Frtjnar vl knappast en viktig en egen trd.
Mitt intresse fr kndisar har det senaste frsvunnit helt nstan, jag r s jvla frbanat trtt p detta jvla tramseriet. Kjell Bergqvist gr med i FI inte fr att han fattar eller ens frstr deras politik eller ens vet vad den gr ut p, utan fr att en annat parti r ett jvla pack?
Mustaschnegeroidhipstern Timbuktu vill bli kulturminister och sl en partiledare gul och bl.
Mikael Wiehe likas.
Fredrik Virtanen vill att Janne Josefsson skall steglas fr han framfr kritik.
Hoffmaestro tycker att polisen r fascister fr det frsvarar yttrandefriheten och mtesfriheten.
Kakan Den fete tycker att alla poliser r svin fr de gr sitt jobb.
Tomas Ledin tycker att SD r dliga osv osv osv.
Claes Malmberg sitter i tv studio och ska prata om vinster i vlfrd?
osv
osv
osv
Hur i helvete ska jag bry mig om vad Timbaktu eller Claes Malmberg tycker om det? De har inget intellekt eller ens en bra argumentation. varfr bjuda in de fr ht taget. Vad r problemet med att bjuda in folk som kan argumentera och kan sakpolitik nr sakpolitik r frgan.
Den samlade bilden r att varenda ALLA, varenda en s kallad kndis uppvisar vldigt fraktfull och bissar vrldssyn. De verkar lida av en stor vilja att uttrycka sig mot en politik som danmark, norge, finland, stlnderna, storbrittanien, nederlnderna, spanien, frankrike osv bedriver. Inte ngon gng kan de framfr ngot argument FR ngonting utan bara banalt dravel emot ngonting. Total likriktning bland kndisar skapade inom massmediasvren. Det r inte det att de r politiska eller en politiska mot en politik som jag fredrar utan att de r s infantila och extremt knsliga fr kritik och samtidigt extremt oplsta.
Ett rd r du knd och r vill vara politisk..... ls p
lite innan iallafall. Vi lever i informationsldern, det r inte s svrt.
http://www.metro.se/nyheter/44-kandi...sHSSHPl4F5U5I/
Kan vi lsa ite hur kndisar tnker.. Total dominans av FI och Miljpartiet.