Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-08-24, 00:19
  #1
Medlem
När som kommer ju Madden 15 ut så jag skapar denna tråd:

Någon här på FB som lirar madden?

Funderar på att skaffa det även fast jag är något enormt värdelös och har inte så stor koll på det. Speciellt nu när EA tog bort lite saker från NHL och har aldrig riktigt vart ett fifa fan.
Funderar då på att lira MUT.
Citera
2014-08-24, 03:13
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreaslarsson85
När som kommer ju Madden 15 ut så jag skapar denna tråd:

Någon här på FB som lirar madden?

Funderar på att skaffa det även fast jag är något enormt värdelös och har inte så stor koll på det. Speciellt nu när EA tog bort lite saker från NHL och har aldrig riktigt vart ett fifa fan.
Funderar då på att lira MUT.

Det ska vara en klar förbättring jämfört med förra upplagan
Citera
2014-08-24, 11:10
  #3
Medlem
verkar ju poppis i sverige! har aldrig sett en hel match,eller spelat NFL o reglerna kan jag inte heller..går de då att gilla detta? sjuk brist på spel till ps4
Citera
2014-08-25, 15:17
  #4
Medlem
siQwes avatar
Tycker att Madden är riktigt roligt även om man inte förstår taktik/reglerna, det tar inte lång tid att klura ut skillnaden på olika försvarsställningar eller hur man totalt äger någon med Tom Brady.

Rekommenderas starkt!
Citera
2014-08-25, 15:27
  #5
Medlem
mschiefs avatar
Har köpt Madden i flera år nu och varje år säger de att det är en klar förbättring men jag märker knappt någon skillnad. Visst ser grafiken i Madden 10 helt värdelös ut jämfört med 25 men vet inte om det är så värt att köpa Madden 15 om man ändå bara spelar 1-2 timmar per vecka som jag gör.
Citera
2014-08-25, 18:36
  #6
Medlem
Någon mer som kommer köpa spelet till PS4?
Citera
2014-08-25, 20:35
  #7
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Någon mer som kommer köpa spelet till PS4?

Med största sannolikhet ja. Dock har jag läst en del om problem i franchise mode och det är ju det jag lirar mest så kommer hålla ögonen öppna där så blir nog inget köp på releasedagen.
Citera
2014-08-25, 20:49
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Med största sannolikhet ja. Dock har jag läst en del om problem i franchise mode och det är ju det jag lirar mest så kommer hålla ögonen öppna där så blir nog inget köp på releasedagen.

Sugen på en online franchise om vi kan få ihop några mer?
Citera
2014-08-25, 20:55
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Sugen på en online franchise om vi kan få ihop några mer?

jag är möjligtvis på, förbokat spelet, men har aldrig spelat något annat i serien tidigare!
Citera
2014-08-25, 20:55
  #10
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Sugen på en online franchise om vi kan få ihop några mer?

Vi har försökt med det de senaste 3 åren nu, det fungerar ok den första veckan och kanske den andra men sedan så slutar folk bry sig tyvärr.
Citera
2014-08-25, 20:57
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokkMokk
Vi har försökt med det de senaste 3 åren nu, det fungerar ok den första veckan och kanske den andra men sedan så slutar folk bry sig tyvärr.

Var med i Sportpojkarnas liga på xbox 360 och där klarade vi av att köra igenom 3 säsonger innan intresset droppade. Så om man bara tar tag i det lite seriöst så går det.
Citera
2014-08-25, 21:08
  #12
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Sugen på en online franchise om vi kan få ihop några mer?

Möjligen. Kan komma med ett bättre utlåtande den dagen jag spelat spelet.
Citera
  • 1
  • 2
nfl

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in