Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-01, 11:31
Medlem
Flinta82s avatar
Jag lirar förvisso mest FIFA, men är sugen på att köpa fler spel. GTA V var ett sådant, som jag också inhandlade. Men nu när jag kollar t.ex. level7 och läser om spel så är ju fan 90% av spelen såna som man kunde ladda hem till sina tidiga smartphones. Är detta "indie-spel" och varför är dom så förbannat stora att dom uppenbarligen är eftertraktade? Vad är charmen med att sitta med ett PS4 och spela ett spel som ser ut att höra till ett gameboy?

Jag vill ha skön grafik, begriplig handling och slås av stora världar och "next-gen". Senaste tiden känns det snarare som allt backat i grafik, handling, känsla och allt som man trodde man skulle vara översköljd med 2014. Finns en del spel som har detta, det vet jag, men alla verkar vara likadana och oftast som FPS med framtidsmiljö. Var håller alla sköna titlar hus? Har jag missat nåt?
2014-09-01, 11:36
Medlem
Är du skön eller? Ja PS4 har många indie spel men just

Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Jag vill ha skön grafik, begriplig handling och slås av stora världar och "next-gen".

är vad vi har att se fram emot denna generation.
2014-09-01, 11:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Där har du ett gäng kommande/befintliga konsol-spel som du kan låta ögonen kan vila på. Jag har säkert missat en hel del också.
2014-09-01, 18:57
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Är du skön eller? Ja PS4 har många indie spel men just

är vad vi har att se fram emot denna generation.

ja men än så länge tycker jag 70-80% verkar vara skitspel med skitgrafik. Går in på level7 och blir asglad när jag ser nåt ps4-spel mellan 8 och 10 i betyg så visar det sig vara nåt 2-d spel om nån jävla prinsessa typ.
2014-09-01, 18:58
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Där har du ett gäng kommande/befintliga konsol-spel som du kan låta ögonen kan vila på. Jag har säkert missat en hel del också.

Tack som fan, ska kolla igenom listan så snart jag får tillfälle.
2015-01-27, 14:00
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Jag vill ha skön grafik, begriplig handling och slås av stora världar och "next-gen". Senaste tiden känns det snarare som allt backat i grafik, handling, känsla och allt som man trodde man skulle vara översköljd med 2014.
Dags att gå över till PC. Har redan sprungit om "next-gen" konsolerna om du lägger lite pengar.
Skillnaden kommer bara bli större.
2015-01-27, 14:38
Moderator
^Eazs avatar
Vill man ha rekommendationer så finns det en klistrad tråd, finns även en tråd om spelen var bättre förrut.
Hänglås.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in