2014-09-15, 16:48
Medlem
Hejsan alla glada laxar!

som rubriken lyder så ber jag er härliga gubbar komma på roliga/utmanande/sjuka/galna?/genomförbara/minnesvärda uppdrag som jag samt några kamrater ska beta av en vacker dag om ca 2 veckor.

Dare Night= Man delar upp sig i två lag som sedan får varsin lista innehållandes massa uppdrag med utsatta poäng på med hänsyn till svårighetsgrad. De laget som har samlat ihop mest poäng vid slutet av dagen vinner.

tex:
---Barnlek---
Vält en bil (ej privatägd). 0 poäng
Imitera en sten. 0,5 poäng
Skräm en okänd person. 2 poäng
Fråga efter sexleksaker på BR. 2 poäng

---Level: Medium---
Klättra upp i ett träd i stan och skrik som Tarzan. 5 poäng
Blås upp en kondom på huvudet och jaga folk som en tjur. 5 poäng
- om du lyckas få okänt folk att springa ifrån dig +12poäng
Fråga om vägen till (ett ghetto i närheten) med grov förortssvenska (man måste ha helsvenska föräldrar). 5poäng
-ett ghettohandslag delas ut till personen +2poäng
-frågar personen om han behöver hjälp och "få nåt löst", han måste fatta vinken +15poäng

---Legendarisk---
Utslängd från en buss. 25 poäng.
Raka av ett ögonbryn. 40 poäng
Gör kaffefiltret (person A ligger ned med munnen öppen medans person B står med bena i sär och byxorna ned övanför person A, en tredje person skall sedan hälla en öl längst person Bs rygg som sedan färdas mot hans anal och droppar ned i person A mun, som givetvis sväljer den filtrerade drickan) . 50 poäng.

De flesta uppdragen har oftast en hint av att man ska gör saker utanför sin bekvämlighetszon (public embarrassment), men uppdragen kan likaväl vara att man ska hämta nåt, ta kort på nåt speciellt, skapa nåt m.m. Behöver er kreativitet!

Jag uppskattar alla svar/förslag men har för tillfället ont om uppdrag med svårighetsgraden "Legendarisk".

Btw... vi har som regel att det ska va bild- eller filmbevis på utförda uppdrag....jag kanske kanske lägger upp ett "montage" för er nyfikna om det hela blir bra

Tack som fan på förhand! <3

(hoppas ni inte flyttar tråden om den ligger fel, la den här med tanke på att jag behöver tips från folk med humor som antagligen hänger i den här delen av forumet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in