När jag läser detta så blir jag både ledsen och orolig.
http://avpixlat.info/2014/09/21/det-...et-mot-suedis/
Jag vet detta funnits länge. När jag var tonåring så rånade bekanta (invandrare) svenskar på tågstationen kvällstid. Jag slutade umgås med dem Ja, egentligen borde jag anmält men förstod inte då hur allvarligt och vilken kränkning det var. Idag hade jag gjort annorlunda.
Men det var ändå väldigt begränsat på den tiden. Idag ser allt fler det som ett krig mot svenskar.
Dagens problem skyller jag inte på invandrare. Det är politikerna som är problemet. Och indirekt svenskarna som röstat fram dem. (Om du inte förstår vad som menas med "dagens problem" så är du troligen inte äldre än 20 år, och kan då rimligtvis inte förstå detta inlägg.)
Jag förstår inte. Varje dag arbetar jag och sliter för att alla de som kommer skall få olika bidrag som nyanlända. Ni får mat, kläder, bostäder (ja, jag vet det är en brist på det), sjukvård, utbildning som jag sliter ihop varje dag.
När ni etablerat er så öppnas fantastiska möjligheter för den som har viljan. Och förmågan. (Inte alla som har förmågan. Men då arbetar jag även för dem.)
Så varför hatar ni "Suedis"?