• 1
  • 2
2014-12-15, 10:43
Medlem
http://www.dn.se/nyheter/sverige/rys...allad-till-ud/

Det här kommer hända: Ryssland säger att det aldrig var någon fara och Sverige har gjort det de förväntas vara och så förblir allt Status quo.
Citera
2014-12-15, 20:29
Medlem
ForumApaches avatar
En förbrytarstat som Ryssland skall behandlas med det enda dom förstår, nedskjutning.
Citera
2014-12-15, 20:45
Medlem
Chrillothekids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
En förbrytarstat som Ryssland skall behandlas med det enda dom förstår, nedskjutning.

Hade faktiskt varit väldigt intressant om så händer, att Sverige eller annat land skjuter ner nått av deras militära plan när de kränker ett luftrum. Sen kan ju Sverige eller vilket land de än må vara enbart hävda att dom inte har gjort något och att de gärna hjälper till med en haveriutredning
Citera
2014-12-15, 20:48
Medlem
Citat:
Varför ska civila få lida pga kreml?
Citera
2014-12-15, 21:07
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vi har samma frågeställning.
Citera
2014-12-15, 21:13
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillothekid
Hade faktiskt varit väldigt intressant om så händer, att Sverige eller annat land skjuter ner nått av deras militära plan när de kränker ett luftrum. Sen kan ju Sverige eller vilket land de än må vara enbart hävda att dom inte har gjort något och att de gärna hjälper till med en haveriutredning
Ja, tänk om våra regeringar börjar bete sig ryskt. Låter våra krigsfartyg preja ryska tankers, övar flyganfall mot St Petersburg, tvingar alla som har rysk bakgrund att registrera sig e.t.c.
Citera
2014-12-16, 10:51
Medlem
Citat:
Vi har samma frågeställning.
Varför snackar du då om att väst ska bomba Ryssland? Var och varannan dag slänger du ur dig inlägg som handlar om att en militär invasion är det enda medlet som verkar mot Ryssland, för att senare skriva att Ryssland kraschar pga av ekonomin.
Citera
2014-12-16, 19:16
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Varför snackar du då om att väst ska bomba Ryssland? Var och varannan dag slänger du ur dig inlägg som handlar om att en militär invasion är det enda medlet som verkar mot Ryssland, för att senare skriva att Ryssland kraschar pga av ekonomin.
Nu har jag bara föreslagit att Finland borde utföra ett förebyggande anfall på samtliga ryska militära anläggningar nära Finland och att EU och NATO borde skicka trupper till Ukraina och förstöra terroristtrupperna i Ö Ukraina. Jag har inte föreslagit bombning av civila. Jag är ju inte ryss.
Citera
2014-12-16, 19:24
Medlem
Citat:
Nu har jag bara föreslagit att Finland borde utföra ett förebyggande anfall på samtliga ryska militära anläggningar nära Finland och att EU och NATO borde skicka trupper till Ukraina och förstöra terroristtrupperna i Ö Ukraina. Jag har inte föreslagit bombning av civila. Jag är ju inte ryss.
Här skriver du att Ryssland måste angripas militärt. Det står inget om Finland eller Ukraina. Hade du inte tid att utveckla inlägget när du skrev det?
(FB) Stora tråden om rysk utrikespolitik (mod)
Citera
2014-12-16, 21:49
Medlem
Citat:
Här skriver du att Ryssland måste angripas militärt. Det står inget om Finland eller Ukraina. Hade du inte tid att utveckla inlägget när du skrev det?
(FB) Stora tråden om rysk utrikespolitik (mod)

ForumApache är ett betalt troll, titta bara på historiken. Bara att ignorera.
När det gäller trådens ämne så påstår ryska UD att de inte fått några officiella kallelser, varken från Sverige eller från Danmark.
Citera
2014-12-16, 21:58
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Det frågar sig alla anhöriga till de omkomna i det nedskjutna MH17 planet också.
Citera
2014-12-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerroFruBoll
Det frågar sig alla anhöriga till de omkomna i det nedskjutna MH17 planet också.

Varför har det blivit så tyst när det gäller MH17-utredning? Om jag minns rätt så är det ENDAST RYSSLAND som driver frågan. Skumt va?

Malaysian press charges Ukraine government shot down MH 17

http://www.wsws.org/en/articles/2014.../mala-a09.html

Mother of German MH17 victim takes Ukraine to human rights court

http://www.telegraph.co.uk/news/worl...hts-court.html
Senast redigerad av memmo47 2014-12-16 kl. 22:25.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in