Flashback bygger pepparkakshus!
2014-10-01, 13:54
Bannlyst
Kollar efter att utöka min sats, helst kaskad sperma, väldigt mycket sagg. Ni fattar vad jag menar
Hittad 2 st olika som verkar intressanta Cum Plus och Meer Sperma, ja den heter så . Nån som har provat dom? Snabba svar uppskattas, vill kunna få hem det innan helgen så jag bjuda henne på en riktig sperma dush på lördag!
Citera
2014-10-01, 13:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitsterbrown
Kollar efter att utöka min sats, helst kaskad sperma, väldigt mycket sagg. Ni fattar vad jag menar
Hittad 2 st olika som verkar intressanta Cum Plus och Meer Sperma, ja den heter så . Nån som har provat dom? Snabba svar uppskattas, vill kunna få hem det innan helgen så jag bjuda henne på en riktig sperma dush på lördag!
Skit i det där tramset och köp Zink och Selen istället.
Citera
2014-10-01, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Skit i det där tramset och köp Zink och Selen istället.
Ah ok men dom innehåller båda två
Men hur mycket ska man käka då, vad gör du Carl?
Citera
2014-10-01, 14:59
Medlem
Mogaku-sans avatar
Brukar räcka med några glas vatten före. Sen som Carl sa om zink och selen, ta det i samband med något glas vatten. Skulle du se klumpar i din sperma så kan det ha att göra med att du har druckit för lite vatten. Fast det är nog vanligare på sommaren i och med att man svettas och då borde ju även det inverka på mängden sperma som testiklarna producerar.
Citera
2014-10-01, 16:17
Bannlyst
Ok har nu beställt en ask Meer Sperma samt zink & selen. Nåt borde hinna komma innan helgen! Får hoppas det blir stora creampies i fittan, eller kanske en rejäl facial hoppas skiten funkar nu!
Citera
2014-10-02, 21:18
Bannlyst
berätta gärna om det fungerar det du köpt. Funderar på liknande som verkar fått bra betyg. Googla detta om det kan vara intressant:

Drops For Men - Volume+ Sperma
Citera
2014-10-02, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Micheman
berätta gärna om det fungerar det du köpt. Funderar på liknande som verkar fått bra betyg. Googla detta om det kan vara intressant:

Drops For Men - Volume+ Sperma
Japp.. Ska kika på dom sen.
Borde få hem nåt imorgon, beställde i onsdags. Så vi får se om jag kan överraska tjejen med en rejäl creampie, förhoppningsvis kan jag smyga in en bild och visa det hela
Citera
2014-10-03, 23:31
Bannlyst
Yes fick sms om att min beställning kommit plockade ut den hos postombudet efter jobbet. Drog ut och tog några bärs kom hem och jag kunde fan inte hålla mig inför morgondagens snusk dejt. Fy fan va gött, hade dragit 6 stora stark, fint lullig tog 2 st Meer Sperma och 2 Libido Power och börja porrsurfa som en galning, ståndets omkrets fetare än normalt, hårt med mycket pre cum sås. Försökte hålla den första satsten in i det längsta, pausade gjorde iordning min f.l för att avsluta, fan va jag kom! Kuksåsen var dubbel än normalt men mer flytande, vattnigare. Mängden sagg var lätt 2 stora msk! Kunde runka igen en andra gång, fortfarande kåt som ett djur. Ståndet var hårt & bra, sperman var ok men inte som sarren vid första tömning. Det var fett gött i kväll, ska ta 3 Meer Sperma och 2 Libido P innan dejten imorrn, hoppas.på en non-stop monster sarre attack på na!
Citera
2014-10-05, 10:56
Medlem
Mthrfckr13s avatar
Citat:
Yes fick sms om att min beställning kommit plockade ut den hos postombudet efter jobbet. Drog ut och tog några bärs kom hem och jag kunde fan inte hålla mig inför morgondagens snusk dejt. Fy fan va gött, hade dragit 6 stora stark, fint lullig tog 2 st Meer Sperma och 2 Libido Power och börja porrsurfa som en galning, ståndets omkrets fetare än normalt, hårt med mycket pre cum sås. Försökte hålla den första satsten in i det längsta, pausade gjorde iordning min f.l för att avsluta, fan va jag kom! Kuksåsen var dubbel än normalt men mer flytande, vattnigare. Mängden sagg var lätt 2 stora msk! Kunde runka igen en andra gång, fortfarande kåt som ett djur. Ståndet var hårt & bra, sperman var ok men inte som sarren vid första tömning. Det var fett gött i kväll, ska ta 3 Meer Sperma och 2 Libido P innan dejten imorrn, hoppas.på en non-stop monster sarre attack på na!

Har ni drunknat i sperma?
Citera
2014-10-05, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mthrfckr13
Har ni drunknat i sperma?

nej, blev inte riktig som jag hade tänkt med dejten. Jag tog som planerat 3 st Meer Sperma + 2 st Libido Power, söp.ner tjejen rejält och sen hem, jag gav henne en rejält spetsad Guarana Special vodka säkert 15 ml! Hon var kåt och full, jag försökte gå på dajm tunneln, men blev avvisad återigen.
Så jag pumpade fittan så hårt jag kunde kanske 5 min i doggy sen brast det för mig, hon tar piller så det är ok med creampies! Så jag tömde i muffen rejält! Sen gick jag upp och skulle ta en bild med kameran på muffen o sagget som vällde ut. Det gick inte hem alls hos henne. Hon blev grinig o dålig stämning. Påstod att jag uttnyttjat henne???
Berättade för henne om mitt f.b projekt, och förklarade att ingen skulle känna igen hennes fitta nersarrad..
tCoolast vore att hitta nån annan brud som är cool och med på det.
Ska jag handtralla och ta kort på sagget? Vad tycker ni?
Ha de gött!
Citera
2014-10-06, 11:47
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Berättade för henne om mitt f.b projekt, och förklarade att ingen skulle känna igen hennes fitta nersarrad..

Konstig tjej som inte vill ställa upp på ditt fbprojekt?
Citera
2014-10-06, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Konstig tjej som inte vill ställa upp på ditt fbprojekt?
Håller med fullt ut. Tror inte ens hennes ex skulle känna igen hennes muff med creampie. Hon är fan för pryd!
Fått hem idag zink & selen. Ska knapra det idag & porrsurfa på kvällen, kanske lite f.l om jag orkar rengöra fanskapet dvs.
Nån som är intresserad av att se bild på Kuksåsen så dår ni hojta till, vill inte va ensamt pervo i detta projekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in