2015-10-25, 17:53
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreatheDeeply
För naturens skull är det nog att inte rösta över huvud taget man bör göra, hellre i så fall genom ditt val av vad du handlar, äter, konsumerar, och informationsspridande på olika sätt av hållbara alternativ som lokal självförsörjning, kanske till och med odla lite själv, eller hjälpa till på någon ekoodling när du har tid över, småsaker som sopsortering och åka kollektivt, laga kläder, plocka med skräp från skogen och liknande småsaker i vardagen. Naturen står annars för harmoni och symbios, liv och transformation, så att bygga upp harmoni, glädje och utveckling i sig själv är också mycket relevanta saker att göra för naturen som sprider bra energi. Du är naturen.

Annars undrar jag, vilka partier anser du man kan välja bland?

>Kärlek<
Jag är väldigt ambivalent kring vilka partier som arbetar bäst för miljön. Det finns många parametrar att titta efter. Det du räknar upp är viktiga för den enskilda men vi måste få upp fler miljöfrågor på den politiska agendan och arbeta för en hållbar framtid.
Citera
2024-12-03, 20:07
Avstängd
SD igen det är alltid lika roligt att se aftonhoran få spelet
Citera
2024-12-03, 20:09
Medlem
adolf512s avatar
Blir nog soffan igen även nästa gång.

Demokrati är illegitimt och jag har ingen lust att delta i det nu iallafall, kanske senare om min röst har en hyfsad chans att leda till demokratins avskaffande (en på miljonen räcker).
Citera
2024-12-04, 19:02
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
SD igen det är alltid lika roligt att se aftonhoran få spelet

Lättlurad igen alltså?
Citera
2024-12-04, 21:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Lättlurad igen alltså?

Har du något annat förslag på vem man kan rösta på? Så som jag ser det så röstar jag på SD livet ut
Citera
2024-12-04, 21:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Nej jag kommer rösta annorlunda. Vilket parti vet jag inte än men jag kommer rösta för miljön och klimatet.
Jag tror det fanns små partier som hade med miljön och jordbruk att göra kanske skulle passa dig, valmyndigheten har en lista tror jag

Största är väl mp annars men fan ska man verkligen rösta på såna nötter?

Hoppas du hittar ditt parti
Citera
2024-12-04, 21:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Blir nog soffan igen även nästa gång.

Demokrati är illegitimt och jag har ingen lust att delta i det nu iallafall, kanske senare om min röst har en hyfsad chans att leda till demokratins avskaffande (en på miljonen räcker).
Du borde sälja din röst jag gjorde det för en pizza förra valet grannen betalade 😂

Det går ju snabbt med gå så sent som du kan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in