Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-09-06, 23:42
Medlem
abc_abcs avatar
Hej

laddade hem detta , blev sugen igen =)
frgan jag har kan jag spela offline allts med datorn som fiender ?

Edit: Sg ntt med bot_add osv men hur funkar det och hur gr man?

Eftersom de va ett tag sedan s vill man trna upp sig

sen tycker jag det verkar skumma servar man kommer in p.

r det ntt annat som gllar nu fr " sverige d"
fr dom jag hittar r ju inget sprk som ens gr att tyda =P

Mvh
Citera
2014-09-06, 23:49
Medlem
Z-Bot funkar ganska bra som datormotstnd men kanhnda det krver sin egen version av spelet, dvs ett CS som har bottarna inbyggda men inte fungerar att spela online.

Alla spelar vl CS Global Offensive nu men det borde ju vara servar igng fortsatt hos BrutalCS t.ex?
(Du har spelet kpt allts?)
Citera
2014-09-06, 23:59
Medlem
abc_abcs avatar
n jag laddade nyss hem det och visst krde p en server dr dom pratade aaa va vet jag grekiska ,
hade ju varit kul med en svensk server s att sga.

hur gr man , allts svenska servar sen brukar ju titel va NooB eller ntt , dr vill jag in =)

Fr ju det vid start av spelat new game eller find server , i den listan r det ju typ kaos
men new game s r jag ju helt sjlv

edit ; hur ndrar jag server ?
Senast redigerad av abc_abc 2014-09-07 kl. 00:03.
Citera
2014-09-07, 00:13
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorbyre
Z-Bot funkar ganska bra som datormotstnd men kanhnda det krver sin egen version av spelet, dvs ett CS som har bottarna inbyggda men inte fungerar att spela online.

Alla spelar vl CS Global Offensive nu men det borde ju vara servar igng fortsatt hos BrutalCS t.ex?
(Du har spelet kpt allts?)

BrutalCS lade ner sina 1.6 servers fr ett tag sen.
Citera
2014-09-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc_abc
n jag laddade nyss hem det och visst krde p en server dr dom pratade aaa va vet jag grekiska ,

hur gr man , allts svenska servar sen brukar ju titel va NooB eller ntt , dr vill jag in =)

Fr ju det vid start av spelat new game eller find server , i den listan r det ju typ kaos

Kan nog bli lite klurigt att spela p ngra vettiga servrar utan att du har en kta version av spelet, om du skaffar den genuina versionen genom Halflife orange-box eller Steam s kommer du garanterat hitta en del noob-servrar med vanliga sprk.

Finns ju inte alls lika mnga spelare nu efter Global Offensive men hr p http://www.publiclir.se/games kan du se att en Dust2 1.6 server r igng!
Frsk kopiera adressen och skriv "connect adressen" i consolen, se om de funkar men tro nog du behver kpa det isfall.

Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
BrutalCS lade ner sina 1.6 servers fr ett tag sen.

Ja sg att dom bara hade en enda kvar nu, borde ju g hitta olika 1.6 communities drute om man kikar sig omkring kanske.
Citera
2014-09-07, 00:15
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:

New game r LAN server. Du ska g in o ska p find server. Filtrera bort servers med hg ping, lsen osv och ta den bsta.

Frgan r varfr du laddar hem 1.6, vrsta jag hrt. Kostar inte mycket p steam.
Citera
2014-09-07, 00:40
Medlem
abc_abcs avatar
ok tack fr svar , kom in p en ngorlunda bra server nu som spelat #normalt# och inte modifierad osv ......
Citera
2014-09-07, 00:44
Medlem
Citat:
ok tack fr svar , kom in p en ngorlunda bra server nu som spelat #normalt# och inte modifierad osv ......

Rtt kul att det r spelbart multiplayer med en nedladdad version.
Lyckatill med pangandet!
Citera
2014-09-07, 00:50
Medlem
abc_abcs avatar
[quote=Terrorbyre|50238578]Kan nog bli lite klurigt att spela p ngra vettiga servrar utan att du har en kta version av spelet, om du skaffar den genuina versionen genom Halflife orange-box eller Steam s kommer du garanterat hitta en del noob-servrar med vanliga sprk.

Finns ju inte alls lika mnga spelare nu efter Global Offensive men hr p http://www.publiclir.se/games kan du se att en Dust2 1.6 server r igng!
Frsk kopiera adressen och skriv "connect adressen" i consolen, se om de funkar men tro nog du behver kpa det isfall.

segt den kom jag inte in p , finns det inga andra som kr detta mer ? Normalt d

Edit: Eller vart hittar man sdana servar ?
Senast redigerad av abc_abc 2014-09-07 kl. 00:52.
Citera
2014-09-07, 00:51
Medlem
abc_abcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorbyre
Rtt kul att det r spelbart multiplayer med en nedladdad version.
Lyckatill med pangandet!

har vl inte s stor koll p varfr det inte skulle funka men n s lge s =)
Tack
Citera
2014-09-07, 00:56
Medlem
abc_abcs avatar
men det gr inte kra mot "datorn" i detta spel ?
Citera
2014-09-07, 01:07
Medlem
Asso om du betalar fr CS s fr du spela med andra som ocks har betalt fr ett officiellt CS och det r frmodligen mnga fler n p ngon halvdan nedladdad version.

Har sjlv inte spelat mot bottar p jttelnge men det borde g att hitta Z-bots som du kan spela med p datorn, detta borde g att lsa p en icke-officiell version d.v.s ett nedladdat spel med inbyggda bottar kanske eller s fr du installera dom i ditt nuvarande, prova sig fram.
kan tyvrr inte komma med ngra uppdaterade tips men checka omkring p internet efter z-bot eller andra bots till 1.6=)
Senast redigerad av Terrorbyre 2014-09-07 kl. 01:10.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in