Citat:
Ursprungligen postat av
Sibirius
Hej!
Det är så här att grannen min satte upp en fin led-slinga på sitt hus för ett par dagar sen. Shit vad fint det blev tänkte jag och gick och köpte mig en egen slinga för att sätta upp på mitt hus för att få det trevligt och snyggt. Jag satte upp en större slinga som täckte hela framsidan av huset, ett dygn efter det så har grannen satt upp en ännu större slinga som täcker hela hans framsida.
Efter allt det så satte jag upp slingor i en stor gran på framsidan av tomten och diverse buskar, självklart gör grannen samma sak och pyntar någon buske han har. Sen har det varit lugnt ett tag men idag noterade jag att han har satt upp en lysande snögubbe och en tomte som är ganska stora, verkar drivas med luft då de rör på sig och det låter ganska högt om luften som hela tiden pumpas in.
Frågan är, ska man fortsätta pynta för att visa att man har mest eller ska man ge sig? Verkar som en slags duel detta. Någon som varit med om liknande? Vad gjorde ni?
Vad för slags pynt ska jag köpa som man verkligen lägger märke till? Inga jättedyra saker
Flaggstångsgran ? Borde väl täppa truten ett tag ?