• 1
  • 2
2014-09-12, 15:42
Medlem
Hej, dag efter dag ser vi den planerade attacken mot sd som jag visste skulle komma..
Tänkte aldrig rösta på sd innan attackerna men när det var ett faktum, då ändra jag mig.
Jag kommer rösta på SD och gör det p.g.a. media.. Vilken jävla värld lever dem i?
Så har ett par frågor kring detta, hur reagerar ni kring detta? Har ni ändrat era åsikter bara p.g.a. detta, eller har det blivit för mycket för er?
Samt, tjänar SD på detta nu när skandal efter skandal fälls?
/En jävligt besviken Svensk..
Citera
2014-09-12, 15:47
Medlem
RexGermanias avatar
Om du ska vara besviken på några så är det ju SD som du bör rikta besvikelsen mot då det är deras desperata försök att passa in som har orsakat skiten.

Citat:
Det man kan påverka är dock hur effektiv denna smutskastning blir i realiteten. Sverigedemokraterna ser till att den biter rejält. Deras taktik är att låta fienden bestämma vem eller vilka som får vara medlemmar i, och företrädare för, partiet. När fienden säger ”hoppa” frågar partiledningen ”hur högt”?

https://www.motgift.nu/2014/09/sds-moraliska-nederlag/
Citera
2014-09-12, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Om du ska vara besviken på några så är det ju SD som du bör rikta besvikelsen mot då det är deras desperata försök att passa in som har orsakat skiten.

Vad ska dem annars göra?
Citera
2014-09-12, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mytomanen123
Vad ska dem annars göra?
Bara hålla käften och ignorerar det hela. Sånt här blåser över oavsett vad twittervänstern tror.
Journalisternas största rädsla är att bli ignorerade.
Citera
2014-09-12, 16:17
Medlem
För det första så tycker jag denna offerroll som så många SD-sympatisörer antar är rent av barnsliga. Alla partier granskas hela tiden, skillnaden är att det finns fler skandaler bland de aktiva sd-politikerna. Den dagen högt uppsatta moderater slänger sig med sin ord som neger, eller kallar alla anhängare till en världsreligion för parasiter så skall du nog se att media går igång.

För det andra så tycker jag din inställning till demokrati är barnslig som faan om du lägger din röst på Sd för att minsann visa att du är ledsen i ögat på media. BARNRUMPA!
Citera
2014-09-12, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkoMargit
För det första så tycker jag denna offerroll som så många SD-sympatisörer antar är rent av barnsliga. Alla partier granskas hela tiden, skillnaden är att det finns fler skandaler bland de aktiva sd-politikerna. Den dagen högt uppsatta moderater slänger sig med sin ord som neger, eller kallar alla anhängare till en världsreligion för parasiter så skall du nog se att media går igång.

För det andra så tycker jag din inställning till demokrati är barnslig som faan om du lägger din röst på Sd för att minsann visa att du är ledsen i ögat på media. BARNRUMPA!

Så du tror det är så att alla dessa skandaler har hänt på 1 vecka?
Så du tycker att det inte är lika barnsligt av en politiker att inte vilja sitta i samma rum som JÅ?
För det sista, ge mig 1 annat alternativ till att demonstrera?
Citera
2014-09-12, 16:42
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkoMargit

Du tror väl även på Tomten, kan man anta.
Riktad politisk smutskastning är just till för att lura och vilseleda naiva och godtrogna "goda" samhällsmedborgare som Du.

LARVPOTTA!
Citera
2014-09-12, 16:49
Medlem
Haha, nu kör dom ett stort reportage om JÅ påstådda spelberoende i P1.
Citera
2014-09-12, 17:42
Medlem
KnullMarodorens avatar
Dom fick mig arg, la i 3 stycken Sverigedemokraterna lappar i röstlådan.
Vet inte ens om Sverigedemokraterna har något i min kommun, men det skiter jag i.

Jag tänker hädanefter alltid rösta på SD så länge media håller på med sitt fulspel, har alltid röstat M och egentligen är det deras politik som gagnar mig bäst.

Blir bara så sjukt sur på alla vedervärdiga kommunister som håller på med sin skit.
Citera
2014-09-12, 17:46
Medlem
Fris avatar
Jag är inte SD:are och jag är inte arg. Jag visste ju att statens likriktade lögnpropaganda skulle gå all in med hat och våldshot mot sverigedemokraterna. Anledningen till det är att de rika giriga journalisterna inte vill dela med sig av de tusentals miljonårsavlönade posterna som utegänget i SD riskerar ta från dem. Varje invald SD:are är ju en bortvald rik girig lat journalist-pampsvin.

Politik handlar inte om någonting annat än att äckliga svin girigt tar andras pengar. Utrotningsläger och världskrig ligger alltid nära till hands när det gäller för den fege ljugande parasiten att ljuga för att berika sig själv lite mer.
Citera
2014-09-12, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullMarodoren
Dom fick mig arg, la i 3 stycken Sverigedemokraterna lappar i röstlådan.
Vet inte ens om Sverigedemokraterna har något i min kommun, men det skiter jag i.

Jag tänker hädanefter alltid rösta på SD så länge media håller på med sitt fulspel, har alltid röstat M och egentligen är det deras politik som gagnar mig bäst.

Blir bara så sjukt sur på alla vedervärdiga kommunister som håller på med sin skit.

Tycker du gjorde rätt. Finns bara ett sätt att visa att detta fulspel och trashing inte är ok och det är att rösta som makten/journalisterna inte vill, dvs SD.
Det finns ju liksom inget alternativ. Alla andra partier vill ju utrota Sverige och dess folk.
Citera
2014-09-12, 17:52
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania

Du är ju en del av smutskastningen i era patetiska försök att locka över väljarna till SvP.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in