nog Bear av det hela.

Killen ser ju annars helt normal ut, vad gjorde han så fucked up?
Citera
2014-07-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerminalVelocity
Jag har sett alla avsnitt och ser man till hur många avsnitt som har sänts så gör han det du nämner i få avsnitt. Att han äter skumma, ovanliga och äckliga saker är ju en del i programmet, men att det skulle ha något med hans sexuella intressen att göra tvekar jag verkligen på.

Citat:

Sedan kommer nummer ett i top 25 programmet [...]
Ja, skälet till att de två scenerna har varit med i samlingsprogrammen är ju för att de är såpass omtalade. Discovery vill ha tittare och Bear Grylls bidrar med realism som lockar tittare. I en del fall påstås ju ett par scener vara fake och ibland har det använd starka bevis för att styrka det.

Jag tvivlar på att det skulle vara någon form av parafili.
Citera
2014-07-03, 19:44
Moderator
evilhoneys avatar
BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2014-07-03, 20:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Han måste väl på något sätt hävda sig. Läser man vad riktiga elitsoldater/överlevnadsexperter har att säga om honom är det inte alltför positivt.

Detta att han t.ex påstår sig varit med i SAS verkar det var en del som är förbannade över (han var aldrig med i SAS utan gjorde enbart några förberedande kurser innan han skadade sig och fick avbryta sin utbildning). Ganska kul att läsa att de mest ser honom som en primadonna som bara gillar synas i rutan
Citera
2014-07-03, 22:04
Medlem
Min favorit var när han gick in i en grotta med bisamhällen för att collecta honung men fick bara hela fejset fullt av stick!

Denna tråd är väldigt rolig, btw!
Citera
2014-07-03, 22:13
Medlem
Avva66s avatar
Jag såg ett program när han tog värvning i Främlingslegionen, och han var
mycket bättre i det programet. Men resten jag sett med honom är skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in