• 1
  • 2
2014-07-09, 14:33
Medlem
JojjeMeduzas avatar
8 Amfetamin. Man blir social och pigg av det. Och jag känner mig mer fokuserad om jag ska göra något på det.

9 Heroin. En härlig drog som ett skönt euforiskt rus. Visst farlig och lätt att överdosera, men lätt värt att testa.

10 Spice. Inte allas favorit, men jag gillar faktiskt att röka spice eller cannabinoider som det egentligen heter. Det ger en avkopplande känsla och allt blir ju så mycket roligare.
Citera
2014-07-09, 14:55
Medlem
Nått man borde testa är Metadon :P
Helt klart min favorit efter röka!
Tar man det nån gång ibland, ordentligt doserat, så är det inge farligt igentligen.
Opiater är väll rätt snäll mot kroppen om man inte "miss"brukar det.

Men en varning är att du kan inte ta metadon i samband med brist på röka
En rökbit är det optimala att ha tillsammans med metadon, jag tycker inte ens att det funkar utan (helst brunt)

Du kommer bara ha ett välmående hela dagen, och gå runt och klia dig själv, små sova lite då och då ("nodda") och spy :P
Men det är inte helt otrevligt att spy när man har tagit opiater dock ^^ lika skönt som vad som helst annat då ;P
Citera
2014-07-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Z-analoger (imovan, stillnoct), funkar personligen mest som typ benzo i mitt fall (positivt ). Men visa kan få hallisar och gå i sömnen + få minnesluckor osv om man har otur och kör höga höga doser (hänt en i min närhet några gånger "sömngåend + minneslucka").
8. Opiater rör jag inte sen över ett deccenium då dom tillför ett för behagligt tillstånd som kan bli till en riktigt ful ovana.
9. Dissociativa droger som tex pcp och ketamin är bland det absulut sista jag skulle utsätta mig själv för. Fan det var ju nyligen nån ganster rappare som skärde av sig bollarna och kuken samt avsluta med att hoppa ut från balkongen, och överlevde skiten!
Pcp var drogen..

PCP och MDMA är två stycken mycket märkliga droger som ger en oerhört stark cocktaileffekt i kroppens naturliga substanser, om man är i obalans redan innan så flippar det.

Z-analoger är inte roligt, men dem är till skillnad från benso något av en helt annan rang än just sedativt och lugnande.

Var det värt att komma ur opiat-krokodilens mun när du väl var där utanför? Ångrar du dig eller har du lärt dig någonting?
Citera
2014-07-09, 20:08
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
PCP och MDMA är två stycken mycket märkliga droger som ger en oerhört stark cocktaileffekt i kroppens naturliga substanser, om man är i obalans redan innan så flippar det.

Z-analoger är inte roligt, men dem är till skillnad från benso något av en helt annan rang än just sedativt och lugnande.

Var det värt att komma ur opiat-krokodilens mun när du väl var där utanför? Ångrar du dig eller har du lärt dig någonting?

Nu har jag inte testat blandningen PCP/MDMA låter som en synnerligen sjuk hippieflipp. Men kan säga att de är just andra blandningar som kickar i symbios med varann som jag har fått ut mest eufori av. Helt sjukt, vissa borde folk med rätt sinnesstämmning få ta del av. OJ.
Citera
2014-07-10, 08:58
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Del 8: Svamp (Psilocybin)
Del 9: Tung opiat/opioid
Del 10: ...Att råflöddra? med tanke på att de flesta andra grejer redan nämnts, även fast de kan gå illa
Flöddra är djävligt trevligt ibland, men djävligt instabilt ibland också
Citera
2014-07-10, 09:08
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
8. Svamp pga av dess påverkan av personligtperspektiv
oftast positivt, väldigt sällan det är någon som har blivit en sämre person utav en svamptripp! Även dess påverkan mot depression är väldigt mäktig tycker jag.

9. Amfetamin för att det kan få dig att bli en bättre person ett tag samt att du kan få så otroligt mycket saker gjorda. Såsom att städa, plugga och allt sånt tråkigt trams! Men samtidigt får det inte bli en vana att ta amfetamin för då blir det mycket sämre med allt tycker jag. Ljuger för vänner och familj och allt sådant skit och man ser rejält sliten ut efter ett missbruk utav amfetamin.

10.???
Ja amfetaminet/tjacket/affe är den "tyngre" drog som jag tror det smygs med mest av gemeneman och helt vanliga "svensons" ute i landet. Det är den drogen man verkligen (i lägre doser) kan "bomba" lite då och då utan att folk omkring märker, till skillnad av tex heroinet. Jag skulle även sätta tjacket högt på en lista av skönt rus, problemt är bara att det är så ohälsosamt
Citera
2014-07-10, 09:13
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
8 Amfetamin. Man blir social och pigg av det. Och jag känner mig mer fokuserad om jag ska göra något på det.

9 Heroin. En härlig drog som ett skönt euforiskt rus. Visst farlig och lätt att överdosera, men lätt värt att testa.

10 Spice. Inte allas favorit, men jag gillar faktiskt att röka spice eller cannabinoider som det egentligen heter. Det ger en avkopplande känsla och allt blir ju så mycket roligare.
Om du fick deffiniera skillnaden på Spice och Äkta vara, hur skulle domen bli?
Och föredrar du cb mer eller mindre än spice allt som allt, eller är det ett för svårt val?
Citera
2014-07-10, 09:18
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmutzig
Nått man borde testa är Metadon :P
Helt klart min favorit efter röka!
Tar man det nån gång ibland, ordentligt doserat, så är det inge farligt igentligen.
Opiater är väll rätt snäll mot kroppen om man inte "miss"brukar det.

Men en varning är att du kan inte ta metadon i samband med brist på röka
En rökbit är det optimala att ha tillsammans med metadon, jag tycker inte ens att det funkar utan (helst brunt)

Du kommer bara ha ett välmående hela dagen, och gå runt och klia dig själv, små sova lite då och då ("nodda") och spy :P
Men det är inte helt otrevligt att spy när man har tagit opiater dock ^^ lika skönt som vad som helst annat då ;P
Fan vad sugen man blir efter den där historian, trotts man nu kanske spyr lite på kuppen
Citera
2014-07-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Nu har jag inte testat blandningen PCP/MDMA låter som en synnerligen sjuk hippieflipp. Men kan säga att de är just andra blandningar som kickar i symbios med varann som jag har fått ut mest eufori av. Helt sjukt, vissa borde folk med rätt sinnesstämmning få ta del av. OJ.
Nej jag har inte testat PCP och MDMA tillsammans, skulle inte rekommendera och tror att man fjuttar hjärnan av det. Gör om, gör rätt...

Citat:
Och föredrar du cb mer eller mindre än spice allt som allt, eller är det ett för svårt val?
Nu har nog ingen av oss i denna tråd testat vild-växande gräs från Ryssland, men tror att ett mindre potent THC-värdefullt gräs är en otroligt fin upplevelse!
Citera
2014-07-10, 20:50
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Oj, det är stor skillnad på cb och spice. Enda likheten är att man röker båda annars är det som natt och dag.Jag tycker spice är mer likt svamp än vad det är likt cannabis.

Och jag föredrar faktiskt spice mer än cb. Men det kan bero på att jag har så sällan fått tag på riktigt bra cb.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in