Flashback bygger pepparkakshus!
2014-09-18, 21:55
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Debatt huruvida Sd ska få inflytande eller inte! Björn Ranelidn är bla ett av proffsen på frågan...
Citera
2014-09-18, 21:57
Medlem
Sossarna hade ju runt 30% efter förra valet 2010, dom hade inte heller mycket att säga till om...
Citera
2014-09-18, 21:59
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Sossarna hade ju runt 30% efter förra valet 2010, dom hade inte heller mycket att säga till om...

Men de hade något att säga till om iaf. Ingen begär att SD ska få sitta i regeringen, men kan man inte diskutera lite seriöst med dem iaf?
Citera
2014-09-18, 22:03
Medlem
Börjar starkt med att diskutera Facebook hahaha vilka idioter
Citera
2014-09-18, 22:04
Medlem
Amors avatar
Så fort jag hör ordet "rasifierad" slutar jag egentligen lyssna, men strax därpå hörde jag uttrycket "fascistisk orkan".

Sedan hörde jag någon grafisk formgivare, som pratade med Dramaten-darr på rösten och påstod att hon vara från landet.

Någon sekund efteråt en skäggig bög med svart smink.

Är dessa människor representativa för Sverige?
Citera
2014-09-18, 22:09
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Så fort jag hör ordet "rasifierad" slutar jag egentligen lyssna, men strax därpå hörde jag uttrycket "fascistisk orkan".

Sedan hörde jag någon grafisk formgivare, som pratade med Dramaten-darr på rösten och påstod att hon vara från landet.

Finns en anledning till att många av de som faktiskt är seriösa debattörer undviker SVT Debatt. Programmet har utvecklats på ett sådant sätt att det är ett forum för, främst, folk med extrem synvinkel på diverse frågor. Började nyss kolla, funderar på att stänga av direkt, de som är i studion saknar som vanligt helt nyans.

Vithetsprivilegium? Snälla.
Senast redigerad av marc0p0l0 2014-09-18 kl. 22:11.
Citera
2014-09-18, 22:09
Medlem
Ballooos avatar
Ha ha dom här pajasarna ger SD bara nya röster.
Citera
2014-09-18, 22:11
Medlem
Gefreiters avatar
Men det är då fan att invandrarna ska prata om att det är invandrarna som pekas ut som ett problem.
SD säger att invandringspolitiken är vad som är felet.
Citera
Medlem
Börjar starkt med att diskutera Facebook hahaha vilka idioter.

Nu börjar det likna nått min sändning bryter dock hela tiden.
Citera
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Det är ju synd om kvinnan som går runt och känner sig inbillat oförrättad av alla vithetsnormativa(?) människor.
Citera
2014-09-18, 22:12
Medlem
Skeptikois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

I Sverige finns det både homosexuella och människor som är grafiska formgivare till yrket. Säkerligen finns det även andra typer av människor i panelen (utan att ha sett programmet i fråga). Av vilken orsak är de inte representativa för landet i fråga?
Citera
2014-09-18, 22:12
Medlem
Nostradumbasss avatar
Haha. Debatt är kvar på nivån som journalisterna höll förra hösten. HBTQ rasifierade personer och väldigt väldigt mycket Facebook. Nu har Debatt visat för sista gången visat att det är ett nöjesprogram och inte arena för seriös politisk debatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in