Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-08-20, 15:03
  #1
Medlem
Carnage.s avatar
Så vad tror ni om Insomniacs nya? Själv så gillar jag själva idén med att göra ett färgsprakande actionlir, när det nu finns så många jämnbrungråa militärshooters. Idén är god, men själva utförandet lämnar mycket att önska, i alla fall av det jag har sett. Det ser helt enkelt inte speciellt kul ut att spela skiten, det ser så stelt ut på något sätt. Den ironiska fjanthumorn som spelet dryper av kanske funkade på 90-talet, men idag är det bara fånigt.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=vS_i2HTJp2o
Citera
2014-08-20, 17:16
  #2
Medlem
Farbror Fazers avatar
Jag tycker det verkar riktigt jävla tråkigt. Tony Hawk-shooter tilltalar inte mig.

https://www.youtube.com/watch?v=kl_kbors_DU
Citera
2014-08-20, 23:50
  #3
Medlem
Theomanias avatar
Tycker inte heller det ser så kul ut, vilket är tråkigt, för det verkar som att det finns mycket potential. Har stort förtroende för Insomniac med tanke på att de utvecklat Ratchet and Clank-spelen som jag växte upp med och verkligen totalt älskade, men är trots det lite småskeptisk.
Citera
2014-10-03, 01:07
  #4
Medlem
Evil-Ernies avatar
Någon som kommer skaffa på release eller?
Citera
2014-10-03, 01:34
  #5
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Ernie
Någon som kommer skaffa på release eller?

Har förhandsbokat det, faktiskt. Var först lite kritisk mot spelet, men nu tycker jag att det ser riktigt lovande ut!
Citera
2014-10-03, 07:50
  #6
Medlem
Evil-Ernies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Har förhandsbokat det, faktiskt. Var först lite kritisk mot spelet, men nu tycker jag att det ser riktigt lovande ut!

har faktis planer på att skaffa det, ska se om min bekantskapskrets kommer köpa eller ej.

Är lite sugen på veta om dom har enbart singel eller några Co-op achievements eller ej.
Citera
2014-10-27, 15:35
  #7
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Ernie
har faktis planer på att skaffa det, ska se om min bekantskapskrets kommer köpa eller ej.

Är lite sugen på veta om dom har enbart singel eller några Co-op achievements eller ej.

Säg till om du köper't, kan adda dig då på Xbox Live!

Spelet har fått toppbetyg! Riktigt jäkla kul. Längtar till fredagen nu!
Citera
2014-10-27, 18:31
  #8
Medlem
Ugly_Bobs avatar
Själv är jag mest bitter på de höga betygen.. redan ekonomiskt ansträngda månader med Shadow of Mordor, Alien, The Evil Within, WoW: WoD, Far Cry 4, AC: Unity, Lords of the Fallen, CoD: Advanced Warfare, Halo: The Master Chief Collection och Dragon Age: Inquisition fick nu ytterligare ett spel jag verkligen vill införskaffa..

Tyvärr är jag en sådan som köper samtliga spel direkt vid release även om jag redan har en hög väntandes hemma på mig så det lär väl bli så även med detta
Citera
2014-10-28, 08:03
  #9
Medlem
GT gav det bara 7.0. Inget spel som direct locker mig. För mycket kaos.
Citera
2014-10-31, 16:40
  #10
Medlem
Carnage.s avatar
Om du har ett Xbox One - köp det här spelet! Fy fan vad roligt det är. Vrålläcker grafik, och perfekt flyt, dessutom!
Citera
2014-10-31, 18:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Om du har ett Xbox One - köp det här spelet! Fy fan vad roligt det är. Vrålläcker grafik, och perfekt flyt, dessutom!
För att vara Xbox One då eller?
Citera
2014-11-03, 21:27
  #12
Medlem
henkesss avatar
Läcker grafik vill jag inte påstå. Ser ut som vilket annat 360 spel som helst i princip. Spelet i sig är okej, men det överdrivs av Xbox one troll. För så jävla bra var det inte, långt ifrån. Jävligt linjärt och för mycket skjuta. Jävligt enformigt dessutom. Nej Xbox one har inga bra titlar tyvärr, det tror jag dom flesta tycker innerst inne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in