• 1
  • 2
2014-09-11, 21:40
Medlem
M1159s avatar
Det har hänt mig ett par gånger att jag skrivit i en tråd, när jag sedan igen skall kolla i tråden så är den försvunnen, letar i papperskorgen där finns den inte, tråden är även borttagen på min privata sida där jag kan se mina inlägg.

Vad hände med tråden?
Citera
2014-09-11, 22:13
Medlem
Louises avatar
Troligen har tråden mjukraderats pga. att trådstarten ansetts bryta mot någon av reglerna 1.01–1.11.
Citera
2014-09-11, 22:18
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise
Troligen har tråden mjukraderats pga. att trådstarten ansetts bryta mot någon av reglerna 1.01–1.11.

Då borde den komma tillbaka eller hamna i papperskorgen efter en tid då?
Citera
2014-09-11, 22:20
Medlem
Louises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Då borde den komma tillbaka eller hamna i papperskorgen efter en tid då?
Inte om det faktiskt har begåtts ett regelbrott i trådstarten.
Citera
2014-09-11, 22:22
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Inte om det faktiskt har begåtts ett regelbrott i trådstarten.

Okej men det stämmer ju inte helt med att inget tas bort på FB
Citera
2014-09-11, 22:28
Medlem
Louises avatar
Citat:
Det är riktigt. Men vad jag vet är det ingen från flashbacks administration som har påstått att inget raderas på flashback. Det står visserligen inget om det i reglerna (med undantag av radering pga KFK), men läs någon av alla de varför-raderade-mod-mitt-inlägg-gnälltrådar som dyker upp här dagligen ifall du behöver stöd för tesen.
Senast redigerad av Louise 2014-09-11 kl. 22:30.
Citera
2014-09-11, 22:30
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Du har bara missuppfattat den delen med inget tas bort på FB naturligtvis raderas regelbrott
Citera
2014-09-11, 22:33
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Det är riktigt. Men vad jag vet är det ingen från flashbacks administration som har påstått att inget raderas på flashback. Läs någon av alla de varför-raderade-mod-mitt-inlägg-gnälltrådar som dyker upp här dagligen ifall du behöver stöd för den tesen.

Jag vet då att det finns personer som ångrat sitt inlägg och önskat få detta borttaget vilket inte har beviljats.

Nu anser jag det okej att man inte skall ha möjlighet att skriva skit och sedan be att få det borttaget man bör stå för det man skrev.

Jag skall kolla gnälltråden snarast.
Citera
2014-09-11, 22:40
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Du har bara missuppfattat den delen med inget tas bort på FB naturligtvis raderas regelbrott

Ja jag misstänker starkt att det trollades i den tråden. men vad jag vet så brukar trolltrådar förpassas till papperskorgen.
Citera
2014-09-11, 23:38
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Jag vet då att det finns personer som ångrat sitt inlägg och önskat få detta borttaget vilket inte har beviljats.
Nej, vi raderar inte inlägg eller trådar på begäran. Däremot raderas trådar som bryter mot regelverket, beroende på hur allvarligt regelbrottet är. Trådar där folk fiskar kunder för att sälja narkotika raderas istället för korgas, för att nämna ett exempel. Om vi istället korgade tråden skulle användarna fortfarande kunna se narkotikahandeln.
Citera
2014-09-12, 01:43
Medlem
sedans avatar
Jag antar att det var (FB) Gå till valurnan? du tänkte på?
Citera
2014-09-12, 09:33
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jag antar att det var (FB) Gå till valurnan? du tänkte på?

Nej det var ingen tråd som skapats av mig, och föresten den ligger ju i papperskorgen den.
Och varför den förpassades dit av aktuell moderator fattar jag inte, moderatorns argument var att det inte var politik, jag postade i tråden val2014
Senast redigerad av M1159 2014-09-12 kl. 09:38.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in