2024-11-26, 17:08
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Fjanten Mike Perry sitter i en podcast och frsvarar McRapist, det mste knnas betryggande.

Snubben som ocks r knd fr att spat bde sin ex-fru och egen morsa.
Citera
2024-11-27, 08:43
Medlem
Knns ndo lite som Karma att Conor flldes i civil rttegng fr vldtkt, han undkomma s mnga andra fall av sexuell ofredande/vldtkt,(nba finalen,p korsika,utanfr pub i Dublin osv)
Kan hlla med fallet va knepigt,men av skadorna Hand hade,s lutar de mer t Hand r den som sa sanningen.

Proper 12 har sagt de kommer avsluta allt samarbete med conor.
De tog bort hans "gubbe 'frn nt soel.
TEsco,target,carryout,supervalue har sen domen kom slutat lgga upp varor kopplat till Conor.
Citera
2024-11-28, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Knns ndo lite som Karma att Conor flldes i civil rttegng fr vldtkt, han undkomma s mnga andra fall av sexuell ofredande/vldtkt,(nba finalen,p korsika,utanfr pub i Dublin osv)
Kan hlla med fallet va knepigt,men av skadorna Hand hade,s lutar de mer t Hand r den som sa sanningen.

Proper 12 har sagt de kommer avsluta allt samarbete med conor.
De tog bort hans "gubbe 'frn nt soel.
TEsco,target,carryout,supervalue har sen domen kom slutat lgga upp varor kopplat till Conor.
Bermmelsen och pengarna korrumperade verkligen Conor.

Jag minns den unga hyfsat roliga Conor med schysst trashtalk som han kunde backa upp och med en underhllande stil dessutom, ven om brottningen och grapplingen kunde ha varit bttre.

Numera s r han bara ett svin p Jones niv om inte vrre och hans personlighet var totalt frndrad nr han gick sina frmodligen sista matcher i UFC, istllet fr roligt och fyndigt trashtalk s var det mycket mer elakt och rtt som jag minns det och den gamla dvs unga Conor som jag faktiskt gillade var som bortblst.

En sak r schysst dock om vi slipper se honom i UFC mer r att vi inte behver betala PPV pris fr galorna om man tittar via Viaplay som man behvde de sista gngerna Conor gick match, vilket bara har gllt galor med Conor p kortet frvrigt.

Frgan r hur BKFC stller sig till det hr som han har kpt in sig i och kommer han g matcher i BKFC som han har hintat om tidigare?
Citera
2024-11-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Bermmelsen och pengarna korrumperade verkligen Conor.

Jag minns den unga hyfsat roliga Conor med schysst trashtalk som han kunde backa upp och med en underhllande stil dessutom, ven om brottningen och grapplingen kunde ha varit bttre.

Numera s r han bara ett svin p Jones niv om inte vrre och hans personlighet var totalt frndrad nr han gick sina frmodligen sista matcher i UFC, istllet fr roligt och fyndigt trashtalk s var det mycket mer elakt och rtt som jag minns det och den gamla dvs unga Conor som jag faktiskt gillade var som bortblst.

En sak r schysst dock om vi slipper se honom i UFC mer r att vi inte behver betala PPV pris fr galorna om man tittar via Viaplay som man behvde de sista gngerna Conor gick match, vilket bara har gllt galor med Conor p kortet frvrigt.

Frgan r hur BKFC stller sig till det hr som han har kpt in sig i och kommer han g matcher i BKFC som han har hintat om tidigare?
Den fighten och de jag knner verkligen frmdra Conor, var Aldo fighten,hela uppspelet till den fight,presskonferens i Rio,13sec knocken..dr och d blev Conor, conor va s njd va boven,han krde den all in,sen bara fortsatte

Tes saknar noll med conor idag och verkligen inte Viaplay hur de frskte suga ut en p alla pengar.
Senast redigerad av drhasch81 2024-11-28 kl. 14:45.
Citera
2024-11-28, 23:04
Medlem
Alla flygplatser i Irland slutar slja conors proper12..
Citera
2024-12-15, 12:52
Medlem
biljardballes avatar
Han r nu dmd fr vldtkt. Jag har missat detta helt:
https://www.expressen.se/sport/maske...ivhogg-sambon/

Jag frstr dock inte sambandet med brottet och Connor McGregor. Hur fan blev han dmd fr det?
Citera
2024-12-22, 22:44
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Han r nu dmd fr vldtkt. Jag har missat detta helt:
https://www.expressen.se/sport/maske...ivhogg-sambon/

Jag frstr dock inte sambandet med brottet och Connor McGregor. Hur fan blev han dmd fr det?

Lyckskare som vill casha in. Ett jvla problem detta med att vara knd snygg och rik. Drar till sig drar och luder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in