Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-15, 17:22
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag syftade mest på att han ser bra ut.

Jag tycker inte det så det där är ju högst subjektivt. Alldeles för ryckig och prickig för att vara attraktiv i min (och säkert många andras) värld. Absolut ingen självklar snygging utan tror man måste attraheras av just hans attribut för att tycka det faktiskt. Tyckte mest han var läskig och att han kollar på sin mormor som att han vill slicka henne är verkligen ingen förmildrande omständighet.
Citera
2023-04-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Kan inte Gift vid första ögonkastet ha en uppföljare.
"Tvinga Raw-aka-syfilis-freddan gifta sig med någon", där vi på flashback kan vara rådgivare och expertteam?

Jag tror att han skulle få många input och bra rådgivning härifrån.

Någon som har en tanke om vilken person i offentligheten som Raw-freddan skulle kunna matchas med?

Tanken slog mig att Fredric Bohm använder det här programmet som sin egenterapi. Det är Fredric som har alla problem, bor hemma, är hopplös singel. Han har utarbetat frågeformuläret som alla sökanden till programmet får fylla i. Sedan slutar det alltid med enskilda samtal med Fredric och hur illa det än är, hur obefintlig attraktionen än är så manar Fredrik på dem att försöka ändå. Nog för att det handlar om att få alla par att att stå ut till slutet, men jag tror att Fredrik bearbetar sina egna problem och projicerar dem på den partner som inte vill. Fredric kanske inte är så eftertraktad på Tinder mm. Bara en tanke från min sida. Jag tycker absolut att man borde byta ut honom till nästa säsong.

Det hade varit roligt att se Fredrik med Anna Anka från Hollywoodfruar!
Citera
2023-04-15, 18:02
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag syftade mest på att han ser bra ut.

Tycker du själv att han är en snygging?

Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Jag tycker inte det så det där är ju högst subjektivt. Alldeles för ryckig och prickig för att vara attraktiv i min (och säkert många andras) värld. Absolut ingen självklar snygging utan tror man måste attraheras av just hans attribut för att tycka det faktiskt. Tyckte mest han var läskig och att han kollar på sin mormor som att han vill slicka henne är verkligen ingen förmildrande omständighet.

Instämmer helt i allt.
Jag tycker att hans intima relation med mormodern är ryslig.
Och absolut ingen självklar snygging som du säger. Men för allan del. Utseenden är ju subjektivt, så det kan ju finnas de som tycker att han är snygg.

Det var ju någon här i tråden förra säsongen som tyckte att Fredric Bohm både var snygg och sexig.
Så jag tänkte på det. Om vi skulle anordna ett Gift vid första ögonkastet vikt för syfilis-Freddan, så kanske denne användare på flashback skulle kunna söka.
Citera
2023-04-15, 18:25
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Tanken slog mig att Fredric Bohm använder det här programmet som sin egenterapi. Det är Fredric som har alla problem, bor hemma, är hopplös singel. Han har utarbetat frågeformuläret som alla sökanden till programmet får fylla i. Sedan slutar det alltid med enskilda samtal med Fredric och hur illa det än är, hur obefintlig attraktionen än är så manar Fredrik på dem att försöka ändå. Nog för att det handlar om att få alla par att att stå ut till slutet, men jag tror att Fredrik bearbetar sina egna problem och projicerar dem på den partner som inte vill. Fredric kanske inte är så eftertraktad på Tinder mm. Bara en tanke från min sida. Jag tycker absolut att man borde byta ut honom till nästa säsong.

Den tanken har slagit mig oxå.😱 Tror du han gråtrunkar efter inspelningarna? (Det tror jag..🥺.)

Citat:
Instämmer helt i allt.
Jag tycker att hans intima relation med mormodern är ryslig.
Och absolut ingen självklar snygging som du säger. Men för allan del. Utseenden är ju subjektivt, så det kan ju finnas de som tycker att han är snygg.

Det var ju någon här i tråden förra säsongen som tyckte att Fredric Bohm både var snygg och sexig.
Så jag tänkte på det. Om vi skulle anordna ett Gift vid första ögonkastet vikt för syfilis-Freddan, så kanske denne användare på flashback skulle kunna söka.

