2014-07-11, 07:25
Medlem
snoopiesnoop3s avatar
Eller i vilket fall bus som inte riskerar att f ngra eller ngra strre repressalier.
Vilka skulle d kunna vara?

Skicka vykort till oknda mn med texten "Tjocka tjejer e dom bsta tjejerna"

G bakom mnniskor p stan och hrma dom s andra ser det, en gng ltsades jag ha en asiatisk kvinna i grimma(allts en osynlig grimma) och galoperade bakom henne som om hon var min hst , oj va besvrade hon tyckte d va n hon knde att d va nnting som va konstigt va tvungen att vnda sej om fr att kolla vad det var fr nnting och upptckte mej. Riktigt skakade p sejsjlv som att hon hade ftt nn cklig insekt p sej hon inte kunde f bort

fyll p
Senast redigerad av snoopiesnoop3 2014-07-11 kl. 07:39.
Citera
2014-07-11, 08:24
Medlem
SexSexSexs avatar
kl ut dej till pven inklusive latexansikte och dansa fram p stan. kl ut dej till munk och g renden
Citera
2014-07-11, 10:43
Medlem
Kultistens avatar
Kra lustiga fordon (kundvagn, segway, dragkrra etc.) i drive-ins kan va kul nr man r packad!
Citera
2014-07-11, 11:38
Medlem
Kultistens avatar
Hahah! Kom p en till:

Ha med sig surstrmming i matldan p jobbet!
Citera
2014-07-11, 12:54
Medlem
ReflectionZs avatar
Det hr verkar ju sjukt kul https://www.youtube.com/watch?v=hVZF...d7Z253XxzXfRHg
Citera
2014-07-11, 13:21
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReflectionZ
Det hr verkar ju sjukt kul https://www.youtube.com/watch?v=hVZF...d7Z253XxzXfRHg

Det dr skulle jag ltt vlja gra!
Citera
2014-07-23, 02:30
Medlem
snoopiesnoop3s avatar
ett annat kul skmt(detta ha ja ocks gjort) vore att ha en bunt 1000-lappar och st framfr en tiggande/musik spelade ziggienare och riva snder en efter en i smbitar mitt framfr gonen p den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in