2005-09-09, 15:54
Medlem
Om man kr 10/60 p Dbol och fr gynnoknningar ska man genast avsluta kuren eller ska man fortstta och brja med nolva?
Citera
2005-09-09, 16:06
Medlem
Alladins avatar
Det vljer du sjlv, 60mg nolva tills det gr ver och sen 20mg kuren ut r ett alternativ. Hur gammal r du?
Citera
2005-09-09, 17:22
Medlem
fr du gynno knningar p 10 mg ? I s fall skulle jag lgga ner.
Hur lnge har du varit p ? Kan vara att man knner i brjan av kuren men det stabiliserar sig sen. Mnga r allt fr nojjiga.
Citera
2005-09-09, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Det vljer du sjlv, 60mg nolva tills det gr ver och sen 20mg kuren ut r ett alternativ. Hur gammal r du?

okej men OM man skulle brja knna och man tar nolva och fortstter, ska man kka pct efter kuren eller rcker det att man tar under kuren?

jag r 17 tar inga steorider men ville bara veta lite facta om man brjar i framtiden
Citera
2005-09-09, 19:06
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandana88
okej men OM man skulle brja knna och man tar nolva och fortstter, ska man kka pct efter kuren eller rcker det att man tar under kuren?

jag r 17 tar inga steorider men ville bara veta lite facta om man brjar i framtiden

Lgg ens ner tankarna ett par r, det slutar bara med att du sitter dr med nlar och pumpar innan din 18-rsdag.
Citera
2005-09-09, 19:10
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandana88

som Alladin sa du kommer sitta med pumpen dr kan jag lova dej..s vnta ett tag och ls massa..

MvH
Citera
2005-09-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dell
fr du gynno knningar p 10 mg ? I s fall skulle jag lgga ner.
Hur lnge har du varit p ? Kan vara att man knner i brjan av kuren men det stabiliserar sig sen. Mnga r allt fr nojjiga.

sllan har vl grabbar pillat/klmmt sig s p tittsen som under frsta rundan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in