Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-14, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Hur gick det med shatavari? Ibland kan det också behövas nya fräsha brudar i livet, eller din livs kärlek eller nån traumatisk tjej för det absolut tjockaste trycket. Damiana brukade jag brygga té på förut men det gav en allergisk reaktion på läpparna eller nåt. Fan kan man mer prova när man provat så mycket. Kan äggvitepulver vara nåt att dosera med massa vatten eller nåt? Och shatavari förresten, det kan ge förändringar i smak och sperma som tjejer inte gillar (sparris-liknande) så se till att få i dig bananer, kanel, kademumma, annanans och sånt i kosten, det uppskattas tydligen.
Självklart hjälper det. Lite spänning, lust.

Om du bortser från läpparna, kände du nåt annat på Damiana?
Shatavari hjälpte mig inget så kasserade dom hehe. Får leta vidare jag.
Citera
2023-12-26, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldMKensey
Köpte meer sperma idag. Håller tummarna att det funkar.

Vart köpte du det? 🤔

Köper/Käkar någon här fortfarande Gmb?
Gold max blue?

Sidorna jag hittat dem på så kostar de ju en rejäl slant..

Eller finns det andra att rekommendera på sidor som funkar i nutid för MERA sperma..
Kvalitén kvittar, bara mängden ökar

Eller ska man köra på någon av tidigare rekommenderade: "köp ALLT det här, hälsokost, vitaminer, osv osv"

Om någon har tips nu 2023 mottages det gärna här eller i PM.

Tjejen älskar Sperma så hade velat ge henne bästa möjliga start på året
Citera
2024-01-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snakes79
Vart köpte du det? 🤔

Köper/Käkar någon här fortfarande Gmb?
Gold max blue?

Sidorna jag hittat dem på så kostar de ju en rejäl slant..

Eller finns det andra att rekommendera på sidor som funkar i nutid för MERA sperma..
Kvalitén kvittar, bara mängden ökar

Eller ska man köra på någon av tidigare rekommenderade: "köp ALLT det här, hälsokost, vitaminer, osv osv"

Om någon har tips nu 2023 mottages det gärna här eller i PM.

Tjejen älskar Sperma så hade velat ge henne bästa möjliga start på året

Ingen av de där fejkskiten fungerar, du blir bara lurad. Köp Zink, Selen och det som är medicinskt bevisat som ökar spermamängden.
Citera
2024-01-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viruset88
Ingen av de där fejkskiten fungerar, du blir bara lurad. Köp Zink, Selen och det som är medicinskt bevisat som ökar spermamängden.

Det är så ja..

Jag har köpt på mig av de flesta av de produkter folk rekommenderat i tråden..

Zink
Selen
Vitamin C, D, E
Magnesium
Kalcium
L-Arginin
Carnitine
Bockhornsklöver
Svart Maca pulver..

Lite kul att se om det funkar eller ej..
Efter bara 2-3 dagar känner jag mig mycket piggare överlag iaf
Citera
2024-02-19, 21:31
Medlem
Sannerligen:

https://www.sciencedirect.com/scienc...21448817301128

Citat:
The semen pH was significantly (p < 0.001) different between the groups. Moreover, the ejaculate volume, sperm mass activity, progressive motility and normal morphology were increased (p < 0.001) in selenium (Se) supplemented group compared to the control.
Citera
2024-02-22, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viadan
Sannerligen:

https://www.sciencedirect.com/scienc...21448817301128
Tänker hur många Ug Selen man bör ta per dag för märkbar skillnad..?
Senast redigerad av seolseol 2024-02-22 kl. 15:55.
Citera
2024-02-26, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Tänker hur många Ug Selen man bör ta per dag för märkbar skillnad..?

Selen är jag osäker till. Brukade äta 3-4 stk brazil nuts som innehåller mer selen än genomsnittstabletterna på apoteket. La inte märka till förändringar. Selentabletter har en såndär hemskt vidrig lukt också.

Ja, det är inte mycket som ökat spermamängden på sistone har jag märkt. Börjar tro att det är nåt i kranvattnet som förstör eller att covidvaccinet jag tog 2021 har förstört min säd :/
Citera
2024-02-26, 15:38
Medlem
Citat:
Selen är jag osäker till. Brukade äta 3-4 stk brazil nuts som innehåller mer selen än genomsnittstabletterna på apoteket. La inte märka till förändringar. Selentabletter har en såndär hemskt vidrig lukt också.

