Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-11-08, 17:01
  #1
Medlem
tjena när det så att jag och min familj ska åka till sthlm och julhandla i december.. vi har bestämt oss för att boka hotell i Sollentuna sedan åka pendeln in till stan och shoppa ..

nu till min fråga vad finns det för affärer som säljer retro tv spel i sthlm?? finns det ens någon inne i stan eller måsta man åka ut i förorterna?
Citera
2014-11-08, 17:11
  #2
Medlem
googla samt kolla blocket många butiker som även har försäljning där i sthlmsområdet
Citera
2014-11-08, 18:01
  #3
Avstängd
bithaxs avatar
Du missade ju gameex.

Min polare köpte en N64 där.
Citera
2014-11-08, 19:59
  #4
Medlem
Bret-Harts avatar
Game har ju retrospel vart dom ligger vet jag däremot inte men det går ju att kolla upp
Citera
2014-11-08, 21:22
  #5
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Game har ju retrospel vart dom ligger vet jag däremot inte men det går ju att kolla upp

Game i Huddinge Centrum ska enligt utsago ha en del retrospel, bara att ta pendeln dit ifrån Sollentuna station, lätt och bra.
Citera
2014-11-08, 22:02
  #6
Avstängd
Gosifs avatar
Vem ska du handla retrospel till?
Citera
2014-11-09, 10:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Vem ska du handla retrospel till?


jag ska handla till mig själv
Citera
2014-11-10, 01:15
  #8
Medlem
Krickerts avatar
Game har lagt ner butiken i sollentuna centrum tyvärr.
Citera
2014-11-11, 15:24
  #9
Medlem
Plunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Game i Huddinge Centrum ska enligt utsago ha en del retrospel, bara att ta pendeln dit ifrån Sollentuna station, lätt och bra.

Jag bor i Huddinge och är en regelbunden kund på Game där och kan confirma att det är så.
Förvånadsvärt mycket faktist för en ganska liten butik.

Jag rekomenderar att du åker dit, OP.
Citera
2015-04-03, 02:23
  #10
Medlem
Pissrannans avatar
Vill du köpa retrospel så får du nog göra det online.

www.tradera.se är absolut det bästa stället att titta på om du vill ha tag i retro-spel och konsoller.

Annars är det bara att Googla på det och kolla på andra sajter. Brukar finnas försäljning av retrospel på Tv-spelsmässor.
Citera
2015-04-04, 10:38
  #11
Medlem
Bret-Harts avatar
Det smarta är att kolla Blocket sen Stockholmsområdet och mötas upp och handla,då kan du komma hem med hur mycket som helst
Citera
2015-04-04, 13:08
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Det smarta är att kolla Blocket sen Stockholmsområdet och mötas upp och handla,då kan du komma hem med hur mycket som helst

Håller med de senaste två inläggen: TRADERA OCH BLOCKET! That is the way to go!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback