2002-05-20, 11:43
Medlem
Chockads avatar
Michael Ruppert, en av de ledande personerna i USA när det gäller att avslöja 11 September-förräderiet, känd från:

http://www.fromthewilderness.com

Han skulle ha medverkat idag i ett TV-program i USA angående de massiva bevis han besitter angående Bushs förhandskännedom om att flygplan skulle användas som vapen i terrorattackerna 11 September, men i sista stund så har programmet inställts på grund av dom påstådda hoten från al Qaida (väl tajmat måste jag säga, al Qaida-hot, Mulla Omar-hot och bin-Ladin videos, ALLT samtidigt JUST när Bushs högförräderi håller på att avslöjas...)

Eftersom han inte tillåts framträda i TV, så vill han ha hjälp med att vidarebefordra bevisen till all världens nyhetsbyråer:

http://disc.server.com/discussion.cgi?id=149495&article=27038

Det som står längst ner här är från hans hemsida, med senaste nytt, där han misstänker starkt att det stundande terrordådet mot USA:s befolkning "arrangeras" för att vända bort blickarna från Bushs och den amerikanska regeringens inblandning i 11 September.

Lägg märke till att Anthraxet skickades ut av CIA just när man inom kongressen började nysta upp sanningen kring 11 September...

Förmodligen kommer man även att denna gång skylla på Saddam Hussein, så att man får ett incitament att utvidga
"terrorkriget" mot Irak denna gång.

Det har just i dagarna släppts en omskakande och kusligt skrämmande dokumentär av Alex Jones, där man får reda på den egentliga bakgrunden och motiven till terrordåden 11 September:

http://sf.indymedia.org/uploads/the_road_to_tyranny__34kbps_.ram

Här kan man ladda hem dokumentären till sin hårddisk:

http://www.infowars.com/video_clips.html

MIKE RUPPERT'S APPEARANCE ON FOX NEWS CANCELLED AT LAST MINUTE

May 18, 2001, 3:30 PM – I have just been advised by FOX News Producer Jack De Marco that my scheduled live appearance on FOX News with Geraldo Rivera has been cancelled. The reason given was that the New York Times is just now breaking news about newly intercepted Al Q’aeda communications which indicate that another major attack is imminent.

Wag the dog?

This cannot be hidden for long. The fact that Russian President Vladimir Putin and Russian intelligence warned the Bush Administration last summer that 25 suicide hijackers were going to hijack commercial aircraft and attack major U.S. targets gives the complete lie to statements by Ari Fleischer, Condoleezza Rice and the President himself. Please do everything you can to get this information into the mainstream news and in a place where the administration is forced to respond to it.

Also, the firewall on our main website (fromthewilderness.com) was compromised today. First someone set it to block all people on the Earthlink network from accessing our site, then it stopped altogether for several hours....coincidence?

This is a time of great danger for all of us. This administration is backed into corners wherever it turns and – given what it has already permitted – we can have no doubts that it will willingly and easily let more Americans be killed to remain in power.

Mike Ruppert

http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/051802_geraldo_cancel.html
Citera
2002-05-20, 11:51
Medlem
Securions avatar
Ska man skratta eller gråta...?
Citera
2002-05-20, 12:18
Medlem
Securions avatar
Måste hitta på et riktigt sjuk aprilskämt att slänga upp på min hemsida!
Hmm..... få se nu... vad ska jag hitta på....? Aliens invarderar.... nej, tråkig.... hmmm.... Elvis lever.....? kanske nån tror på...? Bush äter barn? nääää.... boring... nåt som är lite mer CP..... jag vet! USA:s president är med i en hemlig..... eeeh... porrklubb.... nä... satanistisk sekt! och, och, och... hmmm........ planerar ett terrordåd! mot... ehhh....... Irak...? Nää tråkigt.... sina egna medborgare! för att... eh... få mer makt... nej... hemlighålla det förra terrordådet! som han ju stöttade... nee.... planerade in i minsta detalj! Perfekt...!!! men sen då...? Jo! CIA sprider mjältbrand! för att... eh... det är roligt? Nä... Hemlighålla... nånting... äh, tar det sen. Amerikanska civila jumbojetar skjuts ner av UFO! nej... amerikanska stridspiloter! för att stödja Elvis, nej... Bush! i den hemliga kampen mot Göran Persson? nää... amerikanska folket. Och Amerikanska militärer bombar Pentagon (sitt eget högkvarter) för att.... hmm..... jo! dom vill hemlighålla det faktum att rymdvarelser.... nej.... hmm... NU VET JAG! Dom vill att det ska se ut som om det var en jumbojet som krashade! Coolt... det här kommer ALLA att garva åt! JA MAMMA, KOMMER SNART! få se nu..... om jag slänger upp allt det här på en hemsida..............................?

