Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-31, 12:45
  #1
Medlem
Skattebetalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molly Sandén
–Det var mobbning på det tysta sättet. Tjejerna i min dansklass kommenterade och fnissade åt mig. Jag kände mig som en elefant, den där stämningen blev till röster i mitt huvud. När jag blev offentlig skrev människor helt vansinniga saker på nätet. Det finns flera Flashback-trådar om hur äcklig jag är, helt sjukt. "Ditt fett fladdrar", "Du ser ut som en gris", sådant skrev de.

http://www.expressen.se/noje/molly-s...t-anpassa-mig/
Citera
2014-07-31, 12:50
  #2
Medlem
Hahahahhahaha! Den websida som avgudar Molly mest är nog just flashback och ändå ska hon klaga. Nu blev jag förbannad, Molly är verkligen en efterbliven jävel.
Citera
2014-07-31, 12:56
  #3
Medlem
DENNISRITCHIEs avatar
Citat:
Jag är så less på att lyssna på vad en 40-årig kostymsnubbe som egentligen är trött på musik har att säga. Han kan vara tyst, han vet ingenting om min målgrupp.

Hahahahhahaha. Molly då. Känns som hon är gnällig när hon går till Expressen och försöker få sympati.
Citera
2014-07-31, 13:06
  #4
Medlem
kjellkritisks avatar
Ja hon får alltså då inte ha åsiktsfrihet om larviga trådar där det ska påpekas saker om hennes kropp. Märk väl att hon sa inget om Flasback i stort utan bara om larvet att skriva negativt om hennes kropp.

Bra där då vet vi vilka som är patetiska praktarslen, nollor i kvadrat.
Citera
2014-07-31, 13:12
  #5
Medlem
Adikatpws avatar
Att vara en offentlig person är inte alltid det lättaste, men jag slår vad om att Molly Sanden gick till tidningen endast för att få lite uppmärksamhet och empati från svenska folket.
Citera
2014-07-31, 13:13
  #6
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Ja hon får alltså då inte ha åsiktsfrihet om larviga trådar där det ska påpekas saker om hennes kropp. Märk väl att hon sa inget om Flasback i stort utan bara om larvet att skriva negativt om hennes kropp.

Bra där då vet vi vilka som är patetiska praktarslen, nollor i kvadrat.
Det är väl ingen som sagt att hennes uttalande borde censureras? Åsiktsfrihet är inte friheten att slippa att andra går i svaromål, gnäller, klagar, nedvärderar eller beter sig allmänt respektlöst. Det närmsta är väl Molly själv då, som tycker att vissa män ska hålla tyst.
__________________
Senast redigerad av sm910dif 2014-07-31 kl. 13:15.
Citera
2014-07-31, 13:19
  #7
Medlem
Japhys avatar
Hennes exponering på FB fick mig att lyssna på en av hennes låtar "why am I crying". Tycker hon har en fin röst och att hon kan sjunga. Låter som en mainstreamartist som kanske kommer lyckas.

att hon klagar på flashback borde hon dock ha en redig sopa för:

Du är en lönnfet gris och ditt fett dallrar så det står härliga till!

Nej, skämt åsido önskar jag dig allt gott i livet!
Citera
2014-07-31, 13:24
  #8
Medlem
Kämpendahls avatar
Undrar just hur de personer som skrivit att hon är äcklig, att hennes fett fladdrar och att hon ser ut som en gris själva ser ut där de sitter bakom tangentborden? Att det skulle röra sig om några särskilt intelligenta personer kan nog snabbt uteslutas. Jag gissar på dels unga män i keps som snusar eller röker och dricker billig öl, dels på medelålders bukfeta män som har lite svårt att ta att det finns framgångsrika unga kvinnor.
Citera
2014-07-31, 13:26
  #9
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adikatpw
Att vara en offentlig person är inte alltid det lättaste, men jag slår vad om att Molly Sanden gick till tidningen endast för att få lite uppmärksamhet och empati från svenska folket.
Givetvis är det så. Molly har/haft stora problem med självkänslan länge. Media vill visa att hon haft det jättesvårt och kämpat för att nå sin drömvikt, hon är en "förebild" för unga kvinnor.

Kan hon inte ta lite hat så bör hon kliva ner från rampljuset. Ingen tvingar henne att läsa Flashback, men hon gjorde det för att tycka synd om sig själv.

F.ö så ser hon jättebra ut, oavsett kroppstyp.
Citera
2014-07-31, 13:28
  #10
Medlem
SilentVictorys avatar
Nu är det väl så att Molly-tråden för det mesta har 99.9% positiva kommentarer om henne.

Det dyker upp någon/några jävlar lite då och då och spammar inlägg som "fy fan vad äcklig, ser ut som en jävla gris, plastikhora m.m" i varenda tråd som finns under MPoK.
Visserligen blir detta/dessa svin inte långvariga.

Men givetvis ser Expressen till att salta på sina artiklar, annars vill ju ingen läsa skiten.

Jag kan för i min värld inte förstå vad en människa får ut av att skriva t.ex "Fy fan vilken äcklig fet jävla hora". Det måste ju röra sig om en grav personlighetsstörning hos vederbörande?
Skottpengar på sådana svin hade suttit fint.
__________________
Senast redigerad av SilentVictory 2014-07-31 kl. 13:30.
Citera
2014-07-31, 13:31
  #11
Medlem
SurfStars avatar
Ja såklart de finns inlägg här som är mindre schysta men läste häromdan i en tråd om Molly om hur alla tyckte hon var så snygg i bikini och de längtade efter hennes nya video där hon är så sexig, så hon får nog minst lika mycket bra respons som dålig om inte mer
Citera
2014-07-31, 14:30
  #12
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Det är väl ingen som sagt att hennes uttalande borde censureras? Åsiktsfrihet är inte friheten att slippa att andra går i svaromål, gnäller, klagar, nedvärderar eller beter sig allmänt respektlöst. Det närmsta är väl Molly själv då, som tycker att vissa män ska hålla tyst.

Då kan man ge fan i kommentarer gnäller, hahahaha och annat bs med inriktnig att hon skulle hålla käft.

Åsiktfrihet är en frihet som inte bör missbrukas och att sitta och skriva om en tjej att hon är fet är ett missbrukande enligt och fjantigheter av pantade idioter när det finns länder där man inte får kritisera maktmissbruk mm utan att riskera förföljelse eller faktiskt att dö.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback