• 1
  • 2
2005-09-11, 11:50
Medlem
skinner1112s avatar
Lite stats:
older: 23
vikt: 80
längd 1.78
facit: tränat i 6år tagit 2 orala bulk kurer. ca 3 orala deff kurer.

idag sköt jag min livs första spruta!!! fyfaan va larviga folk på detta forum är det känndes ju ffs ingenting det var fan skönt!! har läst en massa där folk klagar på att det gör så ont,, vafan vilka mesar ni är!!

min kur ser ut så här:
--------------------------------------------------------
v1-12 deca 400mg ew
v1-3 dbol 25mg ed
v4-13 dbol 10mg ed

det enda jag undrar över är om det blir för mycket bollar? jag har nolva och ska köra pct 3w efter sissta sticket!! asso 2w efter sissta bollen.
Citera
2005-09-11, 12:08
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner1112
Lite stats:
längd 1.78

idag sköt jag min livs första spruta!!! fyfaan va larviga folk på detta forum är det känndes ju ffs ingenting det var fan skönt!! har läst en massa där folk klagar på att det gör så ont,, vafan vilka mesar ni är!!

min kur ser ut så här:
v1-12 deca 400mg ew
v1-3 dbol 25mg ed
v4-13 dbol 10mg ed

det enda jag undrar över är om det blir för mycket bollar? jag har nolva och ska köra pct 3w efter sissta sticket!! asso 2w efter sissta bollen.

???? Vilken tur att du är så tuff då, jag tycker inte att det gör spesciellt ont eller rättare sagt oftast känns det inte. Vid vissa tillfällen så gör det ont, vänta får vi se när du går igenom en nerv eller tills du stuckit dig så mycket att det börjat bli brosk på dom ställena du sticker på. Det var ju bra att det gick bra men den där inställningen tycker jag känns lite fel, skulle villja se dig sticka lika bra som mig och då inte bara i skinkan, jag sticker på folk så dom inte ens känner sticket osv.
Citera
2005-09-11, 12:22
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
???? Vilken tur att du är så tuff då, jag tycker inte att det gör spesciellt ont eller rättare sagt oftast känns det inte. Vid vissa tillfällen så gör det ont, vänta får vi se när du går igenom en nerv eller tills du stuckit dig så mycket att det börjat bli brosk på dom ställena du sticker på. Det var ju bra att det gick bra men den där inställningen tycker jag känns lite fel, skulle villja se dig sticka lika bra som mig och då inte bara i skinkan, jag sticker på folk så dom inte ens känner sticket osv.

håller helt med Boddie..Du klara dej dena gången från smärtan..men den kommer komma..som han sa när du säter en nerv kommer du börja föndera om du skall fortsäta..det bräner till i hela benet ända ner till hälen..

Men grattis till ett första stick..som gick bra..

MvH
Citera
2005-09-11, 12:24
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:

hehe jag kan ju bara utgå ifrån vad jag uppleft! och att det skulle göra ont är ett mysterium! att en fulvuxen man tycker att det gör skit ont att trycka en liten spruta tycker jag är lite komiskt och mesigt!! men jag har ju bara stuckit en spruta i min Glute kan tänka mig att det skulle kännas lite mer om jag tryckte i Deltoid eller benen. men jag återkommer med det nästa väcka då jag hadde tänkt att trycka i Thigh.
Citera
2005-09-11, 12:34
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Lite stats:
längd 1.78

min kur ser ut så här:
v1-12 deca 400mg ew
v1-3 dbol 25mg ed
v4-13 dbol 10mg ed

Försök tänka i nya banor och försök att förstå varför du väger så lite trots 6 års träning och 5 kurer.. inte menat att var elak! Men du måste hålla med om att fakta talar emot dig. Försök att koncentrera dig mycket på maten.
Citera
2005-09-11, 12:50
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltrubbel
Försök tänka i nya banor och försök att förstå varför du väger så lite trots 6 års träning och 5 kurer.. inte menat att var elak! Men du måste hålla med om att fakta talar emot dig. Försök att koncentrera dig mycket på maten.

jag har inte tränat seriös body building i 6år jag har tränat boxning på högnivå i ca 5år därför har jag endast tränat gym för att hålla mig i bra form hård och explosiv! jag var tvungen att hålla 75 kg och dom där bulk kurerna jag tog var inte särskilt seriösa!! ska ochså tilläga att jag är rippad!!

nu tränar jag enbart gym jag kör 3-6 repp max-ot i 3w sen lätt i 2w för att chocka,, jag kan hålla med om att jag inte har ätit 8-10 mål varige dag men nu käkar jag ca 8 om dagen.

drickar ca 4-6 prottedrinkar om dagen gainer efter träning så nu kommer jag förhoppningsvis gå upp några kilo
Citera
2005-09-11, 12:55
Medlem
Citat:
att en fulvuxen man tycker att det gör skit ont att trycka en liten spruta tycker jag är lite komiskt och mesigt!!

Nja..
Vänta tills du träffar nerv. Finns inget mesigt vid att åma sig om man träffar nerv. Vi tycker inte heller att en "liten spruta" gör ont, det är nerven som gör uppror, om man nu träffar den.
Citera
2005-09-11, 13:04
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virus82
Nja..
Vänta tills du träffar nerv. Finns inget mesigt vid att åma sig om man träffar nerv. Vi tycker inte heller att en "liten spruta" gör ont, det är nerven som gör uppror, om man nu träffar den.

ok jag hoppas inte jag träffar den isf !!!
om den inte träffa någon närv så medge att det är ganska skönt? är jag cp eller håller någon med mig?
Citera
2005-09-11, 13:09
Medlem
Citat:
ok jag hoppas inte jag träffar den isf !!!
om den inte träffa någon närv så medge att det är ganska skönt? är jag cp eller håller någon med mig?

det är inte bara skönt, utan höjdpunkten på dagen..
Citera
2005-09-11, 13:12
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virus82
det är inte bara skönt, utan höjdpunkten på dagen..

Citera
2005-09-11, 18:10
Medlem
Boddies avatar
Ja går det som det ska så är det ju riktigt fint ju. Speciellt när det är mycket i pumpen eller till ochmed två pumpar så är det som finast när man nästan kännder smaken i munnen av grejerna
Citera
2005-09-11, 18:48
Medlem
joltmans avatar
Citat:

Hehe Boddie skall jag ta med mig grejer hem till dig så festar vi loss? "jag sticker på folk så dom inte ens känner sticket osv."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in