The rest is history...
Citera
2002-05-20, 14:55
Medlem
Klockrent Securion!

Frågan är om Chockad någonsin kommer att inse det...

/Erik
Citera
2002-05-20, 23:32
Medlem
Securion: Varför bemöter du allt med en massa barnsligt fjams istället för att konstruktivt bemöta det Chockad säger? Det verkar nästan som att när du inte kan motbevisa Chockad på något vis så lägger du i åttaåringsväxeln. Jag förstår faktiskt inte hur DU INTE kan bli upprörd när någon hindras från att uttrycka sin åsikt. Även om man inte håller med så ska väl yttrandefriheten gälla alla? Hoppas att det är dig de stoppar nästa gång så kanske du vaknar upp.

Om nu, de av er kallade konspirationsteoretikerna, snackade så mycket skit, varför försöker man stoppa dem hela tiden? Man har vid flera tillfällen försökt stoppa David Icke att tala (och man har lyckats ibland). Vid hans senaste boksläpp gjordes det stora försök för att stoppa den men som tur är går lagen fortfarande att utnyttja till en viss del. Allt detta är fullständigt bevisbart.

Boken "Tragedy and Hope" blev av amerikanska staten stoppad och drogs in men har nu på senare tid släppt igen p.g.a. påtryckningar. Som tur är är deras makt inte fullständig.
Citera
2002-05-20, 23:50
Medlem
-> Evol

Chockad har blivit sakligt bemött hur många gånger som helst vid det här laget. Men han har gjort sig själv till ett skämt.
Citera
2002-05-21, 00:39
Medlem
Visst har han blivit sakligt bemött. Det jag försöker säga är att när Securion inte kan säga emot honom så åker åttaåringsväxeln in bara för att försöka förlöjliga det Chockad säger. Det är en stil som jag har svårt med och som bara är dålig för en själv.

De sakliga bemötandena har jag absolut inget emot utan alla sidor ska fram även om jag själv oftast tar Chockads parti, men det är en annan sak. Nu är jag ny på forumet och vet inte hur Chockad brukar bete sig men hittils är det främst Securion jag uppmärksammat. Jag ser helst disskusioner på en mogen nivå.
Citera
2002-05-21, 00:56
Medlem
8)Hej Evol, hur vore det med att trycka på Chockads profilknapp och sedan trycka på raden antal inlägg.... Sedan kan du ju försöka göra dig en uppfattning av Chockad samt de svar han fått, både högst allvarligt
bemötta och senare mestadels de ironiska svaren!!! 8)
Citera
2002-05-21, 02:35
Medlem
Securions avatar
"Varför bemöter du allt med en massa barnsligt fjams istället för att konstruktivt bemöta det Chockad säger?"

Som sägs här ovan, ta och kolla in hur jag har bemött honom innan.
Har svarat på hans "frågor" och annat men han läser inte ens mina svar. Efter ett par tjugotal försök så ger man till slut upp och försöker ha lite kul istället.
Blir så jävla trött på er som tror att det här är nån jävla annonsbräda på ICA och inte kan debattera seriöst. Men visst, ska jag skita i hur ni skriver så skit ni i hur jag skriver.

Jag bemöter folk såsom dom bemöter mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in