Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-09-11, 14:30
Medlem
Ankdammsmans avatar
Jag avskyr Twitter men har ett konto dr som jag anvnder minimalt. Den hr gngen blev dock frestelsen fr stor, och eftersom jag knde mig lat kopierade jag halva inlgget ovan och tilltwittrade Wikingsson det:

Citat:
Det doftar snarare Stasis kllare, men de hade ju coola uniformer och var riktigt badass. Skna lirare, liksom.

Fljden blev en omedelbar blockering och en frsvunnen tweet. S mycket ironi tlde den store ironikern.
Citera
2014-09-11, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Jag avskyr Twitter men har ett konto dr som jag anvnder minimalt. Den hr gngen blev dock frestelsen fr stor, och eftersom jag knde mig lat kopierade jag halva inlgget ovan och tilltwittrade Wikingsson det:

Fljden blev en omedelbar blockering och en frsvunnen tweet. S mycket ironi tlde den store ironikern.

Lika krnkt som sin namne Virtanen nr han fr p tafsen allts. Hade inte trott det tidigare men nu frstr man varfr han och Filip grna sparkar nert. Ltt att verka smart nr man driver med stenade ex-B-kndisar frn Staterna, vrre nr man ska frsvara Researchgruppen mot svenskar med hjrncellerna i behll.
Citera
2014-09-11, 15:04
Medlem
Ankdammsmans avatar
Dubbelinlgg, bort!
Senast redigerad av Ankdammsman 2014-09-11 kl. 15:08.
Citera
2014-09-11, 15:07
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonStyliten
Lika krnkt som sin namne Virtanen nr han fr p tafsen allts.

Virtanen reagerade p helt vanlig kritik med ngon sorts fatwa. En undrar hur hen skulle klara en vanlig politikerutfrgning.

Citat:
Hade inte trott det tidigare men nu frstr man varfr han och Filip grna sparkar nert. Ltt att verka smart nr man driver med stenade ex-B-kndisar frn Staterna, vrre nr man ska frsvara Researchgruppen mot svenskar med hjrncellerna i behll.

Exakt, det blir ju extra drabbande nr en sjlv byggt sin karrir p ironi.

Jag ska erknna att jag var ett F&F-fan en gng i tiden, men efterhand trttnade jag p mobbarmentaliteten och det hr bekrftar bara den bilden. r det ngot en mobbare (vilket en majoritet av svenska journalister verkar vara) inte tl r det ju kritik.
Citera
2014-09-11, 15:13
Medlem
El Capitanos avatar
Man undrar ju om han r svagbegvad. r alla kndisar demokratihatande extremister p vnsterkanten nu helt pltsligt eller vad r det som hnder?
Citera
2014-09-13, 06:30
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Man undrar ju om han r svagbegvad. r alla kndisar demokratihatande extremister p vnsterkanten nu helt pltsligt eller vad r det som hnder?

Jag brjar tro att RH har hackat varenda knd journalist och kndis konton i syfte fr utpressning Med tanke p att alla allskns kndisar beter sig som irrationella drar. Eller en masspsykos.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in