Citat:
Ursprungligen postat av
Revolutionaren
FI var självsäkra på att "dansa" in i riksdagen men snart får de dansa i sina övergivna lokaler bäst de vill
Denna tweet publicerad (sent?) den 13/9 får med facit i handen en rätt komisk innebörd. Undrar vem av FI-tomtarna som var klarsynt nog att lägga ut denna?
https://twitter.com/Feministerna/sta...14271266746369
Citat:
Den 14 september har kommit och idag gör vi historia tillsammans. Vi har himlen runt hörnet!
Tänk om man bara vetat hur rätt man skulle få.
Värt att nomineras i någon FB-awardskategori längre framöver möjligen?
Citat:
Ursprungligen postat av
sebnie
Exakt det jag skrev. "NU har FI automatisk utläggning av valsedlar och partistöd" med andra ord, inför nästa val.
Tänk om det var allt som behövdes för att komma in i riksdagen?
Tyvärr för dig och dina fjollkompisar i FI kommer detta parti att gå under i en tsunami av interna stridigheter, dels p g a att ni missade riksdagen, dels så fort pengarna börjar rulla in. Vem som ska få bestämma, vem som ska få hanterna guldet etc, plus - misstänker jag - någon/några rejäla förskingringsskandaler. De senare kommer givetvis att skyllas på att man "inte visste" att ditten och datten skulle bokföras och egentligen "tänkte rätt, men gjorde fel", ungarna hade hållit en vaken på natten, man var utbränd, alla hade blivit kränkta av incidenten när en ölmagad, vit medelålders slemgubbe i 60-årsåldern inte lämnade sin plats på bussen åt lilla svaga 23-åriga FI-Esmeralda för att hon skulle hinna rätta till mascaran på väg till lattefiket etc etc.
Lessen kompis, men så fort dagens snålblåst inom FI ökat till en orkan är du rökt. Såvida du inte frivilligt kapat kulorna från sin förtöjning. Ur spillrorna av dagens FI kommer troligen en ännu värre radikalisering att ske med avskaffandet av (vita) män och deras "manlighet" bokstavligen på dagordningen. Tror jag.......