• 1
  • 2
2005-09-08, 11:05
Medlem
Hejsan!
r p jakt efter sommaren med vanja men har ej lyckats hitta ngon torrent,nn som kan bidra med lnk?Sker ocks titeln p en film som innehller en scen med en blond tjej som tas p bar grning av tre uteliggare och de pstr att hon stulit mat av dem vilket resulterar i att de vill ha ngot i gengld. Skulle vara oehrt tacksam om nn som sitter inne med namnet p filmen kan bertta det och kanske ven bidra med en torrent.Kan tillggas att den scenen r ganska gammal.
Citera
2005-09-08, 11:42
Medlem
Sommaren med Vanja finns p puretna.
Citera
2005-09-08, 12:15
Medlem
Pastor Sulas avatar
Jag hittade "Sommaren med Vanja" p DC fr ett r sedan ungefr, men jag skulle vilja hra om ngon har den gamla kultrullen "Gruppsex hos Kurt" med Kurre Levin - stjrnan frn "Sommaren med Vanja". Hade den p video en gng, men bandet gick av... Kurt hade blommiga kallingar i den!
Citera
2005-09-24, 15:42
Medlem
Kollade nyss p "Sommaren med Wanja" denna lilla kulturskatt i den svenska porr filmgmman...

Nu till det roliga. I en gruppsex scen i en Mercedes s ser man reg. nummret p den och jag kolla upp med bilregistret vem som har det nu och dm om min frvning nr exakt samma Merca rullar fortfarande.
HGZ760 PB
Mercedes Benz
280CE LGr
Ska kanske inte skriva ut namnet p garen men Tyres bor han i.
Undrar om han vet vad den bilen har varit med om.
Citera
2005-09-24, 16:40
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy
Kollade nyss p "Sommaren med Wanja" denna lilla kulturskatt i den svenska porr filmgmman...

Nu till det roliga. I en gruppsex scen i en Mercedes s ser man reg. nummret p den och jag kolla upp med bilregistret vem som har det nu och dm om min frvning nr exakt samma Merca rullar fortfarande.
HGZ760 PB
Mercedes Benz
280CE LGr
Haha...
Han borde slja den p Ebay.Tror att han skulle f ut en bra slant om han nmde i vilken film bilen varit med.
Har ni sett den lille gubben med bl tckjacka frn den scenen d?
Citera
2005-09-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy

HGZ760 PB
Mercedes Benz
280CE LGr

Rullar och rullar, den har varit avstlld sen slutet p -80 talet (den fick krfrbud 1988-02-29), kul dock att den finns kvar, synd att jag bor s lngt ifrn, annars hade man kunna gra en liten drive by och sett om man kunde ftt lite bilder p den.
Sg dessutom att den bara haft 3 gare sen den var ny, frst en Bror Erik Rune Fribergh, som hade den frn 1975-01-28 till 1977-09-28 (det var vl under den hr perioden den var med i filminspelningen), sen Philipssons, frn 1977-09-28 till 1978-04-15, d den nuvarande garen kpte den (undrar om Philipssons hade det som frsljningsargument, "har vart med p film.....:").
Citera
2005-09-26, 08:32
Medlem
Bondlurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turboman
Rullar och rullar, den har varit avstlld sen slutet p -80 talet (den fick krfrbud 1988-02-29), kul dock att den finns kvar, synd att jag bor s lngt ifrn, annars hade man kunna gra en liten drive by och sett om man kunde ftt lite bilder p den.
Sg dessutom att den bara haft 3 gare sen den var ny, frst en Bror Erik Rune Fribergh, som hade den frn 1975-01-28 till 1977-09-28 (det var vl under den hr perioden den var med i filminspelningen), sen Philipssons, frn 1977-09-28 till 1978-04-15, d den nuvarande garen kpte den (undrar om Philipssons hade det som frsljningsargument, "har vart med p film.....:").

Filmen r inspelad 1980 eller mjligen ret innan. Censurdatum 1980-08-08, men med tanke p att det r hst vissa scener skulle den kunna vara frn 1979. Dock knappast tidigare. Vr vn frn Tyres var sannolikt inblandad i filminspelningen, allts.
Citera
2005-09-26, 16:27
Medlem
S r den bra eller? Filmen allts? Recension efterlyses...
Citera
2005-09-26, 17:19
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nite_owl247
S r den bra eller? Filmen allts? Recension efterlyses...

Bra och bra... Gruppsexscenen i slutet r vldigt rrig, och minst ett par ser ut att lngta efter en smrgs eller en l. En kliar en annan p ryggen... Kurt r stjrnan! Han och "Mattias" turas om med hon med peruken och Kurt klappar polaren p stjrten nr han tar vid. Inledningsscenen i kket med Kurt och perukbruttan har visats av Robban Aschberg i "I kvll"... Bilscenen med han i den bl tckjackan r svensk filmhistoria...

Dialogen r i Fbodjnteklass! Jag ger "Sommaren med Vanja" fyra sulor av fem mjliga!
Citera
2005-09-26, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondlurk
Filmen r inspelad 1980 eller mjligen ret innan. Censurdatum 1980-08-08, men med tanke p att det r hst vissa scener skulle den kunna vara frn 1979. Dock knappast tidigare. Vr vn frn Tyres var sannolikt inblandad i filminspelningen, allts.

h fan, hade ftt fr mig att den var inspelad tidigare p -70:talet, med tanke p hur alla ser ut och r kldda, ngon K-P R*******z finns dock inte med i rollistan, han kanske hade nn mer undanskymd plats, kanske dax fr en resa till Tyres nn gng nd..........
Citera
2005-09-26, 21:31
Medlem
DenLedes avatar
Inspelningsret r 1976 nr man googlar lite
Citera
2005-09-26, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Inspelningsret r 1976 nr man googlar lite

Skulle man suttit p den 4 r allts ?, sg nn snubbe som auktionerade ut Bioaffischer frn filmen, och dessa hade han daterat till 1980.

Om 1976 stmmer s r vi tillbaka p Friberg snubben allts.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in