Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-10-22, 00:52
  #1
Medlem
goodbye-horsess avatar
Jag går sista året i high school i usa som utbytesstudent. Alla tjejer pratar om mig och alla killar pratar om min flickvän som är en brasiliansk utbytesstudent.
Vi har varit tillsammans ungefär 3 månader som inte är så lång tid. Men under den här tiden har det kommit fram rykten under två gånger att hon första gången sugit av en annan kille. Och andra att hon kysst en annan. Bägge gångerna har det kommit fram att det inte varit sant med väldigt trovärdigt bevis.
I lördags efter att vi myst med en film en stund drog hon till en fest medan jag var tvungen att sticka hem om. När jag kom till samma fest var hon väldigt kall mot mig och hälsade inte ens.
Jag drog vidare medan hon stannade. I måndags kom alla fram till mig och sa att det tyckte synd om mig. Senare fick jag veta att det var för någon kille sa att de haft sex. Min flickvän skickade en snap med henne, killen i fråga och en annan tjejkompis. En tjej som var där som är en av hennes närmsta vänner säger att hon såg dem kyssas snabbt. Men tjejen som sett det hända blir konfronterad säger hon att hon bara ville förstöra för oss.
MEN min flickvän säger att hon inte minns vad som kan ha hänt. Därav känns det lite som om hon inte vågar erkänna för mig. Vad säger ni? Kysste hon någon annan? Låg hon kanske t.o.m med honom som ryktet säger? Borde jag förlåta henne?
Citera
2014-10-22, 00:59
  #2
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
"Inte minns..."

Jo just det. Inte hundraprocentigt men det brukar vara illa när det låter så. Om det nu visar sig vara sant så stanna för helsike inte, det kommer bara gå utför.
Citera
2014-10-22, 01:03
  #3
Medlem
goodbye-horsess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
"Inte minns..."

Jo just det. Inte hundraprocentigt men det brukar vara illa när det låter så. Om det nu visar sig vara sant så stanna för helsike inte, det kommer bara gå utför.

Ja precis vad jag tänker. Trodde bara allt var rykten eftersom det varit rykten förut. Men att hon inte minns är väldigt avslöjande tycker jag.
Citera
2014-10-22, 01:14
  #4
Medlem
Om man har sex med någon så vet man ju om det. Var sov hon? Om ni ändå har sånna issues med varandra så verkar det ju inte jättelovande. Då är det nog bättre att hitta nån ny. Vad sa hon om hennes beteende i övrigt?
Citera
2014-10-22, 01:28
  #5
Medlem
NovaOculuss avatar
Fråga inte om hon var det, fråga varför. Det är en bra teknik för att avslöja lögnare.
Citera
2014-10-22, 08:48
  #6
Medlem
siQwes avatar
- "Hade ni sex?
- "Kommer inte ihåg, så antagligen inte"

Är det någon värd att bygga en relation med?

Det där är den sämsta ursäkten i världen, klart som fan hon vet vad hon höll på med nu måste du bara få henne att erkänna om du vill veta exakt vad som hände.
Citera
2014-10-22, 08:53
  #7
Medlem
Har man haft flera rykten om sig om (typ) SAMMA saker så tycker jag att det säger ganska mycket. Men det är ju bara min åsikt

Att hon dessutom "inte kommer ihåg" får det att ju bara att anas ännu mer ugglor i mossen så inte mycket att ha den där inte
Citera
2014-10-22, 09:52
  #8
Medlem
Fenjal888s avatar
Möjligheten finns faktiskt att det bara var en kyss men hon vill inte avslöja ens det. Dock så tycker jag inte en relation är värd att fortsätta med när hon håller hemligheter på det sätter och dessutom gömmer dem på ett sånt otrovärdigt sätt som att man "inte minns". Det är mer hennes respekt för dig som gör att jag inte tycker hon är värd att vara tillsammans med.
Citera
2014-10-22, 10:53
  #9
Medlem
rytaris avatar
en tjej som drar till en fest och super sig så full att hon inte minns vad som hänt är ändå inget att ha, har hon inte varit otrogen innan så kommer hon att vara, dumpa och skaffa ny
Citera
2014-10-22, 10:56
  #10
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Hon verkar opålitlig. Ta ansvar för er relation och ditt välmående och dumpa fröken.
Citera
2014-10-22, 10:57
  #11
Bannlyst
Varför låter du dig bli överkörd? Skaffa ply på era kvinnor, annars kommer tjejerna hittas i sänghalmen med någon som är betydligt mer manlig.

Din flickvän var otrogen, det är inte det minsta synd om dig. Du skulle gjort slut för längesedan. Hennes beteende indikerade på att hon inte var en trogen person.
Citera
2014-10-22, 11:15
  #12
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Hon verkar opålitlig. Ta ansvar för er relation och ditt välmående och dumpa fröken.

Exakt.

Eftersom att alla "tjejer pratar om dig" så borde det inte vara några problem att dra på den svenska charmen och ragga upp en amerikanska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in