Hej där. Den 25/5 lämnade jag in min mobil på ett företag som felsöker/lagar skärmar på mobiler.
Jag lämnade in en med sprucken skärm samt en som skulle felsökas pga lite konstigheter med den.
Den med sprucken skärm hämtade jag ut en timme senare, den andra skulle ta ett tag att felsöka så de skulle höra av sig.
Dagarna gick & jag tänkte inte alls på min Samsung S4 som låg inne på felsökning, för hade ju min nyare med ny skärm. Tyvärr blev den stulen häromdagen, så skulle hämta ut den de hade felsökt, trots att de inte hört av sig om den var klar.
Så gick dit idag & får reda på att de har skrotat den.
Och då är min fråga till er, om ni vet dvs: HUR I HELVETE KAN DE SKROTA EN TELEFON SOM EN KUND LÄMNAT IN & BETALAT FELSÖKNING FÖR?!
Som regel skrotar dom ju telefoner efter en viss tid som ej hämtats ut.
Men i ditt fall så verkar dom ha missat att informera dej att telefonen varit färdig.
Det är bara att begära ersättning.
Som regel skrotar dom ju telefoner efter en viss tid som ej hämtats ut.
Men i ditt fall så verkar dom ha missat att informera dej att telefonen varit färdig.
Det är bara att begära ersättning.
Det måste de ha gjort. Det ska jag göra! Tack för din hjälp
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!