Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzah
Det var lite för vått med mormodern för att det skulle kännas bekvämt. Tror han kommer bo där tills kärringen kolar om det inte håller med crazy eyes.. för det va väl henne han gifte sig med?? Kommer inte ens ihåg.😭
OMG. Du måste ju erkänna att det verkar vara lite underhållande deltagare, den här säsongen.
Med tanke på Arvids incestiuösa förhållande med sin mormor.
Det bådar gott, om hon kommer fortsätta vara fastklistrad vid honom, och Ida måste gå med på en trekant med mormodern.
Även om det inte är helt behagligt att titta på, så kan det hela bli intressant.
Citat:
Tror det hade blivit tittarstorm om vi fick gänga han med en flashbackare!! Å sen får alla råda honom anonymt här på flashen hur han ska göra. Kommer bli magi ju.🥰🥰
Ja, vi ska verkligen inte underskatta expertisen från flashback.
Med hastiga intryck från deltagare, så har vi prickat rätt hur utfallet kommer bli, redan innan paren ens träffat varandra.
Själv var jag med och bedömde att Märta inte kommer känna någon attraktion alls till Axel, och det sa jag redan innan de ens mötts.
Det är bara att gå tillbaka i tråden.
Jag vill nog deklarera att vi har så snabba ögon här som expertteamet inte ens har en tiondel av.
Vad experterna svamlade om innan Axel och Märta mötts var: "Jo, både Axel och Märta var intellektuella personer. DETTA, var tillräcklig elixir för att de skulle fastna och attraheras av varandra."