• 1
  • 2
2014-07-28, 14:37
Bannlyst
Någon som vet var man kan få tag i en HA väst eller liknande.

mvh
Senast redigerad av travelforum1333 2014-07-28 kl. 14:41.
Citera
2014-07-28, 14:39
Medlem
rankovs avatar
bäst är om du knackar på hos dom och fråga om dom rear ut någon väst, det brukar uppskattas.
Citera
2014-07-28, 14:43
Medlem
Customizes avatar
Du ska nog inte varken köpa eller gå omkring i deras västar/jackor så där utan vidare.
Citera
2014-07-28, 14:46
Medlem
C8H11Ns avatar
Måste det vara en HA-väst?

Du kan köpa en vanlig väst och sy på patchar själv.
Citera
2014-07-28, 14:58
Bannlyst
Har du kollat på HM?
Citera
2014-07-28, 15:04
Medlem
"Copyright Hells Angels 2000.
HELLS ANGELS and the Death head logo are trademarks owned by the Hells Angels Motorcycle Corporation.
Reprint or other use is prohibited" från deras hemsida ^^
Citera
2014-07-28, 15:31
Medlem
Om man går runt och hävdar att man är en i gänget och inte är det så kan man ligga pyrt till.
Citera
2014-07-28, 15:51
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av travelforum1333
Någon som vet var man kan få tag i en HA väst eller liknande.

mvh

Här kan du köpa originalen:
http://www.outlawbikersuppliesusa.com/

//Brute
Citera
2014-07-28, 17:41
Medlem
Vet att man kan köpa OGs tshirt o andra skräp kläder på deras hemsida.
Citera
2014-07-28, 18:02
Medlem
TattooedFuckers avatar
Tatuerade tidigare för House of pain och har tatuerat flera inom HA . En gång glömde en prospect sin väst hos mig ja ringde upp till en kille inom HA och sa " Tja ******* glömde västen här och jag har inte hans tfn nummer och vill ni ha tillbaka den " Killen fick sitt "medlemsskap" prövat och slutade med att ingen ville ha någon som glömmer sin stolthet hos någon

Däremot om du promt ska ha HA kläder . Åk ner till närmaste klubb och fråga om du kan köpa support kläder direkt av någon med väst . Ber du om att få en riktig väst så lär du få tänderna utslagna

Ja har support tröjor från dom och en tröja där det står " support your local Hells Angels Norrköping " För icke medlemmar eller folk som fjantar sig o bär upp namnet och inte själva är med får böta! 81 får du ha , Hell Angels = böter
Citera
2014-07-30, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Tatuerade tidigare för House of pain och har tatuerat flera inom HA . En gång glömde en prospect sin väst hos mig ja ringde upp till en kille inom HA och sa " Tja ******* glömde västen här och jag har inte hans tfn nummer och vill ni ha tillbaka den " Killen fick sitt "medlemsskap" prövat och slutade med att ingen ville ha någon som glömmer sin stolthet hos någon

Däremot om du promt ska ha HA kläder . Åk ner till närmaste klubb och fråga om du kan köpa support kläder direkt av någon med väst . Ber du om att få en riktig väst så lär du få tänderna utslagna

Ja har support tröjor från dom och en tröja där det står " support your local Hells Angels Norrköping " För icke medlemmar eller folk som fjantar sig o bär upp namnet och inte själva är med får böta! 81 får du ha , Hell Angels = böter

Böter? Du skojar? Om man inte betalar deras "böter" kommer dom att gå till inkasso då? Jag ska ge dom böter.
Citera
2014-07-30, 01:22
Medlem
Padoops avatar
Haha köpa HA väst, snacka om problem om någon kommer på dig. Nej köp inte, om du ens hittar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in