Ja, det är inte mycket som ökat spermamängden på sistone har jag märkt. Börjar tro att det är nåt i kranvattnet som förstör eller att covidvaccinet jag tog 2021 har förstört min säd :/
Lite kul jag tänkte exakt så där förra veckan.
Att det är sådan jävla skillnad i trycket kan inte bara ha med ålder att göra osv. Tror lätt både vaccin och post covid påverkar. Även till viss del vatten. Men då är man lite inne på konspiratoriskt spår.
Citera
2024-03-05, 11:37
Medlem
Citat:
Lite kul jag tänkte exakt så där förra veckan.
Att det är sådan jävla skillnad i trycket kan inte bara ha med ålder att göra osv. Tror lätt både vaccin och post covid påverkar. Även till viss del vatten. Men då är man lite inne på konspiratoriskt spår.

Kanske. Köpte i alla fall på mig lite mer solroslecitin pulver, tribilus tersteris pulver, ananaspulver nu, detta brukade göra skillnad förr.

Men har problem med smärtor i ryggen vilket tror påverkar mina loads. Endast när jag är helt avslappnad och inte har ledproblem så sprutas det mycket sagge. Fan för ledproblemen. Tar så mycket kalium, magnesium och d-vitamin jag kan men endå så jävla ont stundtals. Du har inga problem med leder och sånt?
Citera
2024-03-05, 16:34
Medlem
Citat:
Kanske. Köpte i alla fall på mig lite mer solroslecitin pulver, tribilus tersteris pulver, ananaspulver nu, detta brukade göra skillnad förr.

Men har problem med smärtor i ryggen vilket tror påverkar mina loads. Endast när jag är helt avslappnad och inte har ledproblem så sprutas det mycket sagge. Fan för ledproblemen. Tar så mycket kalium, magnesium och d-vitamin jag kan men endå så jävla ont stundtals. Du har inga problem med leder och sånt?
Tycker du överlag pulver fungerar bättre än kapsuler/tabletter?

Det har jag med, riktigt läskigt du beskriver samma.
Ländryggen är värst. Haft ont och varit stel i över ett år nu.
Citera
2024-03-06, 23:40
Medlem
Citat:
Tycker du överlag pulver fungerar bättre än kapsuler/tabletter?

Det har jag med, riktigt läskigt du beskriver samma.
Ländryggen är värst. Haft ont och varit stel i över ett år nu.

Tycker det är lite billigare bara och sen brukar jag göra en smoothie av allt varje morgon. Solroslecitin binder också ihop allt på ett fint sätt när man rör runt. Gelataniserad maccapulver har en väldigt fin smak också, verkar maskera allt annat jag tillsätter.

Där ser man. Hade problem med ländryggen förut, men jag har olika diskbråck och just nu har det vandrat från ländryggen till mitten+övere ryggen, typ mellan skulderbladen. Detta gör att jag sover extremt dåligt. Ej utvilad är också ett problem

Om du bara har ländryggen så prova d-vitamin, magnesium, kalium, taurin, det kanske förbättrar dina besvär om du inte också har diskbråck/ischias osv.
Senast redigerad av fonzen 2024-03-06 kl. 23:48.
Citera
2024-12-07, 12:29
Medlem
Split-eds avatar
Har nu kört på Zink och Lecithin i lite över 3 veckor.

Jag vet inte om Zink ger mer volym, men en sak kan jag absolut säga, och det är att Lecithin (Great Earth Lecithin 120 kapslar, finns att beställa på flera apotek, och den här sorten är INTE gjord på soja utan solrosor) ger faktiskt en bra effekt.

Försatsen blir otroligt mycket större, alltså PÅTAGLIGT mer försats, och själva sprutet blir även det av större mängd. Skulle inte säga att själva utlösningen blir fördubblad, men inte är det jättelångt ifrån. Satsen blir även tjockare och vitare av någon anledning.

Det här är jag helt säker på. Något som jag upplevt är även att orgasmen blivit starkare, det "känns" mer när sprutet sker.

En annan sidoeffekt som är positiv är att satsen luktar mindre.

Så hade jag varit inne på att köpa tillskott för att ge en större sats, kör på Lecithin, gjord på solrosor, och testa innan ni börjar ta en massa andra saker. Lycka till allithopa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in