2014-11-20, 08:35
Medlem
Drömde inatt att jag kallblodigt mördade ngn med ett järnrör... Totalt verkligen matade sönder personen så att personen knappast var identifierbar! De obehagliga är att jag tyckte om det, och jag tycker fortfarande att det känns avslappnande/skönt.
Tycker dock att det känns lite läskigt att jag tyckte om de så mkt :s.

Känner personen i drömmen litegrann, och det är ingen jag hatar (visst, de är en rätt störande person, men ingen jag hatar eller ens tycker illa om)

Ngn som har varit med om liknande? Kan det "betyda" något?
Citera
2014-11-20, 08:50
Medlem
Manboiiis avatar
Nej en dröm betyder ingenting, det är din fantasi som går lös bara.
Senast redigerad av Manboiii 2014-11-20 kl. 08:53.
Citera
2014-11-20, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frogevis
Drömde inatt att jag kallblodigt mördade ngn med ett järnrör... Totalt verkligen matade sönder personen så att personen knappast var identifierbar! De obehagliga är att jag tyckte om det, och jag tycker fortfarande att det känns avslappnande/skönt.
Tycker dock att det känns lite läskigt att jag tyckte om de så mkt :s.

Känner personen i drömmen litegrann, och det är ingen jag hatar (visst, de är en rätt störande person, men ingen jag hatar eller ens tycker illa om)

Ngn som har varit med om liknande? Kan det "betyda" något?

Drömmer om mycket mord och sjuka saker vaknar upp rädd,men som du så gillar jag det en skön känsla.
Brukar röka en fet sen sätta på en riktigt läskig film med hopp om att drömma om läskiga saker
Citera
2014-11-20, 10:32
Medlem
H1ONEs avatar
Personen i drömmen är en aspekt av dig som du gör dig av med. Det kan också vara ditt undermedvetna som klipper känslomässiga band till en person du hade band till.
Citera
2014-11-20, 19:54
Moderator
ofays avatar
Medicin och hälsa --> Drömmar och sömnrelaterade fenomen
/Moderator
Citera
2014-11-21, 05:07
Medlem
Jag dödade en person i en dröm engång. Det var i mina föräldrars trädgård. Jag knivhögg personen som hade misshandlat mig. Jag brukar inte ha någon fysisk styrka i mina drömmar. Slår för kung och fosterland men får ingen kraft i slagen. Men jag lyckades hugga denne person till döds. Sen så börjar jag storböla, och vaknar av snyftande haha. Jättemysko men jag gillar drömma!
Citera
2018-01-09, 22:21
Medlem
FETochFULs avatar
Jag drömde också att jag mördade en person på min mormors trapp utomhus. Men den personen häll på att våldta en gammal tjackis jag känner, jag slog sönder han som våldtog henne med en sopkvast som låg på marken och mata på med pinnbiten så de va helt blodigt Fick massa beröm efteråt och jag vaknade lungt efter det bara. . Aldrig drömt något liknande borde kommit ihåg men funderat på vad det beror på Brular glömma drömmar men denna minns man iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in