Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Knns ndo lite som Karma att Conor flldes i civil rttegng fr vldtkt, han undkomma s mnga andra fall av sexuell ofredande/vldtkt,(nba finalen,p korsika,utanfr pub i Dublin osv)
Kan hlla med fallet va knepigt,men av skadorna Hand hade,s lutar de mer t Hand r den som sa sanningen.
Proper 12 har sagt de kommer avsluta allt samarbete med conor.
De tog bort hans "gubbe 'frn nt soel.
TEsco,target,carryout,supervalue har sen domen kom slutat lgga upp varor kopplat till Conor.
Bermmelsen och pengarna korrumperade verkligen Conor.
Jag minns den unga hyfsat roliga Conor med schysst trashtalk som han kunde backa upp och med en underhllande stil dessutom, ven om brottningen och grapplingen kunde ha varit bttre.
Numera s r han bara ett svin p Jones niv om inte vrre och hans personlighet var totalt frndrad nr han gick sina frmodligen sista matcher i UFC, istllet fr roligt och fyndigt trashtalk s var det mycket mer elakt och rtt som jag minns det och den gamla dvs unga Conor som jag faktiskt gillade var som bortblst.
En sak r schysst dock om vi slipper se honom i UFC mer r att vi inte behver betala PPV pris fr galorna om man tittar via Viaplay som man behvde de sista gngerna Conor gick match, vilket bara har gllt galor med Conor p kortet frvrigt.
Frgan r hur BKFC stller sig till det hr som han har kpt in sig i och kommer han g matcher i BKFC som han har hintat om tidigare?