Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-19, 19:44
  #1
Medlem
Mitt ps4 gick sönder så jag lämnade in det och fick ett nytt. Tur som det var så hade jag ett såkallat PSN konto så att man kan nå sin profil genom att logga in.

Nu när jag fick mitt nya ps4 så hittar jag mina senaste aktiviteter, men jag kan inte starta mina savegames. Är det någon som vet hur man startar sina gamla sparade spel?
Det är samma om jag skulle åka hem till en kompis med mitt spel, loggar in på mitt PSN konto så ska jag väl kunna spela därifrån där jag var sist.

Sitter fan inte och spelar om skiten, då säljer jag skiten.
Citera
2014-08-19, 19:49
  #2
Medlem
En fråga till:

Hur lägger jag över spelen från skivor till hårdisken i mitt ps4? Tycker det är riktigt slött när den ska läsa från skivorna och jag pallar inte hålla på att mata in och ut skivorna. Ps4 brukar avbryta spelen pga att den säger att skivan ärsmuts på den.
Citera
2014-08-19, 20:50
  #3
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broder112
En fråga till:

Hur lägger jag över spelen från skivor till hårdisken i mitt ps4? Tycker det är riktigt slött när den ska läsa från skivorna och jag pallar inte hålla på att mata in och ut skivorna. Ps4 brukar avbryta spelen pga att den säger att skivan ärsmuts på den.

Då måste du säkerligen chippa ditt PS4 och vad jag hört så har dem inte lyckats ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in