Det var lite för vått med mormodern för att det skulle kännas bekvämt. Tror han kommer bo där tills kärringen kolar om det inte håller med crazy eyes.. för det va väl henne han gifte sig med?? Kommer inte ens ihåg.😭

Tror det hade blivit tittarstorm om vi fick gänga han med en flashbackare!! Å sen får alla råda honom anonymt här på flashen hur han ska göra. Kommer bli magi ju.🥰🥰
Citera
2023-04-15, 19:24
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Det var lite för vått med mormodern för att det skulle kännas bekvämt. Tror han kommer bo där tills kärringen kolar om det inte håller med crazy eyes.. för det va väl henne han gifte sig med?? Kommer inte ens ihåg.😭

OMG. Du måste ju erkänna att det verkar vara lite underhållande deltagare, den här säsongen.
Med tanke på Arvids incestiuösa förhållande med sin mormor.
Det bådar gott, om hon kommer fortsätta vara fastklistrad vid honom, och Ida måste gå med på en trekant med mormodern.

Även om det inte är helt behagligt att titta på, så kan det hela bli intressant.

Citat:
Tror det hade blivit tittarstorm om vi fick gänga han med en flashbackare!! Å sen får alla råda honom anonymt här på flashen hur han ska göra. Kommer bli magi ju.🥰🥰

Ja, vi ska verkligen inte underskatta expertisen från flashback.
Med hastiga intryck från deltagare, så har vi prickat rätt hur utfallet kommer bli, redan innan paren ens träffat varandra.
Själv var jag med och bedömde att Märta inte kommer känna någon attraktion alls till Axel, och det sa jag redan innan de ens mötts.
Det är bara att gå tillbaka i tråden.

Jag vill nog deklarera att vi har så snabba ögon här som expertteamet inte ens har en tiondel av.

Vad experterna svamlade om innan Axel och Märta mötts var: "Jo, både Axel och Märta var intellektuella personer. DETTA, var tillräcklig elixir för att de skulle fastna och attraheras av varandra."
Senast redigerad av dialektiker 2023-04-15 kl. 19:28.
Citera
2023-04-15, 19:32
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara

Fredrik och Anna Anka. Det var bra att du kom på någon att matcha honom med ändå.
Han bör vara tacksam, för att vi hittar någon till honom.
Citera
2023-04-15, 19:55
Medlem
Jag gav upp på stockholm/Uppsala-folket. Dom är så flummiga så dom kan slå varandra i huvudet med sina fjällräven ryggsäckar och ingen tycker det är konstigt. Ena kompisen hade t-shirt med Nooshi! Räddningen blev snubben från Malmö och tjejen från GBG. Säsongen räddad och redan där finns vinnarna. Alla andra får, ej tragiskt nog, fortsätta vara singlar.
Citera
2023-04-15, 20:03
Medlem
Smekmånaden för Fredrik kommer att spenderas i Turkiet för att täcka över hans begynnande flint som han förbrilt försöker kamma över-Lifemission. Mäklartanten lär adoptera barn på egen hand om ett par år. Eller nej hennes karriär är prio ett.
Citera
2023-04-15, 20:25
Medlem
dialektikers avatar
Som sagt. Radhuset som Arvid bor i med mormodern är värderat för 16,4 miljoner.
Mormodern är 87.
Kanske Arvid kan ha en viss dragningskraft i detta, hos motsatta könet?
Partnern behöver bara ha trekant med mormodern ett 10-tal år om det vill sig väl?
Senast redigerad av dialektiker 2023-04-15 kl. 21:00.
Citera
2023-04-15, 21:20
Medlem
Citat:
Som sagt. Radhuset som Arvid bor i med mormodern är värderat för 16,4 miljoner.
Mormodern är 87.
Kanske Arvid kan ha en viss dragningskraft i detta, hos motsatta könet?
Partnern behöver bara ha trekant med mormodern ett 10-tal år om det vill sig väl?

Tycker också det är skumt. Jag hade förstått det om han var 25 och studerande men killen är 35...

Den mest troliga orsaken är att han är snål och bygger förmögenhet. Han bor säkert gratis eller med mycket låg hyra och mormodern bjuder säkert på mycket annat också.
Citera
2023-04-15, 22:11
Medlem
Karmans avatar
Finns det något äktenskap från tidigare årgångar som fortfarande står sig? Eller har alla kraschat in i bergväggen som man kan förmoda?
Citera
2023-04-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Finns det något äktenskap från tidigare årgångar som fortfarande står sig? Eller har alla kraschat in i bergväggen som man kan förmoda?

Tacoparet är fortfarande gifta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in