2014-09-25, 15:43
Medlem
Luijis avatar
Han har tagit vrlden med storm. Man lskar honom, man hatar honom. Vilket som s vill man se honom slss. Det finns inget bttre med fighters som hypar upp sina matcher s som han gr. Han har ju dessutom backat upp sina ord och levererat vilket bara kar hypen. Om ett par dagar ska han dock f ett strre test hos Dustin Poirier som r rankad 5:a i featherweight.

-Vad tycker ni om Conor?
-Varfr tycker ni som ni gr?
-Hur tror ni det kommer g fr honom i ufc?

Jag fullkomligt lskar honom. Trots att jag bara har stt tre matcher med honom s r han redan en av mina absoluta favoriter. Man vill inte bara se honom slss utan ven ta del av honom utanfr ringen. Man knner det genom tv-rutan nr ronden startar och han rr sig mot sin motstndare. Han har ''det''.

Hans sjlvgodhet och tro p sig sjlv r underbar att bevittna. Att han dessutom har en hel nation bakom sig gr inte saken smre. Mnga ogillar att personer gr sig ett namn s snabbt i ufc genom att snacka och hypa sig sjlv. Jag r tacksam fr det r fruktansvrt underhllande.

Jag tror han kommer g lngt. Vinst eller frlust mot Poirier s tror jag nd att han kommer g lngt. Jag ser garanterat hans framtid som en top-rankad fighter om inte vrldsmstare till och med.

GO the GOAT!
Citera
2014-09-25, 16:38
Medlem
spiggnevs avatar
Jag tror det kommer g bra fr honom jag tror faktiskt att han tar hem vinsten mot DP.
Har ven sett ett par matcher pre ufc med honom och det sg bra ut de med.
Pminner lite om Chael sonnen nr det gller promotion.
Citera
2014-09-25, 17:25
Medlem
Luijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiggnev
Jag tror det kommer g bra fr honom jag tror faktiskt att han tar hem vinsten mot DP.
Har ven sett ett par matcher pre ufc med honom och det sg bra ut de med.
Pminner lite om Chael sonnen nr det gller promotion.

Jag tror ocks han tar det.

Ja bda r duktiga p att snacka. En stor skillnad r att McGregor tror p allt han sger vilket r en av sakerna som r s jvla hrligt med honom.
Citera
2014-09-25, 20:22
Medlem
rompompoms avatar
Varfr kallas hand the GOAT?? r det en forkortning? Ser han ut som en get? om s r fallet varfr med stora bokstver??
Citera
2014-09-25, 20:34
Medlem
RonaldoUtds avatar
Sllan jag sett ngon s hr skrrad innan en match Poirier verkar verkligen ligga i ett mentalt underlge.
https://www.youtube.com/watch?featur...rFR6noLA#t=180
Citera
2014-09-25, 20:39
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rompompom
Varfr kallas hand the GOAT?? r det en forkortning? Ser han ut som en get? om s r fallet varfr med stora bokstver??
Det betyder Greatest of all time. GOAT r en frkortning som har anvnds lnge fr svl boxare som mma utvare och d oftast fr Fedor. Att kalla Conor fr GOAT var ursprungligen ett skmt p forumen sherdog och the underground fr att driva med de av hans fans som verhypade honom. Nu anvnds det av typ alla.
Citera
2014-09-25, 20:43
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rompompom

The Greatest Of All Time (GOAT) - lite av ett skmt pga all hype kring honom.

Han har klttrat upp till toppen p min lista ver favoritfighters med. lskar alla intervjuer med honom. Sllan man ser ngon mixa upp sjlvskerhet med arrogans och nd ha glimten i gat. Tycker han r helt underbar. lskar hur han lyckats reta upp en hel division och blivit en superstjrna p bara 3 matcher i ufc.

Jag har dessutom trffat honom och kan verifiera att han r en jvligt skn snubbe irl.
Citera
2014-09-25, 20:44
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Sllan jag sett ngon s hr skrrad innan en match Poirier verkar verkligen ligga i ett mentalt underlge.
https://www.youtube.com/watch?featur...rFR6noLA#t=180
He is clearly gotten to. Jag tror att Conor kan vara en av vrldens bsta ngonsin p mental krigsfring. Det handlar inte bara om att trycka ner och "ut-alfa" sina motstndare utan att ven bygga en sjlvbild och ka trycket p sig sjlv att frlora blir en omjlighet. Jag tror p hypen och tror att han r en sannolik framtida champ. Han kan dock tnkas f problem med tok-brottare som Chad Mendes och Dennis Bermudez.
Citera
2014-09-25, 20:58
Medlem
Luijis avatar
rompompom, fr att han ser ut som en get? Hahaha tack fr ett gott skratt.

McGregor ger sin syn p sina motstndare i fetherweights. Han r bara fr skn.
https://www.youtube.com/watch?v=fQNr...YKudb0rFR6noLA
Citera
2014-09-25, 22:12
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
He is clearly gotten to. Jag tror att Conor kan vara en av vrldens bsta ngonsin p mental krigsfring. Det handlar inte bara om att trycka ner och "ut-alfa" sina motstndare utan att ven bygga en sjlvbild och ka trycket p sig sjlv att frlora blir en omjlighet. Jag tror p hypen och tror att han r en sannolik framtida champ. Han kan dock tnkas f problem med tok-brottare som Chad Mendes och Dennis Bermudez.
Aldo kommer han definitivt f problem med. Om han skulle g raka vgen och spa Aldo s r han ju P4P-kandidat med en gng.
Citera
2014-09-26, 01:42
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Aldo kommer han definitivt f problem med. Om han skulle g raka vgen och spa Aldo s r han ju P4P-kandidat med en gng.
Ja, Aldo kommer inte vara ltt. andra sidan r Aldo outstanding p att mta ortodoxa brottare och hans nedtagningsfrsvar med sina positioneringar etc. r superbt. Conor r en lng explosiv okonventionell striker som dessutom r southpaw vilket kommer ta bort Aldos vidrigaste vapen nmnligen hans leg kicks frn utsidan. rligt talat s tror jag att Mendes och Cub kommer vara svrare matchups n Aldo.
Citera
2014-09-27, 14:43
Medlem
Luijis avatar
Allts invgningen med McGregor. Fyfan vad han r intensiv allts. Fr varje gng jag ser honom s knns det mer och mer som om han blir min favorit av dem alla. Poirier verkar ju vara utom kontroll. Nu vet jag inte hur han kommer agera i buren men som det sg ut p invgningen s har McGregor satt sig i hans huvud fr mycket fr hans eget bsta. Shit vad jag lngtar.

Jag har ftt McGregorfeber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in